Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"
Ilmestyskirja 5:13
Jumalan Karitsalle kaikki kunnia ja kiitos!
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitään jumalaa ei ole edes olemassa.
Tuosta en ole varma, mutta ylistämistä, kehumista ja jatkuvaa ihmisen itsensä syyllistämistä vaativia ei taatusti ole.
- Anonyymi
Ilm.5:13 Biblia (1776) Ja kaikki luontokappaleet, jotka taivaassa ovat, ja maan päällä, ja maan alla, ja meressä, ja kaikki, jotka niissä ovat, kuulin minä sille sanoman, joka istuimella istui, ja Karitsalle: siunaus ja kunnia, ja ylistys ja voima ijankaikkisesta ijankaikkiseen. Kirjoitetaan: iankaikkisesta, iankaikkiseen.
- Anonyymi
Vaikutta humalaisen kirjoituksilta. Kun juo kaljaa viinaa nauttii huumeita, niin kirjoittelee tuollaisia,
Tai on luonnostaan pää sopivasti sekaisin, niin epäselvää juttua riittää.... - Anonyymi
Jes.45:23. Fil.2:10-11. Room.14:11 Sillä kirjoitettu on: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa.
- Anonyymi
Kiitos Jeesukselle!!!
Jeesus ei kiitoksilla ilmeisesti elä joten lue hänen hänen ohjeensa mitä pitää tehdä köyhille ja sorretuille. Ja muutenkin käyttäytyä.
Jos nyt Jeesusta on edes olemassa ja kuulemassa. Mutta hyviä ohjeita hän Raamatussa antaa, kaikesta huolimatta, mitä pitää ihmisen tehdä lähimmäisten hyväksi.- Anonyymi
sage8 kirjoitti:
Jeesus ei kiitoksilla ilmeisesti elä joten lue hänen hänen ohjeensa mitä pitää tehdä köyhille ja sorretuille. Ja muutenkin käyttäytyä.
Jos nyt Jeesusta on edes olemassa ja kuulemassa. Mutta hyviä ohjeita hän Raamatussa antaa, kaikesta huolimatta, mitä pitää ihmisen tehdä lähimmäisten hyväksi.Jeesuksen kiittäminen ja toisten auttaminen eivät ole toisiansa poissulkevia asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen kiittäminen ja toisten auttaminen eivät ole toisiansa poissulkevia asioita.
Aamen!
och sade: "Amen. Lovet och priset och visheten och tacksägelsen och äran och makten och starkheten tillhöra vår Gud i evigheternas evigheter. Amen." - Anonyymi
Oleppa hyvä!
T. J.N.
- Anonyymi
Matt.20:28 niinkuin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä. Mark.10:45 Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä. Miksi ei kaikkien edestä?
- Anonyymi
Poislukien kaikki ne jotka ajattelevat toisin kuten naispapit ja muut sukupuolisuutta valvovat....
Tuossa kirkaasti esitettynä syy miksi juutalainen ei voi olla kristitty: vain JHWH:ea,saa kiittää ja palvoa, ei ketään muuta. Ei edes ole ketään muuta palvottavaa tai kiitettävää, ei "Karitsaa" eikä muutakaan.
Kristinusko uskoo omassa opissaan sen minkä uskoo eikä se asia muille kuulu, mutta kun juutalaisuus ja kristinusko ovat kaksi täysin erilaista uskontoa, ei ole mitään siltaa millä erot voisi ylittää ja juutalaisen pysyä juutalaisena Jeesusta palvoessaan, ei liioin kristityn olla edelleen kristitty jos kääntyy juutalaisuuteen.
Nämä uskontojen rajat ovat kaikille muissa tapauksissa selviä, ei kukaan väitä etä islamiin kääntyvä juutalainen enää olisi muuta kuin muslimi tai hindu joka kääntyy kristityksi olisi silti edelleen hindukin vaan on kristitty. Osa kristityistä vain ei tätä vieläkään juutalaisten osalta tunnusta.- Anonyymi
Onko jumala hyvä kokki? Huono kun pilaa karitsankin.
Hyvin laitettuna karitsa on jumalaista. - Anonyymi
Tämä jae kuvaa kirkkaasti, mitä eräänä päivänä eteemme avautuu! Kiitos Jumalalle siitä!
- Anonyymi
Ilmestyskirja on käsittämätöntä sekasotkua niinkuin koko Raamattukin. Ei mitään selkeää juonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirja on käsittämätöntä sekasotkua niinkuin koko Raamattukin. Ei mitään selkeää juonta.
Kiitos Jumalalle siitäkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmestyskirja on selkeää ja kaunista kuin krapulaoksennus.
- Anonyymi
Ps.37:29 Biblia (1776) Hurskaat perivät maan, ja asuvat siinä ijankaikkisesti. Kirjoitetaan: iankaikkisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096