haluaisin rastat, mutten halua mennä kampaajalle niitä ottamaan koska se kemikaali määrä on valtava jonka ne päähän lyö jos aikoo rastat hankkia.ja toiseksi ei mulla olis siihen varaakaan.mun kaverini ne mun kanssa tekis.
nyt vaan olis kiva saada teko-ohjeita.ite oon saanu käsityksen et eka hiukset olis hyvä pestä sellasella aineella(mäntysuopa?) et niistä tulee karheet ja jaetaan ne esim. kumilenkeillä osioihin ja sit tupeerataan joka osio ja pyöritellään niitä käsien välissä.vai miten tapahtuu?huovutusneulaa mulla ei ole enkä semmoista mistään saakaan.olen kysellyt mutta missään niitä en ole nähnyt..
joten kiltit ihmiset vinkkejä..?!
ja viel yks kysymys.voiko rastoja värjätä ihan tavallisella kestovärillä?
kiitos jo etukäteen vastanneille!!
rastojen teko-ohjeita
9
6346
Vastaukset
- värjäillä
menee vain useampi pakkaus, riippuen tietty pituudesta. Tekemisestä en tiiä, kampaajalla kaikki kamut ovat käyneet laittamassa, lopputulos on kestävämpi.
- Denkel
Meneppä www.feikki.net/takkutukka eiköhän ohjeet löydy! Ja voi värjätä ihan normaali väreillä rastoja...
- tukkanuottaset
Jos rastat karvoihisi välttämättä haluat eikä kampaajalle ole varaa tai halua lähteä, käy hyvä ihminen vaikka ammattikoulun parturikampaajalinjalla asiakaspalvelussa. Ei maksa niin jumalattomasti ja lopputulos on kuitenkin se mitä operaatiolta haet. Pirkkaniksejä ja kotikonsteja en suosittele, sillä olen joutunut töissä muutamalta onnettomalta näitä kotihuovutusrastoja (lue: kouran kokoisia huovuttuneita karvasutteja) availemaan ja niihin ainoa apu on melkeinpä sakset! Kamalan näköisiä ja tukka totaalisen pilalla. Mutta jokaisen ovat omat karvansa ja omalla vastuulla...
- välttämättä
nyrkin kokosia palloja niskassa oo. mulla ja mun useemmalla kaverilla on kotona tehdyt rastat, ja aivan upeet! kaikki kampaamorastat mitä oon nähny on ihan kamalia, kauheen takkusia ja epämuodostuneita. yhdelle mun kaverille on tehty rastat kampaamossa ja hän ei suosittele sitä kenellekkään, ne tehtiin laittamalla päähän värinpoisto neljä kertaa jonka jälkeen hiukset oli vaan kärähtäny mykkyrä päässä. se sitte revittiin osiin, eikä lopputulos ollut todellakaan kehuttava, rastat olivat todella tönköt. hän piti niitä alle vuoden kunnes leikkasi pois.
että mielummin kotona tehty eikä hirveesti mitään kestoväri-permisaine-pelleilyä, kyllä ne rastat siitä sitte vähitellen asettuu ja huovuttuu kunnolla kun ne ensin kammalla tupeeraa ja sitten laimennetulla fairylla tai mäntysuovalla tumputtaa. lopputulos kiitettävä. itelläni ollu kotirastat kohta 4 vuotta.
- Tiinu
kato sellaisilta sivuilta ku www.feikki.net/takkutukka
- leeeena
mitäpäs jos ottaisit jutun maltilla. älä harjaa hiuksiasi, ei mitään 2-in-1 shampoita ja hiusten takuttelua säännöllisesti. odota vuosi vaikka, niin päässäsi on jo komeat rastat.
mä en ymmärrä itse tätä, että rastat pitäis saada ja mieluiten samantien. monesti vartavasten tehdyt rastat eivät ole kovin kummoisen näköiset.
anna siis hiustesi takkuuntua, värjäile vähän jos tuntuvat turhan hyvänkuntoisilta. välillä sitten revit takkuja erilleen toisistaan.
että niin ne rastat saa. ainakin minä sain jo viisi vuotta sitten ja yhä ovat omat rakkaat locksit päässäni!
varaudu muuten siihen, että hiuksesi lyhenevät huomattavasti, tosin lähtevät taas kasvamaan sitten, kun takut ovat tiukkoja.- Anonyymi
Millasta shampoota suosittelet?
- Hyvin
Jos jättäisit ihan laittamatta, mahtaisi olla ympäristöllesikin parempi...
- Anonyymi
Mietin että jos ostaa hiuslisäkekuituu/ tai sit ihan aitoo hiustenpudennyshiusta nii voiko ne jotenkii rastottaa samaa aikaa ku omat hiukset ja sillee nääs että omien hiuksien kanssa jäisivät samaan rastaan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256