rastojen teko-ohjeita

kiitos!

haluaisin rastat, mutten halua mennä kampaajalle niitä ottamaan koska se kemikaali määrä on valtava jonka ne päähän lyö jos aikoo rastat hankkia.ja toiseksi ei mulla olis siihen varaakaan.mun kaverini ne mun kanssa tekis.
nyt vaan olis kiva saada teko-ohjeita.ite oon saanu käsityksen et eka hiukset olis hyvä pestä sellasella aineella(mäntysuopa?) et niistä tulee karheet ja jaetaan ne esim. kumilenkeillä osioihin ja sit tupeerataan joka osio ja pyöritellään niitä käsien välissä.vai miten tapahtuu?huovutusneulaa mulla ei ole enkä semmoista mistään saakaan.olen kysellyt mutta missään niitä en ole nähnyt..
joten kiltit ihmiset vinkkejä..?!
ja viel yks kysymys.voiko rastoja värjätä ihan tavallisella kestovärillä?
kiitos jo etukäteen vastanneille!!

9

5802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • värjäillä

      menee vain useampi pakkaus, riippuen tietty pituudesta. Tekemisestä en tiiä, kampaajalla kaikki kamut ovat käyneet laittamassa, lopputulos on kestävämpi.

    • Denkel

      Meneppä www.feikki.net/takkutukka eiköhän ohjeet löydy! Ja voi värjätä ihan normaali väreillä rastoja...

    • tukkanuottaset

      Jos rastat karvoihisi välttämättä haluat eikä kampaajalle ole varaa tai halua lähteä, käy hyvä ihminen vaikka ammattikoulun parturikampaajalinjalla asiakaspalvelussa. Ei maksa niin jumalattomasti ja lopputulos on kuitenkin se mitä operaatiolta haet. Pirkkaniksejä ja kotikonsteja en suosittele, sillä olen joutunut töissä muutamalta onnettomalta näitä kotihuovutusrastoja (lue: kouran kokoisia huovuttuneita karvasutteja) availemaan ja niihin ainoa apu on melkeinpä sakset! Kamalan näköisiä ja tukka totaalisen pilalla. Mutta jokaisen ovat omat karvansa ja omalla vastuulla...

      • välttämättä

        nyrkin kokosia palloja niskassa oo. mulla ja mun useemmalla kaverilla on kotona tehdyt rastat, ja aivan upeet! kaikki kampaamorastat mitä oon nähny on ihan kamalia, kauheen takkusia ja epämuodostuneita. yhdelle mun kaverille on tehty rastat kampaamossa ja hän ei suosittele sitä kenellekkään, ne tehtiin laittamalla päähän värinpoisto neljä kertaa jonka jälkeen hiukset oli vaan kärähtäny mykkyrä päässä. se sitte revittiin osiin, eikä lopputulos ollut todellakaan kehuttava, rastat olivat todella tönköt. hän piti niitä alle vuoden kunnes leikkasi pois.
        että mielummin kotona tehty eikä hirveesti mitään kestoväri-permisaine-pelleilyä, kyllä ne rastat siitä sitte vähitellen asettuu ja huovuttuu kunnolla kun ne ensin kammalla tupeeraa ja sitten laimennetulla fairylla tai mäntysuovalla tumputtaa. lopputulos kiitettävä. itelläni ollu kotirastat kohta 4 vuotta.


    • Tiinu

      kato sellaisilta sivuilta ku www.feikki.net/takkutukka

    • leeeena

      mitäpäs jos ottaisit jutun maltilla. älä harjaa hiuksiasi, ei mitään 2-in-1 shampoita ja hiusten takuttelua säännöllisesti. odota vuosi vaikka, niin päässäsi on jo komeat rastat.
      mä en ymmärrä itse tätä, että rastat pitäis saada ja mieluiten samantien. monesti vartavasten tehdyt rastat eivät ole kovin kummoisen näköiset.
      anna siis hiustesi takkuuntua, värjäile vähän jos tuntuvat turhan hyvänkuntoisilta. välillä sitten revit takkuja erilleen toisistaan.
      että niin ne rastat saa. ainakin minä sain jo viisi vuotta sitten ja yhä ovat omat rakkaat locksit päässäni!

      varaudu muuten siihen, että hiuksesi lyhenevät huomattavasti, tosin lähtevät taas kasvamaan sitten, kun takut ovat tiukkoja.

      • Anonyymi

        Millasta shampoota suosittelet?


    • Hyvin

      Jos jättäisit ihan laittamatta, mahtaisi olla ympäristöllesikin parempi...

    • Anonyymi

      Mietin että jos ostaa hiuslisäkekuituu/ tai sit ihan aitoo hiustenpudennyshiusta nii voiko ne jotenkii rastottaa samaa aikaa ku omat hiukset ja sillee nääs että omien hiuksien kanssa jäisivät samaan rastaan? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe