Käväisin Vallilan S-marketissa, joka on jälleen iloksemme avattu. Liu'uin parkkihalliin alas ramppia, ja sain jälleen dokkariviboja. Puomi takanani sulkeutui ja automaattiovi surisi alas vieden mukanaan päivänvalon.
Etsin autolleni vapaan ruudun, ja heti astuttuani ulos autosta, ymmärsin kaiken olevan kauniimpaa hämärässä. Itsestäni en ollut niin varma, sillä dokkariviboissa suunnittelin murhaa tälle alustalle, jolla seisoin, ja jonka mittasuhteita laskeskelin. Toisinaan tunnen olevani jollain tavalla patologinen.
Hämärässä parkkihallissa on jotain humisevaa, etäistä, joka kuitenkin on iholla. Suuret tuulettimet pyörivät taustalla. Ne ovat ihmisen kokoisia, ja niitä on monta. Seison yksin valtavassa tilassa, mutta tiedän minua katseltavan. Kamerat.
Itse kauppa yläkerrassa oli saanut osakseen kasvojenkohotuksen - niin kuin monet naiset ovat saaneet, sekä autot, kuin myös kokoon rypistyneet miehet. Facelift on trendi, joka viittaa epäsuorasti nuoruuteen, joka on jonnekin kadonnut, livahtanut karkuun kaikessa hälinässä ja pölinässä, ehkä eksynyt ulos rakennuksesta ja jäänyt harhailemaan päättömänä kadulle. Ja sitten tietenkin käy niin, että se kävelee sinua vastaan ennalta määräämättömänä päivänä, etkä enää tunnista sitä omaksesi, vaan saat dokkariviboja. Niin kuin minä.
Ylenpalttisen katalaa.
(Hihitystä)
Facelifting
10
<50
Vastaukset
Sovellus
Pohdiskelin hetken sitä mitä tämä kaikki tarkoittaa kirjoittamisen saralla. Voiko kirjoituksen kasvoja kohottaa, vai onko teksti (tai sen tuottaja) vain se mikä se alunperin on aina ollut? Kysymyshän ei ole päivittämisestä, vaan instrumentoidusta puuttumisesta vallitsevaan statukseen.
Kummallista, mutta en tiedä kuin kaksi kirjaa joita jatkuvasti muutellaan: raamattu ja sivistyssanakirja.
(Hirn)- Anonyymi
Voi nyt iski ikävä Vallilaan, tuonne monien kirpputorien kaupunginosaan. Asuin siellä tasan 10v. sitten. Oli mukava työnnellä pikkuista rattaissa ja rintarepussa, ja nauttia kuumasta kesästä puiston nurtsilla mustan pitsisen sateenvarjon alla. Onneksi ikä ääni saan helpotusta kesäkuussa, kun pitäisi täältä provinssista matkata Tallinnan Lauralle Stadiin.
Meillä oli Kumpulassa, siinä vieressä siirtolapuutarhamökki..Siellä tuli vietettyä monta kesää..
Wwuwuw kirjoitti:
Meillä oli Kumpulassa, siinä vieressä siirtolapuutarhamökki..Siellä tuli vietettyä monta kesää..
Mjoo
Mun kavereilla on pläntti Länsi-Pasilassa, ja erityisen kade olen heidän vattupuskistaan. Mökkejä noilla huudeilla ei ole.
Toinen kiva paikka on Kivinokka. Funtsi että viime kesänä olin näin lähellä (näyttää sormilla) ostaa itselleni möksän tuosta muutaman kilsan päästä.
Onneksi järki sattui notkumaan samaan aikaan samassa paikassa.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Mun kavereilla on pläntti Länsi-Pasilassa, ja erityisen kade olen heidän vattupuskistaan. Mökkejä noilla huudeilla ei ole.
Toinen kiva paikka on Kivinokka. Funtsi että viime kesänä olin näin lähellä (näyttää sormilla) ostaa itselleni möksän tuosta muutaman kilsan päästä.
Onneksi järki sattui notkumaan samaan aikaan samassa paikassa.
(Naurua)Siis siihen " mökkiin" mahtui vuode ja yöpöytä. Lisäksi koko homma on jonkinlainen osuuskunta -juttu.
Mä en ole kauhean osuustoiminnallinen.
(Reps)
- Anonyymi
Tarkoitatko siis dekkariviboja?
Bilehuumeet ovat saaneet mielesi toimimaan ylikierroksilla, etkä enää ehdi arvioida sanojen sisältöä.
:( :( :( Kenet meinaat murhata?
- Anonyymi
Tekno soi ja bilehuumeet ja amfetamiinit sekä kokaiini (lesbotapaamisissa tunnelman huipentajana, onhan se kallista) saavat naisen käymään ylikierroksilla.
- Anonyymi
Peltilehmällä stadissa! Vie se peltilehmä jonnekin 3-kehän taakse ja ala fillaroida ja käyttää joukkoliikennettä sen tilaa vievän kopperon sjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938