Tinder treffit ja tuleeko niistä parisuhdetta?

Anonyymi

Oon nyt ollu yli vuoden sinkku ja käynyt noin kerran kuukaudessa treffeillä ja aina kiinnostavien miesten kanssa. Yhtä miestä näin kahdesti, mutta muista ei ole kuulunut enää vaikka numeroitakin vaihdettu ja ihan ok on treffit menneet. Parille olen laittanut että oli mukava nähdä ja ovat saattaneet vastata että niin oli tai ei sitten mitään.

En vaan ymmärrä että eikö ihmisillä ole käytöstapoja sanoa suoraan jos ei natsaa tai että ei halua enää olla tekemisissä? Olen kuullut että on tosi normaalia käytöstä.. Olen itse kuitenkin hyvännäköinen 30v nainen ja jos muualla tapaan ihmisiä saan kehuja ulkonäöstä ja sosiaalisuudesta, niin ihan älytöntä! En viitsisi tuhlata aikaani tuollaisiin ihmisiin enää kun aina jää jotenkin harmittamaan vaikka itse en olisi kummemmin kiinnostunut.

Onko muilla miehillä/naisilla samoja kokemuksia?

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei. Jokainen halusi neljän vuoden aikana tavata uudestaan. Ymmärsin mihin rahkeet riittävät, ja mihin ei. Naisetkin ghostaavat. Vielä enemmän kuin miehet. Vaikeneminen helpompaa kuin ikävä totuus. Ei tuota saa muutettua.

• Anonyymi

Naiset tekee just uota etteivä vastaa mitään eivätkä sano suoraan että mies on ruma eikä sen takia kiinnosta. Turha ny alkaa miestä syyttämään kun et sanonut sille että kiinnostais seurustella.

• Anonyymi

Ei nyt ollut varmaan ekojen treffien jälkeen tarkoitus alkaa seurustelemaan? Vai? :D

Kokenut samaa, kyllä käytöstavat pitäisi olla.. Tää meininki on mennyt vaan tosi pinnalliseksi joka asiassa.

• Anonyymi

Kannattaa ehkä mennä ruman ätmin kanssa treffeille niin ne kyllä haluaa seurustella. Kävit treffeillä pelimiesten kanssa joilla on muitakin naisia

• Anonyymi

Toimii myös toisin päin. Naiset salaavat itsestään kaikki yksityistiedot ja poistavat salamana matchin treffien jälkeen, jotta saa ätmit pyyhittyä nopeesti mielestä. Treffeillä ei kannata puhua muuta kuin vastaa yhdellä sanalla kysymykseen. Hymyily kielletty, ettei anna väärää signaalia.

• Noo... jaa...

Oma kokemukseni on tinderistä, että harvemmimpa sitä kautta treffeille asti pääsee.

Tosin mikäli treffeille asti männään, niin kyllä sitä on useamman kerran sitten tavattu.

Ja tuollaista hiljaisesti takavasemmalle poistumista ja unohtamista tapahtuu valtavasti. Varmaankin molemmin puolin.

• Anonyymi

Ei vamasti tule suhdetta. Olen kolmet treffit ollut ja naiset halusi vain seksiä. Ensinnäkin nainen ei uskalla sitoutua ja naisia ahdistaa kun mies onkin just siinä vieressä ja se oma vapaus katoaa. Nii se vaan on, nykyään parisuhteen saaminen on lottovoiton tavoin vaikeaa saada.

• Anonyymi

LOL oon tykännyt jopa serkkutyttöni profiilista Tinderissä ja panisin sitä myös jos se sanoisi kyllä.

• Anonyymi

Ihmisillä ei ole nykyään mitään käytöstapoja! Ei ihme että mikään parisuhde ei kestä :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      59
      3295
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2931
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2769
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1847
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe