Saanko sanoa suoraan yhden asian? Sinun salaperäisyytesi häiritsee minua. Toisaalta. En saa selvää mitä tarkoitat, et sano, et anna merkkejä, kehonkielesi on vaiti. Että silleen. Olen neuvoton, enkä tässä tilanteessa osaa tai ehkä jaksa ottaa enempää selvää. Minun toivomukseni on se, että viestisi olisi ymmärrettävä, ja tässä tapauksessa myönteinen minun suuntaani. Yritä ajatella asiaa kantiltani. Arvoituksiin ja ajatuksenlukemisiin en jaksaisi nyt perehtyä.
Kerropa miten on aikomus parantaa tilannetta?
Eräs asia häiritsee
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Häiritseekö minun salaperäisyyteni sinua? Ei minun ole tarkoitus olla salaperäinen, mutta en pidä viestittelystä, koska se on kasvotonta keskustelua. Siksi haluaisin nähdä kahvittelun merkeissä, oppia tuntemaan toista ja mistä hän pitää.
- Anonyymi
Minullekin kävisi tuo kahvittelu. Olisi helpompi jos voisi tulkita eleitä ja ilmeitä. Niin mielelläni lähtisin kanssasi kahville. Olisi kiva tutustua sinuun. Sinäkin saisit tutustua minuun. Minulla on oikeat motiivit.
- Anonyymi
Minulle myös kävisi kahvittelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle myös kävisi kahvittelu.
Minullekin!
Onko mukana myös pullat, munkit tai viinerit?
Liityn kahviseuraanne. Missä aloitetaan ja otetaanko siitä viikottainen tapahtuma?
Sitten kun ilmapiiri on vapaampi ja tuttavallinen, voimme hyvin myös ottaa kahvit termariin ja pullat vaikka leipomosta suoraan ... rantakallioille istumistilaisuuteen.
Ketkä muut ovat kahvittelu innokkaita?
- Anonyymi
Tunnelukkoja...
- Anonyymi
Näinköhän. Mikä pitää lukittuna, en ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinköhän. Mikä pitää lukittuna, en ymmärrä.
Tunteiden näyttäminen on johtanut aina vain syviin pettymyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteiden näyttäminen on johtanut aina vain syviin pettymyksiin.
Ok.
- Anonyymi
Kerropa miten itselläsi on aikomus parantaa tilannetta?
- Anonyymi
Wait... Puhut salaperäisyydestä anonyymina palstalla?
Kerro jotain avoimesti niin lupaan olla itsekin avoin, jos minulla on siihen syytä.- Anonyymi
Kaksi asiaa huom. Salaperäinen palstalla vs. salaperäinen irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi asiaa huom. Salaperäinen palstalla vs. salaperäinen irl.
Yksi yhdistävä tekijä: Kummassakaan ei mene viesti perille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi yhdistävä tekijä: Kummassakaan ei mene viesti perille.
Jep. Sp. Irl on vain kenkkumaisempi juttu.
- Anonyymi
Onko tissit vetäytyneet sisäänpäin vai?
- Anonyymi
Kuolen! Tää oli ihan reilu kommentti.
- Anonyymi
Olen salaperäinen. Tällainen olen ollut aina. Ei voi mitään sitten jos ei kiinnosta. Minussa on monta kerrosta. Hän on nähnyt vain pienen osan.
- Anonyymi
Hän? Ketä tarkoitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän? Ketä tarkoitat?
Naapurin elliä tietenkin. Elli kellii ja pienen osan HÄN on hoksannut.
Sekin on vasemman jalan sandaali jossa on kulumaa.
- Anonyymi
Onko tämä m->n vai n -> m?
Toisaalta ihan sama mut naiset odottavat miehen aloitetta. Vaikka 2000 luvulla eletäänkin. Pyydä kahville tms niin saat selvyyden. Turha kärvistellä Rohkeutta peliin vaan- Anonyymi
Ahaa, kuka tuommosta haluaa joka jonkun tykkäämistä pitää vain pelinä. Tommosten kannattais keskittyä ihan vaan pleikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, kuka tuommosta haluaa joka jonkun tykkäämistä pitää vain pelinä. Tommosten kannattais keskittyä ihan vaan pleikkaan.
Kyllä pelit on tärkeitä!
Oletko rasisti vai uuvatti?
Hyvät pelit on tärkeä asia elämässä. Ilman niitä on puolielämää poissa.
Toinen puolikas on naisille. Tanssseihin ei ehdi. Pussata ehtii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4126016- 825356
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 523739
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1723447Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky623202- 432279
- 492205