"Yrittäjät ovat yhteiskunnan syöpä", sainoi mikkeliläinen SDP:n kaupunginvaltuutettu ja kaupunginhallituksen puheenjohtaja!!!
Yrittäjät ovat yhteikunnan syöpä!
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Demari tappaa talonpojat, työnantajat ja naapurin kissit.
- Anonyymi
Tuosta siis oli kysymys. Jotain pääs vialla jos on demari. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15425931/kissantappajan-nimi#comment-97688146
- Anonyymi
Mikkelin demarin lausunnot on sitä luokkaa, että poliittinen ura taitanee päättyä tuohon. Kaiken lisäksi ollut ympäri päissään ja änkyröinyt julkisessa tilaisuudessa, että pitänyt pistää pihalle. Toki melko tyypillistä demarikäyttäytymistä!
- Anonyymi
On olemassa ryhmä ihmisiä jotka saavat näppylöitä heti kun joku käskee tekemään jotain. Useat tällaiset tyypit eivät pysty käymään armeijaakaan em. syystä tai edes pysty olemaan toisella töissä. Jonkun verran suosiota on saanut sairaseläkkeen keplottelu itselle jotain vähäisempää vammaa liioittelemalla. Aika paljon suosiota saanut ratkaisu on alkaa yrlttäjäksi, tai "liikemiehiksi" kuten saadaan lukea oikeuden pöytäkirjoista. Nämä aiheuttavat suuren miljardilaskun yhteiskunnalle joka vuosi. Heidän vuokseen tarvimme tuhat määrin poliiseja, kymmenittäin vankiloita ja sairaanhoitoa jotka paikkailevat heidän uhrejaan.
- Anonyymi
Kuinka paljon evijärveläisyrittäjät käyvät eläkeläisinä taskuillamme?
Valtiolla uusi rahareikä: Yrittäjien eläkkeisiin uppoaa jo satoja miljoonia euroja, koska heidän omat maksunsa eivät riitä
Yrittäjien eläkkeistä on nopeasti kasvanut valtiolle suuri menoerä. Yrittäjien eläkejärjestelmän tukemiseen on ensi vuoden budjettiehdotuksessa varattu noin 290 miljoonaa euroa, kun vielä vuonna 2012 summa oli vain 23 miljoonaa.
https://www.hs.fi/talous/art-2000005791215.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=1b0c086ddf20d5b0aca8cb79b71ba456- Anonyymi
oho sori kepulaisten foorumi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828