Olen tämän miehen kanssa ollut on/off suhteesta, siitä lähtien kun alettiin seurustelemaan eli 1,5 vuotta. Ollaan 3-4 kertaa erottu mut silti jatkettu seurustelua.
Ongelma on et mies puhuu koko ajan toiselle paikkakunnalle muutosta itsekseen eikä ymmärrä että se loukkaa minua, myös puheet naimisiinmenosta ahdistaa(hän ei suostu muuttamaan edes yhteen ennenkuin naimisissa). Mut silti vähän ristiriidassa keskenään noi että ensin puhuu naimisiinmenosta ja sitten onkin koko ajan pyrkimässä muuttamassa itsekseen toiselle paikkakunnalla. Hänen puheensa monesti ristiriidassa keskenään
Olen miettinyt suhteen lopettamista, tais olla virhe et palattiin yhteen. Mies ei ole muuttunut eikä aio muuttua. Hyviäkin puolia on, mutta hän ei vaan tajua et loukkaa minua jatkuvasti. En kai osaa sit olla hyvä tyttöystävä, tein niin tai näin aina teen/sanon väärin
Mies puhuu koko ajan toiselle paikkakunnalle muutosta yksikseen
Anonyymi
1
93
Vastaukset
- Anonyymi
Miks haluat olla jollekin hyvä tyttöystävä et kelpaa itsenäsi? Tuossa ei ole järkeä tuhlaat aikaasi. Jos ihminen ei halua mitä sinä haluat elämältä. Täytyy sun jatkaa matkaa. Elämääsi astuu joku päivä se ihminen joka jakaa sunkaa samaa polkua. Ennen sitä elä ja opi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115087Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853079Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382328- 811807
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211484Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt301079