Joo lähde sinäkin kesälomalle heinäkuussa

Anonyymi

Pikkuisen psykoottisempi ajatus.

Ulkoinen ohjaus-tila pakkomielteet ovat haistattelua te ette saa suuntautua* ihmisen kiduttamiseen
perheeksi.
Me ei tarvita ulkoisesti koti-nymfi palveluita.
Entä viljelykaveri ja hänen perhe?
* korjaus-ilmaisu kirjoitus-asun ulkoasu
Ei oma sana.

Onko sut lyöty yksin taas töihin?
Kyllä on laitettu ja vaadittu.

Kysytty: Miksi me ei olla tuota tässä ulkoisessa käymisessä?
Koska teillä on järjestelemätön ja oma osallistumattomuus nimenomaan käydä ulkona ulkoisesti
ja se on tekemisenä, hieman liian vähävirikkeistä, eikä sen työtä saa eikä ole virka-mieskesälomaa.
Tämä o motorinen keskustelumalli jossa ääntä ei tarvi.
Mutta sen kiduttamisen kiellon on yleistyttävä, eikä tarve ulkoisesti käymiseen jää.

Miellellään naiselle teon suorittaminen rappuraiskaaja virheellisenä mallina, joka on miesvaltaa
sen sairaalloisin teema maapallolla. Se on rubikiton ei sellaista ohjaamista levitetä.
Mies: Irroitetaan viroista heti ei lainkaan tiedetty
Ei missään vaiheessa hänen elämäänsä näy siellä.
Ei sellainen ole malli.
Pakkomielteisesti miehen ihanne-käsittely tai heidän pyytämisensä on maapallon tuhoa, jossa
teille ei ole kelvannut miikään tältä käsittelyltä, ja tämä malli naiseen on väärä, teitä miestä
varten naisen kokeminen oikeutena, orjana jossa olette vastuuttomasti flash-normiton.

Kun alue ei kehity lihaksisto kivun tuotosta.
Nainen: Niin mekö sitä tehdään taas?
Kyllä olette tehneet auktortieettiharha tai vääränä mallina haluten seurailla, tai sen
mallia käyttämiseen haluten, lapsesta koko perheeni kärsimykseksi heitä edelleen kuolemaan
haluten käyttää, suojatyönään.
Sellaista ei saa päästää tänne enään.
Kyllä lapsen kanssa kävelyt tyttölapsen kanssa esittäen on lopetettu.
Ei tänne ei tulla siten esiintymiseen.

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysytty: Etkö sinä ymmärrä miten sinä olet tässä halventanut tyttölasta sukupuolinuolemattomalla
      äidillä?
      Kts. miesten hermafrodiittius aiheuttamisen, yrittämiseen

      Nainen: Mä en oikein ymmärtänyt.
      - Anteeksi, anteeksi meillä on väärä palvelu.
      EI heitä asu täällä enään.
      Ei tänne voikaan tulla teille.
      Ei ne ollutkaan elävä.
      Ei ne ollutkaan tullut elämään.
      Ei tänne tulekaan näötön palvelu.
      - Anteeksi me ei oltu ymmärretty.

      Meille on kuule lopetettu kirkko, me ei oltu tiedetty sitä ohjelmaksi, että se on jo valmiina.

    • Anonyymi

      Kerrotteko vähän uudestaan tästä harjoittamastanne lastentarha perhe-väkivallasta josta teidän
      ulkoinen työ partiosta ei ole mielenterveys-hoitoanne?

      Ei ole mielisairautta, kun on jo valmiiksi ohjelma, jota ei teille ilmoittamastanne, suoja-työ fontti-sarjasta, ja tämän on ihmis-arvo kieltänyt lakina, joita te ette voi harjoittaa

      Nainen: Mut tapetaan siitä sun lapsen murhasta, rotukuorihallusinaatioksi.
      Ei lapseni ei koskaan halunnut sitä itse ettekä te saa tulla flash-normiton äiti-suhde esittämiseen
      asuaksenne taloutta.

      Eikö sulla ole näiköä?
      Oletko vasta 4 sekunttia, isoveljeni ei ole te ette transvestismi transvestiitti sikiö, käyttö kiinnostuminen innostua?
      Mies. Niin mullako on tuommoiset ne hoito-ehdot vaan...!
      Eli teille ei tule myöskään kirkkosta kirkkojärjstely, flash-normiton se on kielletty naisena ja sukupuolena.

      Hei iskä tämä tuli jo aivan täyteen.
      Mutta tämä on taas täysin flash-normiton tämä teidän teko, kirkkoherranvirastosta sukupuoli-tiloja näissä tarkoitetaan ulkoisia rakenteita, siten flash-normittomuus leviävästi, joka on laiton
      myös ihmisen rakenteena, käyttäen rakennelmaa, jota ei ole tarve, käyttää ihmiselle rakenteeksi
      kuten materiaksi, vaikka talo. Talo ei toimi lainkaan niin flash-normiton.

      Mies. Anteeksi mä olen vahingossa käynyt väärin teillä koti-nymfinä.
      Ei meille ei tarvitse tulla sellainen palvelu.

    • Anonyymi

      Te olette ohjanneet rotuvihana kymmeniä tutkimattomia ohitus-leikkauksia työvoimatoimistosta.
      Ei heille ole sen flash-normi ja meditaatio ollut.
      Ei heille ole tullut aivoihin sen tiloja, väsymyksen tilaan, sen sijasta tai muu ohjelma, flash-normi.
      Ei he voi miehenä ostaa sellaista koska olette kuulokin.
      - Eikö tässä käytetä asumiseenkaan kuulo?
      Ei käytetä lcd-pistetaso impulssin sijaan.

      Ei koska olen ollut meditaatiossa tähän jo yli 25 vuottakin putkeen. Ei alaraajoista saa naiselta
      ostaa mitään miesvaltanaan. Ette te voi käydä tänne seurailemaan yhtäänö te olette järjestys-häiriö, ohjelma sotilas-esittäminen, jota ei voi myöskään naisena esittää rotukuorihallusinaationa
      jolla ei ole lainkaan älyä.
      Ei ihmiskaltainen asuminen.
      Sitä ei voi arvioida ulkonäöstä.

      Kts. assosiaation tuoton tila-kielto puomi
      ei rotu ja sen väri seuraillen ulkoisesti tarkkaillen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe