Haluan kysyä miehiltä joilla on testosterooni taso alhainen, että kun ne halut on hävinneet niin haluatteko silti tuottaa naisellenne orgasmin käsin tai leluilla.
Meillä on nimittäin käynyt niin että mieheni sanoo että varmaan testoterooni taso niin alhainen (menee huomenna labraan) kun ei vaan tee mieli.Olen sanonut miehelleni että olisko se paha jos hän tuottaisi minulle orgasmin vaikka hällä ei tee mieli ei kuulemma oo.
Tätä hetkeä ei vaan ole tullut että olisn tuon luvatun orgasmin saanut.
Sitten toinen kysymys: Onko teihin vaikuttanut testoteroonin alhaisuus kiinnostus "sali peppuja" kohtaan eli tykkäättekö edelleen katsella niitä jos ne on aiemminkin kiinnostanut.
Mieheni nimittäin on aina tykännyt katsella niitä ja tykkää vieläkin.
Kärsin tilanteesta koska nyt on käynyt mielessä että jos miestäni ei haluta niin hän ei jaksa nähdä vaivaa että minä saisin nauttia. Hän ei halua puhua asiasta tai jos puhuu niin vaan myöntelee että joo voin runkata sut orgasmiin mutta en jaksa joka kerta sitä orkkua ruinata eikä se tunnu kovin kivalta jos sitää pitää ruinata.
Tiedän että on mahdollisuus omin käsin onneen mutta haluaisin nauttia mieheni läheisyydestä.
Mieheni kyllä sanoo että rakastaa minua ja uskon sen.
Kysymyksiä miehille
9
264
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen orgasmi on usein niin kovan työn takana ja useimmat naiset eivät välttämättä saa sitä ollenkaan, että miehet kokevat sen puuduttavana pidemmän päälle.
Luontohan ei alunperin tarkoittanut naisen genitaaleja orgasmiin, vaan lähinnä tuottamaan miehille orgasmi ja sitä kautta mahdollisuuden lisääntymiseen.. Tämän vuoksi naisen vagina ei sisällä juurikaan hermopäätteitä, jotta synnytys olisi mahdollinen. Toisaalta klitoriksen tarkoitus on kiihottaa naista lähinnä sen verran, että yhdyntä on mahdollinen.
Testosteroni: Testosteroni luo seksuaalisen halun..Mikäli testosteroni on poikkeavan alhaalla mies kärsii haluttomuudesta. Tämä heijastuu kyvyttömyyden lisäks usein myöskin miesten motivaatioon ylipäätään harrastaa mitään seksiin viittaavaa, eli naisen tyydyttäminen myöskään muilla tavoin ei vättämättä kiinosta, koska sisäsyntyinen halu puuttuu.- Anonyymi
"Toisaalta klitoriksen tarkoitus on kiihottaa naista lähinnä sen verran, että yhdyntä on mahdollinen."
Sinulla on hieman puutteellista tietoa. Naisen orgasmin on havaittu parantavan hedelmöittymisen mahdollisuuksia. Sillä on siis ihan luonnollinen tarkoitus.
Ei myöskään ole havaittu että naisien olisi erityisen hankala saada orgasmia itsetyydytyksellä. Ongelma on siis lähinnä siinä että osa miehistä ei halua tai osaa löytää niitä tapoja jolla saisi naisensa riittävän hyvin kiihottumaan ja rentoutumaan yhteisessä seksissä jotta orgasmi olisi mahdollinen. Aloittajan mies on tästä hyvä esimerkki. Hänellekin naisen orgasmi on lähinnä vaiva ja väsyttävä homma. Itse en oikein voi ymmärtää tällaista koska seksin pitäisi aina olla asia jossa haetaan nautintoa ja hyvää oloa ensisijassa sille toiselle ja sen sivutuotteena sitten saadaan sitä nautintoa itsekin. Mitä enemmän toinen nauttii, sitä enemmän nauttii itsekin. "Ei myöskään ole havaittu että naisien olisi erityisen hankala saada orgasmia itsetyydytyksellä. "
Jos tutkimuksessa sanotaan, että 15% naisista ei saa orgasmia ei yhdynnässä eikä itsetyydytyksellä, niin sanoisin, että väitteesi on väärä. Miehistä taas yli 90 % saa orgasmin yhdynnässä ja itsetyydyttämällä lähes kaikki. https://www.iltalehti.fi/hyvaolo/a/201710140095542
- Anonyymi
Vaikea sanoa. Kuvittelisin, että se olisi suunnilleen samanlaista kuin vaikka jalka- tai niskahieronta. Vaimo varmaankin tykkäisi niistä mutta en ole hieronut häntä vuosikymmeniin, kun se on raskasta.
Toisaalta meillä ei ole ollut seksiäkään pariinkymmeneen vuoteen. Ei sitä kumpikaan ole pyytänyt, koska minua ei kiinnosta seksi, joka tehdään toisen mieliksi, ja vaimo menetti kiinnostuksensa minuun lasten synnyttyä.- Anonyymi
"Vaimo varmaankin tykkäisi niistä mutta en ole hieronut häntä vuosikymmeniin, kun se on raskasta."
Rakastatko sinä vaimoasi ihan oikeasti? Minusta rakkaus on juuri sitä että haluaa tehdä toiselle hyvää vaikka siihen joutuisikin näkemään itse vähän vaivaa. Mikään ei tuota parisuhteeseen niin paljon hyvää kuin toisen pyyteetön ja omasta halusta tapahtuva auttaminen ja muistaminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vaimo varmaankin tykkäisi niistä mutta en ole hieronut häntä vuosikymmeniin, kun se on raskasta."
Rakastatko sinä vaimoasi ihan oikeasti? Minusta rakkaus on juuri sitä että haluaa tehdä toiselle hyvää vaikka siihen joutuisikin näkemään itse vähän vaivaa. Mikään ei tuota parisuhteeseen niin paljon hyvää kuin toisen pyyteetön ja omasta halusta tapahtuva auttaminen ja muistaminen.Vaivaa? Koko liittohan on vaivaa aamusta iltaan ilman niskahierontaakin. En sano sitä katkerana, toteanpahan vaan.
Olemme nimittäin valinneet vaimolle mieleisen elämänmuodon (lapset, omistusasunto pääkaupunkiseudulla, puutarha, mökki). Tähän menee kaikki energia ja raha. - Anonyymi
Saan kyllä orgasmin melkoisen nopeasti jos minua hyväillään sukuelimistä eli ei siihen kauheesti aikaa tarvitse uhrata.
Itse kysymyksiin vastaaminen on nyt unohtunut kun olette keskenänne mitelly kuka tietää eniten naisista.
T. Kysyjä.
- Anonyymi
Häiriöni kesti 6 viikkoa jona aikana en tuntenut rajoja. Vaimoni asetti rajat.
- Anonyymi
Mieheni, 64 v. mittautti testosteronitasonsa ja se oli tosi alhainen. Seksihalut ovat vähenneet reippaasi mutta kuitenkin haluaisimme rakastella ja onnistuakin siinä. No, hän sai jotain pillereitä, jotka auttavat seisokkiin mutteivät lisää testosteronia. Hyvin pyyhkii nyt ja tarkoitus on, että hankkii myös noita hormoonilisiä, kohtuudella kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335117Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194161- 583783
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513510
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413235Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42687Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232396
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377