Työpaikalla ihastuneita? :)

Anonyymi

Moi. Onko täällä työpaikalla ihastuneita? :)
Edes vähäsen ihastuneita :)

128

1866

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On meillä ainakin työpaikalla yks namu ;). Kunhan jompikumpi uskaltaisi lähestyä.

      • Anonyymi

        Nyt toimit ja äkkiä muuten joku vie sen namuskin.


    • Anonyymi

      On. Nainen täällä joka on ollut jo pitkään ollut ihastunut mieheen, katseita vaan vaihdellaan ja moikat. Mitään muuta ei tapahdu. Vaikka niin sitä toivonkin.

      • Anonyymi

        Miksi ei tapahdu mitään?


      • Anonyymi

        Täällä on mies joka on ihan korviaan myöten ihastunut naiseen samalta työpaikalta. Tämäkin on jo yli puoli vuotta kestänyt. Toivon todella että tuosta jotakin joskus tulisi.


      • Anonyymi

        Miksi ei etene teillä ?


      • Anonyymi

        Työkaveri?


      • Anonyymi

        Työkaveri on joo.


    • Anonyymi

      No minä ollut jo useamman vuoden siihen mieheen, eikä loppua näy..

      • Anonyymi

        Toimi jo :)


    • Anonyymi

      Onhan täällä. :) Hän pitkä vaalea mies varastaa huomioni.

      • Anonyymi

        Kerro lisää?


      • Anonyymi

        Ei olla nähty vähään aikaan. Viimeksi maaliskuussa hieman yllättävissä merkeissä. :)


      • Anonyymi

        Soita tai lähetä textiviesti, niin nähdään. Mies vaalea ja J


    • Anonyymi

      Mä oon. Toivon etten olis. Pieni flirtti olis riittänyt, ihastuinkin. Mies ei taida olla tosissaan. Hölmö minä.

      • Anonyymi

        Jos se on varattu?


      • Anonyymi

        Ei ole.


      • Anonyymi

        Miksei ole tosissaan? Toisilla meistä on paskoja kokemuksia naisten kanssa ja sanot noin? Voi sua, kuule tapaa tämä mies kahvin merkeissä, niin tajuat kuinka tosissaan hän on. Mikä sua mättää?


      • Anonyymi

        Käykää yhdessä lounaalla tai puolihuolimattomasti pyydät kahville tai johonkin muualle. Kyllä se mies voi hyvinkin olla tosissaan.


      • Anonyymi

        Ongelma on että oon itse varattu. Siksi hölmö minä. Ja mies taitaa vain leikkiä. Näillä mennään, hiipuu ne tunteet kai vähitellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma on että oon itse varattu. Siksi hölmö minä. Ja mies taitaa vain leikkiä. Näillä mennään, hiipuu ne tunteet kai vähitellen.

        Luulet että mies leikkii kanssasi vaikka itse olet se varattu osapuoli, okei?
        Itse en ainakaan miehenä viitsisi avautua tunteistani, etenkään työpaikalla työkaverille, jos se toinen osapuoli olisi varattu ja vaikka itse olisinkin ihastunut.


      • Anonyymi

        En ole varattu.


    • Anonyymi

      Kyllä on. Kuukaudet vierii ja tunteet eivät tuota miestä kohtaan ota hiipuakseen. Jotain meidän välillä on.. hankala jäsentää ajatuksia & tunteita. Toivoisin, että juttelu mahdollistuisi lähitulevaisuudessa

      • Anonyymi

        Mikä estänyt juttelun?


      • Anonyymi

        Hankala sanoa.. epävarmuus? Pelko? Mitä näitä nyt on.


      • Anonyymi

        Varattuja?


      • Anonyymi

        Sitäkin


      • Anonyymi

        Varattuna se on sekavaa nää ihastumiset.


      • Anonyymi

        Niin on. Sekavaa.


    • Anonyymi

      On. Nainen naiseen, eikä vaan hitusen....

      • Anonyymi

        Missä päin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin ?

        Hki


      • Anonyymi

        Sama täällä. Ihastunut harrastustyössä itseäni nuorempaan naiseen. Ollut jo pitkään, mutta en voi edistää asiaa mitenkään, enkä aio edistää. Osaan kyllä käyttäytyä normaalisti ja hoitaa työni. Mutta hän on seksikäs, ihana ja mukava. Helsingissä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Ihastunut harrastustyössä itseäni nuorempaan naiseen. Ollut jo pitkään, mutta en voi edistää asiaa mitenkään, enkä aio edistää. Osaan kyllä käyttäytyä normaalisti ja hoitaa työni. Mutta hän on seksikäs, ihana ja mukava. Helsingissä myös.

        Meillä ei ole kyse harrastustyöstä.


      • Anonyymi

        Ei siis ole hän. Ja kovin epätodennäköistähän se olisikin, että hän täällä kirjoittelisi. Harrastustyö on kumminkin oikeaa työtä. Mutta ei mun päätyö.
        Toivottavasti löydät onnen.


    • Anonyymi

      Ei ole.
      Enkä haluisi olla.
      Koska kuka nyt minua katselisi. 🙂
      Olen vain pallo nainen.

    • Anonyymi

      Luulin että on ihastunut mutta olin väärässä.

      • Anonyymi

        Mistä päättelit että ei ole ihastunut?


      • Anonyymi

        Hänen käytöksestä. On nykyään etäinen.


      • Anonyymi

        Mitä, jos on tajunnut tuntevansa ja ehkä vain pelkää?


      • Anonyymi

        Etäinen voi olla myös ihastuneena ja varsinkin ihastuneena. Se on jännä tunne ja ihmisellä menee pasmat sekaisin.


      • Anonyymi

        Voi olla myös varattu niin yrittää peitellä.


      • Anonyymi

        Moni alkaa itseään suojellakseen välttelemään ja muuttuu etäiseksi ihastuksen kohdettaan kohtaan jos kokee ettei saa tältä riittävästi vastakaikua omille tunteilleen tai kokee tilanteen eteenpäin saattamisen muutoin mahdottomaksi.


      • Anonyymi

        Juuri näin, itsekin otin etäisyyttä tämän takia. Ajattelin, että nyt saa tää ihastus loppua, kun mietin häntä jatkuvasti.
        Mutta aah, se oli kuitenkin niin ihana hymyillä toiselle ja saada hymy takaisin <3 ja kun tätä jatkui, niin alkoi olemaan sietämätöntä, ettei ole jotain muutakin.. ja ainakin itse totaalisen ihastunut tähän mieheen. Ja miehestä en tiedä, voi olla pelkkää flirttiä.


      • Anonyymi

        Kyllä minä sinusta tykkään.


    • Anonyymi

      Juuri niin. No en suostu mihinkään leikkeihin.

    • Anonyymi

      Minä varattu mies olen ollut tässä hetken aikaa ihan lämässä yhteen naiseen töissä, hän myös varattu. Siinäpä sitä sitten teet töitä ja ihastelet. Edetä ei voi :)

      • Anonyymi

        Sama tilanne tällä naisella..kyllä jotain pitäisi tehdä..


      • Anonyymi

        Millaisia tekoja olet ajatellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia tekoja olet ajatellut?

        Pitäisi ensin jutella? Jossain rauhassa, sitten..


      • Anonyymi

        Missä se juttelu voisi onnistua rauhassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se juttelu voisi onnistua rauhassa?

        Hyvä kysymys.
        Mies voisi ehdottaa, kun joskus taas näemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys.
        Mies voisi ehdottaa, kun joskus taas näemme?

        Luontoretki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luontoretki?

        No vaikka sekin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka sekin. :)

        Lähdetään viikonloppuna. Minne mennään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdetään viikonloppuna. Minne mennään?

        Hänet olisi kyllä kiva tavata :)


    • Anonyymi

      Täällä yksi mies jonka pään muutaman vuoden vanhempi työpaikan nainen on sekoittanut. Molemmat tahoillaan naimisissa ja muksuja kummallakin. Tilanne siis melko hankala. Jos oltaisiin sinkkuja niin jotain olisi tapahtunut jo aikaa sitten. Tätä on kestänyt jo jonkun vuoden ja tunteet eivät varmaan ole laantumaan päin...

      • Anonyymi

        Onnet sinne. Itse samanlaisessa tilanteessa.


      • Anonyymi

        Tuo kuulostaa minun elämältäni, olen juuri tuossa tilanteessa naisena. Miespuolinen vähän nuorempi työkaverini hehkuu ja saa minut hehkumaan, vaikka juuri mitään ei tapahdu. Tiedän hänen olevan täydessä huoneessa vaikka en näkisi häntä. Lounaalla katseet jumittuvat, silmät hymyilevät, juttu luistaa, viivymme toistemme seurassa. Vaikka hän on toisella puolella huonetta keskustellen muussa porukassa, minusta tuntuu että hän on tiedostanut minun läsnäoloni ja huomioi jokaisen liikkeeni katsomattakaan minuun päin. Muissa kuin työtilanteissa hän hakeutuu jossain vaiheessa lähelleni. Hiukan lähemmäksi kuin normaalisti, mutta silti etäälle. Vaikka ei koske, tunnen ja tunnistan välillämme väreilevän sähkön. Ja kun harvoin koskemme, sulan tunteeseen. Mitään ei voi tapahtua, mutta silti toivon että voisin hetkisen olla hänen lähellään kahden ja koskettaa, halauksen, tanssin verran...


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta, mutta samalla raastavalta. Ovatko tilanteenne muuttuneet suuntaan tai toiseen?


      • Anonyymi

        Tai auttaisiko jos vaan juttelisitte noista ihastuksen tunteista yhdessä. Tietääkö hän että olet ihastunut? Millaisia tilanteita teillä on ollut, tai onko tulossa mitään aikaa / paikkaa / tilannetta, jossa voisit vaivihkaa lähestyä tai testata miten hän reagoi esimerkiksi kosketukseesi?


    • Anonyymi

      Aivan liikaa. Pahinta on että en pysty pitämään tunteitani kurissa. Mies on vielä aikalailla minua nuorempi. Joskus tuntuu, että hänkin on ihastunut - joskus pikemminkin, että on vaivaantunut. Itse olen virallisesti varattu, mutta eroamassa. Hänestä en tiedä. No, eipä kenenkään kannattaisi sotkeentua eroamassa olevaan. Rankkaa.

      • Anonyymi

        Ole itse visusti ihmisestä erossa, ette sotke omassa eroprosessissa myös hänen elämää samalla. Ei tosiaan kannata minkään eroavan kanssa alkaa mihinkään tekemisiin ikinä, siitä ei saa muuta kuin hyväksikäytetyn olon, kun koko ihminen on uusilla. Ehkä joskus eheänä voit alkaa jonkun kanssa johonkin.


    • Anonyymi

      Kyllä ihanaan M naiseen ihastuksissa ollut nyt jo useamman vuoden...
      Toivottavasti sinua ihanaa ei flirtti häiritse vaan piristää koska pidemmälle ei varmaan koskaan edetä vaikka sitä niin haluaisin salaa ;)

      • Anonyymi

        ei häiritse ;)

        terkuin M nainen


      • Anonyymi

        Tahtoisitko ihana M nainen mennä flirttiä pidemmälle salaa?


      • Anonyymi

        Ihanalla M naisella tänään musta t-paita ;) Olet ihana, pyydä johonkin niin suudellaan yms....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanalla M naisella tänään musta t-paita ;) Olet ihana, pyydä johonkin niin suudellaan yms....

        Mihin pitäisi pyytää? Ehdota sinä......


      • Anonyymi

        Kahville, syömään, katsomaam jotain muka työjuttua.... yms....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahville, syömään, katsomaam jotain muka työjuttua.... yms....

        Nähtiinkö perjantaina?


      • Anonyymi

        Ei taidettu nähdä...
        Keskiviikkona ;)


      • Anonyymi

        Perjantaina ihanalla harmaa t-paita ja farkkushortsit.
        Olit todella ihana ilmestys ;)


    • Anonyymi

      Olen T mieheen.

      • Anonyymi

        Missä päin tämä T mies?


    • Anonyymi

      Mikä teitä vaivaa? Eikö oo löytyny ihmistä jonka kanssa haluaa olla? Vai ootteko pakkonaimisiin joutuneita, ei aborttia! Ehkäsykin on jo vanha vitsi, suomee näköjään täytetään ; erilaisilla ihmeillä.

    • Anonyymi

      Täällä hep. Oon(nainen) ollut ihastunut työpariini (mies). Pari vuotta sitten tajusin asian. Ollaan nähty myös työn ulkopuolella, mutta mitään romanttista ei ole tapahtunut. Kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Mies on aika kokematon ja mä en taas uskalla tehdä asian eteen mitään, koska en halua menettää meidän hyvää kemiaa ystävinä. Vaihdoin työpaikkaa ja jotenkin oli fiilis, että sen jälkeen tämä mies olisi ehkä halunnut jotain enemmänkin, mutta itsellä oli siinä vaiheessa jotain muuta menossa. Nyt huomaan, että ajattelen edelleen tätä miestä paljon ja edelleen ollaan nähty aika usein.. Oisko nyt jo aika tehdä itse se aloite.. 🤔

    • Anonyymi

      Ihastunut varattuun naiseen työpaikalla ja voin itse sanoa että en ole vaivaantunut mutta hiljainen kylläkin koska olen omissa ajatuksissa (ajattelen häntä)

      • Anonyymi

        Oletko varma, että hän on varattu?


      • Anonyymi

        Olen koska kerroin hänelle tunteistani suoraan,pakit tuli ja kertoi olevansa varattu:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma, että hän on varattu?

        Typerä vastaus......


    • Anonyymi

      Ei, mun yksityisasiat eivät liity työpaikkaan.

    • Anonyymi

      Minäkin olen. Ihastuin melkein pari vuotta sitten ja sitten tunteet voimistuivat vain haalenemisen sijaan. Mitään ei tule kuitenkaan koskaan tapahtumaan meidän kahden välillä, koska kyseessä on yksipuolinen ihastus ja mahdoton tilanne oli muutenkin. Nykyisin pystyn onneksi välttämään häntä melko tehokkaasti kun työtehtävät muuttuivat. Tänään taas oli yhtäkkiä edessäni niin kyllä siinä pasmat menee sekaisin.

      • Anonyymi

        Taisin tulla yllättäen sun ”työalueelle”?


      • Anonyymi

        Ja lisäyksenä: ei ole tunteet yksipuolisia. Ja mies olen.
        Sama anonyymi..


      • Anonyymi

        No miten sen nyt ottaa. Taidat tarkoittaa jotain konkreettisempaa "työaluetta". :) Hyväksyin sen etten merkinnyt hänelle mitään. Kaipa se outo käytös lähelläni tarkoitti sitä, että piti vain mua jotenkin vastenmielisenä tyyppinä. Alussa halusin hetken luulla, että siinä oli jotain muuta.


      • Anonyymi

        Konkreettinen työalue, juu. Eli alue, missä en yleensä näyttäydy päiväsaikaan.
        Olen ottanut etäisyyttä, koska hän ei ole tarttunut antamiini ”vihjeisiin”.
        Toisaalta alkaa olemaan jo myöhäistä, joten parempi varmaan vain unohtaa..


    • Anonyymi

      Yhden hymyä ihailen työpaikalla epäilen et olikin monta vuotta nuorempi.
      (Eikä varmaa ole onko hän vieläkin jatkossa samassa paikassa töissä).
      Miehestä puhun.

    • Anonyymi

      Oli entisessä työpaikassa oikein mukava naisihminen, leski kuten minäkin. En vain uskaltanut lähestyä, vaikka mieli teki. Seuraavassa työpaikassa oli eronnut rouva, joka oli pukeutunut ja somistautunut erääseen työporukan illanviettoon oikein viehättävästi. Tunsin hänen edellisen miehensä ja taas mieli teki, mutta rohkeus petti. Raukka olen ollut työpaikkasuhteissa.

    • Anonyymi

      Pikkasen ihastunut vaaleaan pitkään mieheen työpaikalla, Hki-alueena. Varattu on ja minua vanhempi, että ei tässä kyllä tulevaisuutta ole. Tavallaan hymyilyttää koko homma ja tavallaan taas ahdistaa..

    • Anonyymi

      Joo ihastuin työpaikalla. En työkaveriin, en asiakkaaseen, vaan ihan muuhun. Ihanaa ja helvettiä samalla kertaa. Ne kaikki jotka näkivät ja katsoivat että jotain outoa meneillään...

      • Anonyymi

        Mitä meinaa ”ihan muuhun” ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä meinaa ”ihan muuhun” ?

        Se pysyköön salaisuutena täällä. Joskus elämä vaan heittää eteen odottamattomia tunteita. Toki voisin häntä asiakkaaksikin nimittää, mutta sitä hän ei ole.


      • Anonyymi

        No mitä hän on jos ei asiakas eikä työkaveri mutta kuitenkin vois olla asiakas ? Älä nyt oo noin salamyhkänen 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä hän on jos ei asiakas eikä työkaveri mutta kuitenkin vois olla asiakas ? Älä nyt oo noin salamyhkänen 😄

        En kyllä kerro. Jokainen voi itse päätellä. Työpaikkoja monenlaisia. Kysymys oli että onko ihastunut työpaikalla. Minä olen. Yleensä lähtöoletus on että työkaveriin tai asiakkaaseen. Hän ei ole kumpaakaan.


      • Anonyymi

        Eli siis samalla työpaikalla työskentelevä, mutta eri töissä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis samalla työpaikalla työskentelevä, mutta eri töissä ?

        Ei. Ei ole työkaveri eikä töissä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä hän on jos ei asiakas eikä työkaveri mutta kuitenkin vois olla asiakas ? Älä nyt oo noin salamyhkänen 😄

        Taitaa olla myyjä joka on ihastunut varattuun asiakkaaseen.


      • Anonyymi

        Okei mitäs täs nyt sit viel arvais ? Joku ohikulkija ? Ihan vaa sen takii kysyn kun itsekin olen ihastunut, periaatteessa ollaa työkavereita vaikka ei töitä tehdäkkää yhdessä, mutta sama työnantaja nii eiks kaikki oo työkavereita.. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei mitäs täs nyt sit viel arvais ? Joku ohikulkija ? Ihan vaa sen takii kysyn kun itsekin olen ihastunut, periaatteessa ollaa työkavereita vaikka ei töitä tehdäkkää yhdessä, mutta sama työnantaja nii eiks kaikki oo työkavereita.. ?

        Arvausleikkikö se täällä? Minä veikkaan potilasta tai oppilasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvausleikkikö se täällä? Minä veikkaan potilasta tai oppilasta.

        Niin nuo voisivat t olla asiakkaita, mutta käytännössä eivät ole. Eivätkä työkavereita. 10 pistettä!


      • Anonyymi

        No nyt on vähä moraaliin kattomist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on vähä moraaliin kattomist.

        Olisko avustaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko avustaja

        Hahhah 😂


      • Anonyymi

        Sori silti mun mielestä vähä eisopivaa. Joku ammattietiikka sentää. Jos nyt on kyse jostaa vuosisadan rakkaustarinasta nii vaihda avustettavaa.


      • Anonyymi

        Sitten se olen minä, joka käyn viikottain


      • Anonyymi

        Paljon on arvailtu. Kaiheasti mielipiteitä sopivuudesta ja sopimattomuudesta. Ei ole asiakas, ei potilas, ei työkaveri, ei avustettava. Eikä käy viikoittain.


      • Anonyymi

        Milloin ihastuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ihastuit?

        Vaikea kysymys kun tapahtui huomaamatta. Tuli itsellekin totaalisena yllätyksenä. (Hän on siis kuitenkin m ja minä n). Yhtäkkiä iski tajuntaan, viime kesänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kysymys kun tapahtui huomaamatta. Tuli itsellekin totaalisena yllätyksenä. (Hän on siis kuitenkin m ja minä n). Yhtäkkiä iski tajuntaan, viime kesänä.

        Näetkö häntä nykyään? Ja jos näet, niin kerro viime kerrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö häntä nykyään? Ja jos näet, niin kerro viime kerrasta.

        En näe. Aiemmin näin viikoittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe. Aiemmin näin viikoittain.

        Milloin näit viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin näit viimeksi?

        En muista. Toukokuussa oli. Koska sinä näit minut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista. Toukokuussa oli. Koska sinä näit minut?

        Taisi olla toukokuun puolella myös. Kerro siitä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla toukokuun puolella myös. Kerro siitä jotain.

        Olit kylmä ja etäinen😁 kerro itse lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit kylmä ja etäinen😁 kerro itse lisää

        Mainitsen toiseksi viimeisestä näkemisestä: Olit jo pysähtyneenä tietystä syystä, kun mä tulin siihen lähelle. Yksi asia, mikä silloin mainittiin, liittyy tavallaan tatuointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitsen toiseksi viimeisestä näkemisestä: Olit jo pysähtyneenä tietystä syystä, kun mä tulin siihen lähelle. Yksi asia, mikä silloin mainittiin, liittyy tavallaan tatuointiin.

        Ohi


    • Anonyymi

      En ole enää ihastunut kehenkään. T. Johanna

    • Anonyymi

      Olin mutta kun paljastui pelimieheksi niin se siitä sitten. Arvostan aitoja tunteita. En feikkiä.

      • Anonyymi

        Miten se paljastui?


    • Anonyymi

      Pitääkö mun unohtaa sinut T mies? J nainen

    • Anonyymi

      Joo on, tai oli. Onneksi tuli mestan vaihto. Toinen oli varattu ja lähetteli silti epäselviä kylmä/kuuma-signaaleja vaikka koitin ite olla perus asiallinen "työkaveri" enkä kaiketi antanut mitään syytä olettaa mitään muuta. Mielestäni täyttä skeidaa noi työpaikalla säätämiset ja juonimiset, eikä ihmiset saa kiusata, ahdistella ja puukottaa selkään tarpeeksi vapaa-ajalla?

      • Anonyymi

        Ihmiset on merkittävän osan ajastaan päivästä työpaikallaan. Vapaa-aikana ei välttämättä olla edes yhtä monen ihmisen kanssa tekemisissä.

        Väittäisinkin että merkittävä osa suhteista solmitaan juurikin työpaikalla kohtaamisen seurauksena.


      • Anonyymi

        Joo jos haluaa et kumppanin näkee aina töissä ja kotona tai jos työpaikkasuhde ei toimikaan saa sitten töissä olla varuillaan et mitähän nyt mustamaalataan. Ei työpaikoilla solmitaan valtaosaa suhteista, ei ainakaan työkavereita.


    • Olen autohuollossa töissä ja mulla on suhde yhteen mekaanikkoon, olen vähän kuin sen esimies. Kovasti olemme lempineen hänen kanssa varastossa, kun on ollut ruokkiksia tai hiljaisempaa. Koulutusmatkan aikana on yhtä lempeä ilmassa. Onko se väärin, että hänkin on mies?
      Mulla on vaimo ja kaksi lasta sekä koira. Akka ei kiinnosta, mutta muista en haluisi luopua. Luulen kyllä, etten kelpaa kuin daddyksi sille mekaanikolle, kun ikäero on aika iso ja se on vasta harjoittelijana aloittanut, Mitä teen tämän tuskan kanssa?

    • Anonyymi

      Ihastuin noin 10 vuotta nuorempaan naiseen. Asiaa vaikeutti se, että olin hänen esimies. Syksyllä tilanne muuttui, ja nykyisin ollaan töissä eri paikoissa, mutta törmäillään toisiimme useasti. Kerran häntä kysyin ulos, mutta hänellä oli muuta menoa. Sen jälkeen ei ole tapahtunut oikein mitään, enkä ole uskaltanut kysyä uudestaan. Ehkä tänä kesänä se voisi olla mahdollista?

      Tuskin olen sellainen mies jota hän etsii.. Jaamme kyllä paljon samanlaisia harrastuksia, mutta se ei taida riittää.

    • Anonyymi

      Ihastuin reilu vuosi sitten nuorempaan mieheen työpaikalla. Itse olin varattu, hän sinkku. Erosin ja mentiin sänkyyn asti. Nyt harmittaa koska hän ei haluakaan vakavampaa ja töissä ahdistaa nähdä häntä. Ei enää ikinä suhdetta työkaveriin... mutta se ihastumisen tunne voi vaan olla niin voimakas ettei sille voi mitään vaikka kuinka taistelee vastaan, varsinkin jos huomaa että tunne on molemminpuolinen. Jos sitä lähtee ruokkii niin pulassa ollaan ja myöhemmin voi kaduttaa niin kuin itselleni kävi.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentistasi. Mulla on sellainen tunne että tiedän yhden miehen ihastuneen muhun, se on aika selvää nyt. Hän on varattu niinkuin minäkin. En ollut ajatellut tehdä mitään mutta nyt näin hänet pitkästä aikaa eikä katseista voi kyllä erehtyä. Nyt hän on viimeiset kaksi päivää tunkenut ajatuksiini ihan väkisin ja mietin ihan jatkuvasti seksiä hänen kanssaan, voi hel*etti!

        Päätin että lakkaan käymästä kaikissa mahdollisissa paikoissa missä voin törmätä häneen. Se kihelmöivä tunne on vaan niin ihanaa, mutta pitää nyt jostain saada voimia kuolettaa nää tunteet ja ajatukset.


    • Anonyymi

      Minulla meni valitettavasti 4 vuotta työpaikalla rakastumisesta ylipääsemiseen.
      En suosittele kellekään, jos ei halua elämänkumppania etsiä tms. Alussa on ihanaa ja kivaa mutta sitten ne ongelmat tulee eteen kun aikaa kuluu ja fiilikset kylmenee. Piti vaihtaa nopeasti maisemaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      109
      1890
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1485
    3. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1457
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1449
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1378
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      98
      1299
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1297
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1107
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe