Eikö naiset osaa käyttäytyä

Anonyymi

Niin kauan kun olen ollut parisuhteessa puolisoni kanssa niin kauan on saanut ehdotuksia vierailta naisilta, puolisonikin tietää kyllä asiasta kun kerran kysyi että oletkos antanut joskus himoillesi vallan, en ole ja sen takia kai suhdekin voi hyvin. No kuoitenkin tuntuu että naiset kun saa pakit mieheltä niin moni nainen jopa suutahtanut. No mikäs nyt kun ei pillu kelpaa, ootko homo, eiks seksi kiinnosta tai huppelissa oleva nainen kysyy et lähdetkös yö panolle. On ollut naimisissa olevaa rouvaa ja eronneitakin ja kerran yks työkaverikin ehdotteli yhden yön juttuu. Ja lähes kaikki keskiikäisiä ja työkaverikin oli perheellinen nainen. Joskus on puolisokin saanut vähän sättiä niitä naisia kun palannut veskistä ja joku jo tullut ehdottelemaan siinä välissä ja puolisoni ei hienostele sanoo kyllä suoraan, melkoisen mustasukkainen kun on ollut aina.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö itse osaa sanoa ettei kiinnosta kun puolisosi pitää mennä väliin? Maailmassa saa kaikenlaisia ehdotuksia ja kuulla monenmoista, ei niistä kannata välittää. Tuuli vie ja se siitä.

    • Anonyymi

      Tuollaisessa tilanteessa minä sanon suoraan, että ei kiinnosta ja käännyn poispäin.
      En todellakaan selittele olevani varattu tai mitään muutakaan, koska mun henk.koht. asiat eivät kenellekään kuulu.

      Sanon lyhyesti ja ytimekkäästi suoraan että ei kiinnosta ja ei muuta kuin katse ja kroppa toiseen suuntaan. Enkä pahoittele, koska mitä pahoittelemista siinä on, kun en ole itse tehnyt aloitettakaan.
      Ei miehenkään tarvitse sietää seksuaalista ahdistelua keneltäkään. Näin on näreet.

    • Anonyymi

      Totta kaikki naiset eivät osaa käyttäytyä, heillä on tämä hienotunteisuus ja fiksuus kateissa. Useimmiten nainen kyllä perääntyy heti jos huomaa et on varattu. Ne on niitä fiksuja.

      • Anonyymi

        Onneksi niitäkin sentään vielä löytyy.


    • Anonyymi

      oho, mitä valitat, sinua kuitenkin himottaa tarjoajanaiset ja nostaa sun itsetuntoa.
      Päättelin tämän siitä kun kerran vaimosikin kysyy; annatko himoillesi vallan?

    • Anonyymi

      Nykyään naiset eivät osaa käyttäytyä. Ei maineella tai kunnialla ole enään mitään arvoa. Varattujen kanssa vuosia jopa suhteessa. Kiusaten kun ei saanutkaan toista eroamaan jne. Kun totuus olikin aivan toinen mitä kertoi. Toki yrityksiä on ja niistä tiedetään. Naiset jotka "esittävät ystävää muille ja kuinka salasuhdetta pitänyt yllä. Jos nyr olet noin terve puoliso joka ei käytä tilaisuutta mikä sille tarjotaan" on teillä parisuhde kunnossa. Hävettää nämä "pyrkyri naiset jotka eivät tajua mitä muut näkevät.

    • Anonyymi

      Ap, sinuna en noita sinuun kohdistuvia naimisvonkaamisia minään meriittinä ottaisi.
      Jotkut luuserinaiset (lue alkoholisoituneet/älyllisesti vajaat/seksinpuutteessa elävät) nyt vaan ovat niin kertakaikkiaan epätoivoisia ja miehen tarpeessa, että heille kelpaa ihan kuka tahansa.

    • Anonyymi

      Voi miettiä, mitä siinä on että on itse helposti lähestyttävä.
      En tiedä että minun mieheni olisi saanut suoria ehdotuksia. Flirttiä kyllä aina ja kaikkialla. Ehkä olet liian ystävällisen oloinen kun ensimmäinen hienovarainen flirtti käydään ja et edes huomaa sitä flirtiksi? Ja nainen ottaa sen kutsuksi jatkaa vähän painokkaammin?
      Jos näin ei ole, niin sitten vaan olet jotenkin tasottomassa ympäristössä. Arvonsa tunteva nainen ei itseään tyrkyttele vaan tekee tunnustelevaa flirttailua.

    • Anonyymi

      Kyllä niitä selväpäisäkin tyrkyttäjiä on ja toiset vielä naimisissa, ei siinä alkoholia tarvita kun himot on päällä, on näihin sutturoihin joskus törmännyt, itseäni ne lähinnä huvittaa. Ei ole rarvetta vieraita "polkea" kun kotonakin saa kyydit. Kummastuttaa vain jos normaali ihan kivannäköinen nainen ei saa kotona kullia vai onko niin että saisi vaan haluaa vierasta.

    • Anonyymi

      Sellaista se nykyään on, varsinkin yöelämässä. Ja ukot ihan samanlaisia.
      Keskenkasvuista on alkaa sättimään pakit saatuaan. Minä sinkkuna oon saanut vittuilua ja keskisormen näyttämistä varatulta kun en suostunut lähtemään erään mukaan. Taisi olla kauhea isku lihaksikkaalle uroolle kun pullukka häntä vanhempi nainen antoi pakit 😁😁😁
      Mutta kun nuo lihaskimput ei kiinnosta pätkääkään 😊

      • Anonyymi

        Kyllä ne naisetkin osaa soittaa suutaan kun saa pakit.


    • Anonyymi

      Mistähän johtuu että minulle ei koskaan kukaan tullut tekemään kaksimielisiä huomautuksia eikä ehdotuksia?
      Ammattini on jatkuvaa ihmisten kanssa toimintaa, siitä huolimatta jokainen kohtelee minua kunnioittavasti, vaikka olenkin aivan tavallinen pulliainen?
      Kuinka on mahdollista että, vaikka joskus joku on ottanutkin pari ylimääräistä lasillista viiniä (itse en käytä alkoholia), heidän käytoksensä minua kohtaan on kauniin kunnioittavaa ja arvostavaa?

      Olenkohan minä liian outo kummajainen kun valitsen seurani huolellisesti?
      Olenkohan minä outo kummajainen kun näytän tyossäni jokaiselle ihmiselle kuinka paljon kunnioitan heitä? Vaikka he ajattelisivatkin aivan eritavalla, heillä on oikeus ajatella ja toimia omalla tavallaan. Minulla on oikeus olla hyväksymättä sitä tai ajatella samalla tavalla. Kunnioitukseni Luojan luomaan ihmiseen, heihin, ei silti katoa.
      Kertokaapa viisaammat, mitä teen väärin toimiessani edellä kuvatulla tavalla!

      • Anonyymi

        Et tee mitään väärin ,sussa ei vaan ole mitään kiinnostavaa.


      • Anonyymi

        Et tee mitään väärin. Sinua arvostetaan ihmisenä, jonka vuoksi naiset eivät halua pilata sitä, että arvostat heitä ja kunnioitat. Naisetkin kunnioittaa juuri sellaista miestä, joka ei ole mikään häntäheikki ja flittailevä pelle.


    • Anonyymi

      No sinähän vasta mies olet. Mikä kumma siinä on kun ei pillu kelpaa? Minä kyllä olisin nussinut oikein olan takaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe