Moi. Onko täällä työpaikalla ihastuneita? :)
Edes vähäsen ihastuneita :)
Työpaikalla ihastuneita? :)
128
2575
Vastaukset
- AnonyymiOn meillä ainakin työpaikalla yks namu ;). Kunhan jompikumpi uskaltaisi lähestyä. - AnonyymiNyt toimit ja äkkiä muuten joku vie sen namuskin. 

- AnonyymiOn. Nainen täällä joka on ollut jo pitkään ollut ihastunut mieheen, katseita vaan vaihdellaan ja moikat. Mitään muuta ei tapahdu. Vaikka niin sitä toivonkin. - AnonyymiMiksi ei tapahdu mitään? 
- AnonyymiTäällä on mies joka on ihan korviaan myöten ihastunut naiseen samalta työpaikalta. Tämäkin on jo yli puoli vuotta kestänyt. Toivon todella että tuosta jotakin joskus tulisi. 
- AnonyymiMiksi ei etene teillä ? 
- AnonyymiTyökaveri? 
- AnonyymiTyökaveri on joo. 

- AnonyymiNo minä ollut jo useamman vuoden siihen mieheen, eikä loppua näy.. - AnonyymiToimi jo :) 

- AnonyymiOnhan täällä. :) Hän pitkä vaalea mies varastaa huomioni. - AnonyymiKerro lisää? 
- AnonyymiEi olla nähty vähään aikaan. Viimeksi maaliskuussa hieman yllättävissä merkeissä. :) 
- AnonyymiSoita tai lähetä textiviesti, niin nähdään. Mies vaalea ja J 

- AnonyymiMä oon. Toivon etten olis. Pieni flirtti olis riittänyt, ihastuinkin. Mies ei taida olla tosissaan. Hölmö minä. - AnonyymiJos se on varattu? 
- AnonyymiEi ole. 
- AnonyymiMiksei ole tosissaan? Toisilla meistä on paskoja kokemuksia naisten kanssa ja sanot noin? Voi sua, kuule tapaa tämä mies kahvin merkeissä, niin tajuat kuinka tosissaan hän on. Mikä sua mättää? 
- AnonyymiKäykää yhdessä lounaalla tai puolihuolimattomasti pyydät kahville tai johonkin muualle. Kyllä se mies voi hyvinkin olla tosissaan. 
- AnonyymiOngelma on että oon itse varattu. Siksi hölmö minä. Ja mies taitaa vain leikkiä. Näillä mennään, hiipuu ne tunteet kai vähitellen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ongelma on että oon itse varattu. Siksi hölmö minä. Ja mies taitaa vain leikkiä. Näillä mennään, hiipuu ne tunteet kai vähitellen. Luulet että mies leikkii kanssasi vaikka itse olet se varattu osapuoli, okei? 
 Itse en ainakaan miehenä viitsisi avautua tunteistani, etenkään työpaikalla työkaverille, jos se toinen osapuoli olisi varattu ja vaikka itse olisinkin ihastunut.
- AnonyymiEn ole varattu. 

- AnonyymiKyllä on. Kuukaudet vierii ja tunteet eivät tuota miestä kohtaan ota hiipuakseen. Jotain meidän välillä on.. hankala jäsentää ajatuksia & tunteita. Toivoisin, että juttelu mahdollistuisi lähitulevaisuudessa - AnonyymiMikä estänyt juttelun? 
- AnonyymiHankala sanoa.. epävarmuus? Pelko? Mitä näitä nyt on. 
- AnonyymiVarattuja? 
- AnonyymiSitäkin 
- AnonyymiVarattuna se on sekavaa nää ihastumiset. 
- AnonyymiNiin on. Sekavaa. 

- AnonyymiOn. Nainen naiseen, eikä vaan hitusen.... - AnonyymiMissä päin ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Missä päin ? Hki 
- AnonyymiSama täällä. Ihastunut harrastustyössä itseäni nuorempaan naiseen. Ollut jo pitkään, mutta en voi edistää asiaa mitenkään, enkä aio edistää. Osaan kyllä käyttäytyä normaalisti ja hoitaa työni. Mutta hän on seksikäs, ihana ja mukava. Helsingissä myös. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sama täällä. Ihastunut harrastustyössä itseäni nuorempaan naiseen. Ollut jo pitkään, mutta en voi edistää asiaa mitenkään, enkä aio edistää. Osaan kyllä käyttäytyä normaalisti ja hoitaa työni. Mutta hän on seksikäs, ihana ja mukava. Helsingissä myös. Meillä ei ole kyse harrastustyöstä. 
- AnonyymiEi siis ole hän. Ja kovin epätodennäköistähän se olisikin, että hän täällä kirjoittelisi. Harrastustyö on kumminkin oikeaa työtä. Mutta ei mun päätyö. 
 Toivottavasti löydät onnen.

- AnonyymiEi ole. 
 Enkä haluisi olla.
 Koska kuka nyt minua katselisi. 🙂
 Olen vain pallo nainen.
- AnonyymiLuulin että on ihastunut mutta olin väärässä. - AnonyymiMistä päättelit että ei ole ihastunut? 
- AnonyymiHänen käytöksestä. On nykyään etäinen. 
- AnonyymiMitä, jos on tajunnut tuntevansa ja ehkä vain pelkää? 
- AnonyymiEtäinen voi olla myös ihastuneena ja varsinkin ihastuneena. Se on jännä tunne ja ihmisellä menee pasmat sekaisin. 
- AnonyymiVoi olla myös varattu niin yrittää peitellä. 
- AnonyymiMoni alkaa itseään suojellakseen välttelemään ja muuttuu etäiseksi ihastuksen kohdettaan kohtaan jos kokee ettei saa tältä riittävästi vastakaikua omille tunteilleen tai kokee tilanteen eteenpäin saattamisen muutoin mahdottomaksi. 
- AnonyymiJuuri näin, itsekin otin etäisyyttä tämän takia. Ajattelin, että nyt saa tää ihastus loppua, kun mietin häntä jatkuvasti. 
 Mutta aah, se oli kuitenkin niin ihana hymyillä toiselle ja saada hymy takaisin <3 ja kun tätä jatkui, niin alkoi olemaan sietämätöntä, ettei ole jotain muutakin.. ja ainakin itse totaalisen ihastunut tähän mieheen. Ja miehestä en tiedä, voi olla pelkkää flirttiä.
- AnonyymiKyllä minä sinusta tykkään. 

- AnonyymiJuuri niin. No en suostu mihinkään leikkeihin. 
- AnonyymiMinä varattu mies olen ollut tässä hetken aikaa ihan lämässä yhteen naiseen töissä, hän myös varattu. Siinäpä sitä sitten teet töitä ja ihastelet. Edetä ei voi :) - AnonyymiSama tilanne tällä naisella..kyllä jotain pitäisi tehdä.. 
- AnonyymiMillaisia tekoja olet ajatellut? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Millaisia tekoja olet ajatellut? Pitäisi ensin jutella? Jossain rauhassa, sitten.. 
- AnonyymiMissä se juttelu voisi onnistua rauhassa? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Missä se juttelu voisi onnistua rauhassa? Hyvä kysymys. 
 Mies voisi ehdottaa, kun joskus taas näemme?
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvä kysymys. 
 Mies voisi ehdottaa, kun joskus taas näemme?Luontoretki? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Luontoretki? No vaikka sekin. :) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No vaikka sekin. :) Lähdetään viikonloppuna. Minne mennään? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Lähdetään viikonloppuna. Minne mennään? Hänet olisi kyllä kiva tavata :) 

- AnonyymiTäällä yksi mies jonka pään muutaman vuoden vanhempi työpaikan nainen on sekoittanut. Molemmat tahoillaan naimisissa ja muksuja kummallakin. Tilanne siis melko hankala. Jos oltaisiin sinkkuja niin jotain olisi tapahtunut jo aikaa sitten. Tätä on kestänyt jo jonkun vuoden ja tunteet eivät varmaan ole laantumaan päin... - AnonyymiOnnet sinne. Itse samanlaisessa tilanteessa. 
- AnonyymiTuo kuulostaa minun elämältäni, olen juuri tuossa tilanteessa naisena. Miespuolinen vähän nuorempi työkaverini hehkuu ja saa minut hehkumaan, vaikka juuri mitään ei tapahdu. Tiedän hänen olevan täydessä huoneessa vaikka en näkisi häntä. Lounaalla katseet jumittuvat, silmät hymyilevät, juttu luistaa, viivymme toistemme seurassa. Vaikka hän on toisella puolella huonetta keskustellen muussa porukassa, minusta tuntuu että hän on tiedostanut minun läsnäoloni ja huomioi jokaisen liikkeeni katsomattakaan minuun päin. Muissa kuin työtilanteissa hän hakeutuu jossain vaiheessa lähelleni. Hiukan lähemmäksi kuin normaalisti, mutta silti etäälle. Vaikka ei koske, tunnen ja tunnistan välillämme väreilevän sähkön. Ja kun harvoin koskemme, sulan tunteeseen. Mitään ei voi tapahtua, mutta silti toivon että voisin hetkisen olla hänen lähellään kahden ja koskettaa, halauksen, tanssin verran... 
- AnonyymiKuulostaa ihanalta, mutta samalla raastavalta. Ovatko tilanteenne muuttuneet suuntaan tai toiseen? 
- AnonyymiTai auttaisiko jos vaan juttelisitte noista ihastuksen tunteista yhdessä. Tietääkö hän että olet ihastunut? Millaisia tilanteita teillä on ollut, tai onko tulossa mitään aikaa / paikkaa / tilannetta, jossa voisit vaivihkaa lähestyä tai testata miten hän reagoi esimerkiksi kosketukseesi? 

- AnonyymiAivan liikaa. Pahinta on että en pysty pitämään tunteitani kurissa. Mies on vielä aikalailla minua nuorempi. Joskus tuntuu, että hänkin on ihastunut - joskus pikemminkin, että on vaivaantunut. Itse olen virallisesti varattu, mutta eroamassa. Hänestä en tiedä. No, eipä kenenkään kannattaisi sotkeentua eroamassa olevaan. Rankkaa. - AnonyymiOle itse visusti ihmisestä erossa, ette sotke omassa eroprosessissa myös hänen elämää samalla. Ei tosiaan kannata minkään eroavan kanssa alkaa mihinkään tekemisiin ikinä, siitä ei saa muuta kuin hyväksikäytetyn olon, kun koko ihminen on uusilla. Ehkä joskus eheänä voit alkaa jonkun kanssa johonkin. 

- AnonyymiKyllä ihanaan M naiseen ihastuksissa ollut nyt jo useamman vuoden... 
 Toivottavasti sinua ihanaa ei flirtti häiritse vaan piristää koska pidemmälle ei varmaan koskaan edetä vaikka sitä niin haluaisin salaa ;)- Anonyymiei häiritse ;) 
 terkuin M nainen
- AnonyymiTahtoisitko ihana M nainen mennä flirttiä pidemmälle salaa? 
- AnonyymiIhanalla M naisella tänään musta t-paita ;) Olet ihana, pyydä johonkin niin suudellaan yms.... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihanalla M naisella tänään musta t-paita ;) Olet ihana, pyydä johonkin niin suudellaan yms.... Mihin pitäisi pyytää? Ehdota sinä...... 
- AnonyymiKahville, syömään, katsomaam jotain muka työjuttua.... yms.... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kahville, syömään, katsomaam jotain muka työjuttua.... yms.... Nähtiinkö perjantaina? 
- AnonyymiEi taidettu nähdä... 
 Keskiviikkona ;)
- AnonyymiPerjantaina ihanalla harmaa t-paita ja farkkushortsit. 
 Olit todella ihana ilmestys ;)

- AnonyymiOlen T mieheen. - AnonyymiMissä päin tämä T mies? 

- AnonyymiMikä teitä vaivaa? Eikö oo löytyny ihmistä jonka kanssa haluaa olla? Vai ootteko pakkonaimisiin joutuneita, ei aborttia! Ehkäsykin on jo vanha vitsi, suomee näköjään täytetään ; erilaisilla ihmeillä. 
- AnonyymiTäällä hep. Oon(nainen) ollut ihastunut työpariini (mies). Pari vuotta sitten tajusin asian. Ollaan nähty myös työn ulkopuolella, mutta mitään romanttista ei ole tapahtunut. Kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Mies on aika kokematon ja mä en taas uskalla tehdä asian eteen mitään, koska en halua menettää meidän hyvää kemiaa ystävinä. Vaihdoin työpaikkaa ja jotenkin oli fiilis, että sen jälkeen tämä mies olisi ehkä halunnut jotain enemmänkin, mutta itsellä oli siinä vaiheessa jotain muuta menossa. Nyt huomaan, että ajattelen edelleen tätä miestä paljon ja edelleen ollaan nähty aika usein.. Oisko nyt jo aika tehdä itse se aloite.. 🤔 
- AnonyymiIhastunut varattuun naiseen työpaikalla ja voin itse sanoa että en ole vaivaantunut mutta hiljainen kylläkin koska olen omissa ajatuksissa (ajattelen häntä) - AnonyymiOletko varma, että hän on varattu? 
- AnonyymiOlen koska kerroin hänelle tunteistani suoraan,pakit tuli ja kertoi olevansa varattu:D 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oletko varma, että hän on varattu? Typerä vastaus...... 

- AnonyymiEi, mun yksityisasiat eivät liity työpaikkaan. 
- AnonyymiMinäkin olen. Ihastuin melkein pari vuotta sitten ja sitten tunteet voimistuivat vain haalenemisen sijaan. Mitään ei tule kuitenkaan koskaan tapahtumaan meidän kahden välillä, koska kyseessä on yksipuolinen ihastus ja mahdoton tilanne oli muutenkin. Nykyisin pystyn onneksi välttämään häntä melko tehokkaasti kun työtehtävät muuttuivat. Tänään taas oli yhtäkkiä edessäni niin kyllä siinä pasmat menee sekaisin. - AnonyymiTaisin tulla yllättäen sun ”työalueelle”? 
- AnonyymiJa lisäyksenä: ei ole tunteet yksipuolisia. Ja mies olen. 
 Sama anonyymi..
- AnonyymiNo miten sen nyt ottaa. Taidat tarkoittaa jotain konkreettisempaa "työaluetta". :) Hyväksyin sen etten merkinnyt hänelle mitään. Kaipa se outo käytös lähelläni tarkoitti sitä, että piti vain mua jotenkin vastenmielisenä tyyppinä. Alussa halusin hetken luulla, että siinä oli jotain muuta. 
- AnonyymiKonkreettinen työalue, juu. Eli alue, missä en yleensä näyttäydy päiväsaikaan. 
 Olen ottanut etäisyyttä, koska hän ei ole tarttunut antamiini ”vihjeisiin”.
 Toisaalta alkaa olemaan jo myöhäistä, joten parempi varmaan vain unohtaa..

- AnonyymiYhden hymyä ihailen työpaikalla epäilen et olikin monta vuotta nuorempi. 
 (Eikä varmaa ole onko hän vieläkin jatkossa samassa paikassa töissä).
 Miehestä puhun.
- AnonyymiOli entisessä työpaikassa oikein mukava naisihminen, leski kuten minäkin. En vain uskaltanut lähestyä, vaikka mieli teki. Seuraavassa työpaikassa oli eronnut rouva, joka oli pukeutunut ja somistautunut erääseen työporukan illanviettoon oikein viehättävästi. Tunsin hänen edellisen miehensä ja taas mieli teki, mutta rohkeus petti. Raukka olen ollut työpaikkasuhteissa. 
- AnonyymiPikkasen ihastunut vaaleaan pitkään mieheen työpaikalla, Hki-alueena. Varattu on ja minua vanhempi, että ei tässä kyllä tulevaisuutta ole. Tavallaan hymyilyttää koko homma ja tavallaan taas ahdistaa.. 
- AnonyymiJoo ihastuin työpaikalla. En työkaveriin, en asiakkaaseen, vaan ihan muuhun. Ihanaa ja helvettiä samalla kertaa. Ne kaikki jotka näkivät ja katsoivat että jotain outoa meneillään... - AnonyymiMitä meinaa ”ihan muuhun” ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitä meinaa ”ihan muuhun” ? Se pysyköön salaisuutena täällä. Joskus elämä vaan heittää eteen odottamattomia tunteita. Toki voisin häntä asiakkaaksikin nimittää, mutta sitä hän ei ole. 
- AnonyymiNo mitä hän on jos ei asiakas eikä työkaveri mutta kuitenkin vois olla asiakas ? Älä nyt oo noin salamyhkänen 😄 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No mitä hän on jos ei asiakas eikä työkaveri mutta kuitenkin vois olla asiakas ? Älä nyt oo noin salamyhkänen 😄 En kyllä kerro. Jokainen voi itse päätellä. Työpaikkoja monenlaisia. Kysymys oli että onko ihastunut työpaikalla. Minä olen. Yleensä lähtöoletus on että työkaveriin tai asiakkaaseen. Hän ei ole kumpaakaan. 
- AnonyymiEli siis samalla työpaikalla työskentelevä, mutta eri töissä ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eli siis samalla työpaikalla työskentelevä, mutta eri töissä ? Ei. Ei ole työkaveri eikä töissä siellä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No mitä hän on jos ei asiakas eikä työkaveri mutta kuitenkin vois olla asiakas ? Älä nyt oo noin salamyhkänen 😄 Taitaa olla myyjä joka on ihastunut varattuun asiakkaaseen. 
- AnonyymiOkei mitäs täs nyt sit viel arvais ? Joku ohikulkija ? Ihan vaa sen takii kysyn kun itsekin olen ihastunut, periaatteessa ollaa työkavereita vaikka ei töitä tehdäkkää yhdessä, mutta sama työnantaja nii eiks kaikki oo työkavereita.. ? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Okei mitäs täs nyt sit viel arvais ? Joku ohikulkija ? Ihan vaa sen takii kysyn kun itsekin olen ihastunut, periaatteessa ollaa työkavereita vaikka ei töitä tehdäkkää yhdessä, mutta sama työnantaja nii eiks kaikki oo työkavereita.. ? Arvausleikkikö se täällä? Minä veikkaan potilasta tai oppilasta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Arvausleikkikö se täällä? Minä veikkaan potilasta tai oppilasta. Niin nuo voisivat t olla asiakkaita, mutta käytännössä eivät ole. Eivätkä työkavereita. 10 pistettä! 
- AnonyymiNo nyt on vähä moraaliin kattomist. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:No nyt on vähä moraaliin kattomist. Olisko avustaja 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olisko avustaja Hahhah 😂 
- AnonyymiSori silti mun mielestä vähä eisopivaa. Joku ammattietiikka sentää. Jos nyt on kyse jostaa vuosisadan rakkaustarinasta nii vaihda avustettavaa. 
- AnonyymiSitten se olen minä, joka käyn viikottain 
- AnonyymiPaljon on arvailtu. Kaiheasti mielipiteitä sopivuudesta ja sopimattomuudesta. Ei ole asiakas, ei potilas, ei työkaveri, ei avustettava. Eikä käy viikoittain. 
- AnonyymiMilloin ihastuit? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Milloin ihastuit? Vaikea kysymys kun tapahtui huomaamatta. Tuli itsellekin totaalisena yllätyksenä. (Hän on siis kuitenkin m ja minä n). Yhtäkkiä iski tajuntaan, viime kesänä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vaikea kysymys kun tapahtui huomaamatta. Tuli itsellekin totaalisena yllätyksenä. (Hän on siis kuitenkin m ja minä n). Yhtäkkiä iski tajuntaan, viime kesänä. Näetkö häntä nykyään? Ja jos näet, niin kerro viime kerrasta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Näetkö häntä nykyään? Ja jos näet, niin kerro viime kerrasta. En näe. Aiemmin näin viikoittain. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En näe. Aiemmin näin viikoittain. Milloin näit viimeksi? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Milloin näit viimeksi? En muista. Toukokuussa oli. Koska sinä näit minut? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En muista. Toukokuussa oli. Koska sinä näit minut? Taisi olla toukokuun puolella myös. Kerro siitä jotain. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Taisi olla toukokuun puolella myös. Kerro siitä jotain. Olit kylmä ja etäinen😁 kerro itse lisää 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olit kylmä ja etäinen😁 kerro itse lisää Mainitsen toiseksi viimeisestä näkemisestä: Olit jo pysähtyneenä tietystä syystä, kun mä tulin siihen lähelle. Yksi asia, mikä silloin mainittiin, liittyy tavallaan tatuointiin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mainitsen toiseksi viimeisestä näkemisestä: Olit jo pysähtyneenä tietystä syystä, kun mä tulin siihen lähelle. Yksi asia, mikä silloin mainittiin, liittyy tavallaan tatuointiin. Ohi 

- AnonyymiEn ole enää ihastunut kehenkään. T. Johanna 
- AnonyymiOlin mutta kun paljastui pelimieheksi niin se siitä sitten. Arvostan aitoja tunteita. En feikkiä. - AnonyymiMiten se paljastui? 

- AnonyymiPitääkö mun unohtaa sinut T mies? J nainen 
- AnonyymiJoo on, tai oli. Onneksi tuli mestan vaihto. Toinen oli varattu ja lähetteli silti epäselviä kylmä/kuuma-signaaleja vaikka koitin ite olla perus asiallinen "työkaveri" enkä kaiketi antanut mitään syytä olettaa mitään muuta. Mielestäni täyttä skeidaa noi työpaikalla säätämiset ja juonimiset, eikä ihmiset saa kiusata, ahdistella ja puukottaa selkään tarpeeksi vapaa-ajalla? - AnonyymiIhmiset on merkittävän osan ajastaan päivästä työpaikallaan. Vapaa-aikana ei välttämättä olla edes yhtä monen ihmisen kanssa tekemisissä. 
 Väittäisinkin että merkittävä osa suhteista solmitaan juurikin työpaikalla kohtaamisen seurauksena.
- AnonyymiJoo jos haluaa et kumppanin näkee aina töissä ja kotona tai jos työpaikkasuhde ei toimikaan saa sitten töissä olla varuillaan et mitähän nyt mustamaalataan. Ei työpaikoilla solmitaan valtaosaa suhteista, ei ainakaan työkavereita. 

- Olen autohuollossa töissä ja mulla on suhde yhteen mekaanikkoon, olen vähän kuin sen esimies. Kovasti olemme lempineen hänen kanssa varastossa, kun on ollut ruokkiksia tai hiljaisempaa. Koulutusmatkan aikana on yhtä lempeä ilmassa. Onko se väärin, että hänkin on mies? 
 Mulla on vaimo ja kaksi lasta sekä koira. Akka ei kiinnosta, mutta muista en haluisi luopua. Luulen kyllä, etten kelpaa kuin daddyksi sille mekaanikolle, kun ikäero on aika iso ja se on vasta harjoittelijana aloittanut, Mitä teen tämän tuskan kanssa?
- AnonyymiIhastuin noin 10 vuotta nuorempaan naiseen. Asiaa vaikeutti se, että olin hänen esimies. Syksyllä tilanne muuttui, ja nykyisin ollaan töissä eri paikoissa, mutta törmäillään toisiimme useasti. Kerran häntä kysyin ulos, mutta hänellä oli muuta menoa. Sen jälkeen ei ole tapahtunut oikein mitään, enkä ole uskaltanut kysyä uudestaan. Ehkä tänä kesänä se voisi olla mahdollista? 
 Tuskin olen sellainen mies jota hän etsii.. Jaamme kyllä paljon samanlaisia harrastuksia, mutta se ei taida riittää.
- AnonyymiIhastuin reilu vuosi sitten nuorempaan mieheen työpaikalla. Itse olin varattu, hän sinkku. Erosin ja mentiin sänkyyn asti. Nyt harmittaa koska hän ei haluakaan vakavampaa ja töissä ahdistaa nähdä häntä. Ei enää ikinä suhdetta työkaveriin... mutta se ihastumisen tunne voi vaan olla niin voimakas ettei sille voi mitään vaikka kuinka taistelee vastaan, varsinkin jos huomaa että tunne on molemminpuolinen. Jos sitä lähtee ruokkii niin pulassa ollaan ja myöhemmin voi kaduttaa niin kuin itselleni kävi. - AnonyymiKiitos kommentistasi. Mulla on sellainen tunne että tiedän yhden miehen ihastuneen muhun, se on aika selvää nyt. Hän on varattu niinkuin minäkin. En ollut ajatellut tehdä mitään mutta nyt näin hänet pitkästä aikaa eikä katseista voi kyllä erehtyä. Nyt hän on viimeiset kaksi päivää tunkenut ajatuksiini ihan väkisin ja mietin ihan jatkuvasti seksiä hänen kanssaan, voi hel*etti! 
 Päätin että lakkaan käymästä kaikissa mahdollisissa paikoissa missä voin törmätä häneen. Se kihelmöivä tunne on vaan niin ihanaa, mutta pitää nyt jostain saada voimia kuolettaa nää tunteet ja ajatukset.

- AnonyymiMinulla meni valitettavasti 4 vuotta työpaikalla rakastumisesta ylipääsemiseen. 
 En suosittele kellekään, jos ei halua elämänkumppania etsiä tms. Alussa on ihanaa ja kivaa mutta sitten ne ongelmat tulee eteen kun aikaa kuluu ja fiilikset kylmenee. Piti vaihtaa nopeasti maisemaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410471
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1358727
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906047
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604208
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484195
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi673139
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73087
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k622922