Nenän vanhojen murtumien korjaus, kannattaako?

Anonyymi

Tässä mietiskelin otanko riskin ja alan suunnittelemaan nenäleikkausta. Kaks murtumaa, toinen lapsuudesta ja toinen aikuisena tullut. Ei ole silmiinpistävän vino. Mut vino kuitenkin ja kyömyä murtumasta. Onko joku käynyt korjaamassa? Kannattiko? Pelottaa lähinnä nenän toiminnallisuus operaation jälkeen...

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, ihan samat oireet, kuin aloittajalla. Auto-onnettomuudesta nenään murtuma ja se jäi sairaalassa käynnin jälkeen vähän vinoon. Kävin korjauttamassa. Nenän leikkasi Pakkanen.
      Eipä oikein onnistunut. Muovasi vähän kyömyn nenän suoraksi ja nosti nenän kärkeä, jolloin sieraimet tulivat edestä katsottuna liikaa esiin. Vaikka vielä teroitin ennen leikkausta, että muotoa ei saa muuttaa. Vain suoristus ja murtuman ruston poisto.
      Eirassa leikkaa Kaarlo Ståhlberg, jonka työstä olen kuullut vain hyvää. Menen hänelle korjaukseen, kunhan saan rahat kasaan.
      Pyydä tekemään kuvallinen suunnitelma johon lääkäri sitoutuu.

      • Anonyymi

        Kaarlo Suomessa paras kirurgi leikkaamaan neniä sanoin hänelle miten tehdä leikkaus hän teki sen mitä sanoin. Kävin myös myös ruotsissa kun eräs lääkäri kehui että tämä Ruotsalainen kirurgi pohjoismaitten paras kirurgi mutta hän ei ottanut minuun mitään yhteyttä vaikkka oli sovittu. Kävin myös pakkasen luona hän ehdotti nostetaan nenän kärkeä mutta ajattelin että sieraimet tulee liikaa näkyviin joten en suostunut leikkaukseen.


    • Anonyymi

      Hei, olen ap. Saako kysyä oletko mies vai nainen? Itse nainen ja tämä asia on enemmän vielä arempi. Olen miettinyt myös Kaarlo Ståhlbergia. Myös lukenut viron Aet saartsista kokemuksia. Itsellä harmittaa eniten kyömy. Nenänpääkin aika paksu niin sitäkin saisi pienentää. Pelottaa vaan koko operaatio.

    • Anonyymi

      Mulla murtu poskiluu ja lommo korjattiin Virossa kun Suomessa olisi ollut törkeen kallista. Kandee kysyä Lookilta,niillä tehdään yhtä jos toista,nenät myös.

    • Anonyymi

      Tapaturman vuoksi murtunut nenä korjattu 10 vuotta sitten. Eka leikkaus ei tyydyttänyt vaan rujoutta edelleen jäi ja kirurgi leikkasi uudelleen heti kun se oli mahdollista (muistaakseni noin puolen vuoden, vuoden kuluttua). Vieläkään en ole tyytyväinen, mutta tämän kanssa eletään, parempi tämä on kuin se murjoutunut nenä. Kalliiksihan tuo tuli, jo silloin useampia tonneja.

      Eli kannatti, tavallaan, mutta liikoja ei ehkä kannata odottaa jos on pahasti murtunut alunperin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe