Viileämpää.. on....?
Hyvää huomenta T- mies
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta sinullekin, voikun olisit hän? Täytyypä udella heti ;) Milloin ollaan kohdattu viimeksi? Haaveissaniko vain oot mun?
- Anonyymi
Haaveissa. Kyllähän me kohdataan silloin tällöin tavallaan..Hyvää aamua👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haaveissa. Kyllähän me kohdataan silloin tällöin tavallaan..Hyvää aamua👍
Mitä tarkoitat tavallaan? Puhutaanko kuinka tai moikkaillaanko vain? Vai tiiraillaan vain salaa?
- Anonyymi
Ehkä salaisesti🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä salaisesti🤭
Tämä tuntuu aika tutulta, miksi meistä on tullut näin arkoja? Vaik haluaisi paljon enemmän niin ei tunnu uskallusta riittävän? Pelkääkö läheisyyden sairastuttavan tai tekevän sokeaksi muille asioille? 🤔😘
- Anonyymi
Tiedä sitten. Tunne asioissa on paljon pelissä. Joskus niistä tunteista tekee ” peikkoja” tahi ” mörköjä”(🤗).. Uskallus vaan jää johonkin matkan varrelle tai sitten tulee joku ” kolaus” ja asiat tulkitsee väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä sitten. Tunne asioissa on paljon pelissä. Joskus niistä tunteista tekee ” peikkoja” tahi ” mörköjä”(🤗).. Uskallus vaan jää johonkin matkan varrelle tai sitten tulee joku ” kolaus” ja asiat tulkitsee väärin.
Hyvin sanottu toi mörkö- juttu niin ajankohtainenkin 🤗 Joskus voi tietämättään halutakin tulkita väärin, jos on epävarma olotila itsestä? Voikun joskus koettaisiin samanaikaisesti kivahetki, jolloin molemmilla on halu tutustua toiseen. Sitä odotellessa...?
- Anonyymi
Juurikin näin ajattelen itsekkin🤗😘 Luotan et asiat vaan tapahtuu.. toisaalta voishan sitä kohtaloa vähän ” tönästä” johonkin suuntaan🤗
- Anonyymi
Tässä olen. Saa tönäistä. Silleen lanteella niinkuin "pum pum pum" kässäätkö. Mä oon kuulemma jalkafetissi-mies. En kuulemma liian kierolla tavalla. Jos sulle passaa? Mä haluun olla poni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin ajattelen itsekkin🤗😘 Luotan et asiat vaan tapahtuu.. toisaalta voishan sitä kohtaloa vähän ” tönästä” johonkin suuntaan🤗
Kivasti ajattelet, samoin vähän aatellut itsekin, et ehkä aika kaiken muuttaa voi myönteisempään suuntaan? Itsellä vain luo välillä estoja, milloin minkäkinlaisia? Malttia oltava. Riippakiveksikään en halua toiselle tulla. Läheisyyttä ja kaipuuta kaipaisi arkeenkin, hän olisi mieleen monella tapaa 🤗
Oma tilanteeni tietenkin luonut omat haasteensa, ku nykyiset vastoinkäymiset luo kiviä rekeen, siinä mielessä harmittaa nykytilanne, mistä kaikesta voin jäädä paitsi ku asiat ei mene niinkuin Strömsöössä? Hän on minulle jonkinlainen valon tuoja silti, helpottava tekijä mietteissäni 😘 Ihania ajatuksia herätät 😊 - Anonyymi
Aina on ihanaa kun joku saa voimaa ja energiaa jostakusta toisesta😘 Lupa on haaveilla ja uneksia❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina on ihanaa kun joku saa voimaa ja energiaa jostakusta toisesta😘 Lupa on haaveilla ja uneksia❤️
Samaa mieltä, mut aina ei kannata niitä haaveita ja uneksimisia julki tuoda, Jollei ole varma toisen suhtautumisesta niihin. 😍 Toinen voi vielä säikkyä niistä ja säikkyessä suutahtaa?
- Anonyymi
Totta. Siksi en itse ainakaan asianomaiselle ole asiaa ilmaissut..)😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Siksi en itse ainakaan asianomaiselle ole asiaa ilmaissut..)😘❤️
Varovaisuus on toisinaan hyve 😊 Liika varovaisuus voi olla haitta?
- Anonyymi
Huomenna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668