Interiööri

Olen suunnattoman tykästynyt Vallilan Ässän uuteen sisustukseen, ja yritin hieman kysellä kenen kynästä tämä tummanpuhuva, lähes synkkä, mutta valoisa tuote oikein oli.
Myyjät eivät tienneet vastausta; tämä tuskin on myyjien vika, sillä myyjät myyvät, eikä heidän tarvitse tietää aivan kaikkea mitä talo sisällään pitää. Mutta kuitenkin jonkinlainen briiffi olisi varmaan ollut johdon toimesta paikallaan, sillä kaltaisiani ihmisiä saattaa asiakkaiden joukossa seisoskella, joille täysin merkityksettömältä vaikuttavat seikat ovat kokonaiskuvan tärkein osatekijä.

Olin hieman allapäin, eikä tillintuoksukaan tuntunut nenässä niin raikkaalta kuin se yleensä tuntui. Kokeilin myös korianteria.

Puristin salaa silmiini hieman sitruunaa, jotta saavutetut tunteeni näkyisivät pinnalle asti.

(Hirn)

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

Ostin muuten iltalehden, sillä lööpissä luvattiin paljastaa millä alueilla Audi-kaaharit oikein asustavat.

En ole vielä lukenut lehteä, enkä varmaan edes lue, sillä helposti unohdan sen jonnekin.

Nytkään en tiedäm missä se mahtaa olla. Varmaan unohtui autoon.

(Naurua)

• Mjoo

Funeaun universaali tapa ottaa ja olla piittaamatta kuvastaa hänen fiktiivisen elämänsä prinsiippejä, joita voidaan kuvailla vain sanalla ignore it, as happy as you are.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Funeaun universaali tapa ottaa ja olla piittaamatta kuvastaa hänen fiktiivisen elämänsä prinsiippejä, joita voidaan kuvailla vain sanalla ignore it, as happy as you are.

(Hirn)

Mjaa-a

No, onhan tuossa enemmänkin kuin sana.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa-a

No, onhan tuossa enemmänkin kuin sana.

(Hihitystä)

Mutta kuitenkin

Kuitenkin on sanottava, että tietynlainen interiöörimäinen logiikka vie tilantajun, ja äkkiä huomaat eläväsi laatikossa, josta et näe ulos.

Tehkäämme laatikoistamme mukavia asua, olla.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mutta kuitenkin

Kuitenkin on sanottava, että tietynlainen interiöörimäinen logiikka vie tilantajun, ja äkkiä huomaat eläväsi laatikossa, josta et näe ulos.

Tehkäämme laatikoistamme mukavia asua, olla.

(Hirn)

Mjoo

Itse koen tämän alustan eräänlaisena kaatopaikkana, sillä mikään muu täällä ei kurota mihinkään muualle kuin mahdottomaan unelmaan jostain muusta.

Ei, hyvät lapset.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Itse koen tämän alustan eräänlaisena kaatopaikkana, sillä mikään muu täällä ei kurota mihinkään muualle kuin mahdottomaan unelmaan jostain muusta.

Ei, hyvät lapset.

(Naurua)

Minulle myönnytyksenä on se että olen aivan samanlainen kuin kaikki muu.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Minulle myönnytyksenä on se että olen aivan samanlainen kuin kaikki muu.

(Reps)

Pahus!

Tuli vain mieleen, että se Iltsu on yhä autossa.

Huomenna juttu on jo vanha, eikä sillä tee mitään.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Pahus!

(Hihitystä)

Kierrätysuutisia

Kun me kuluttajat kulutamme, ja toimittajat toimittavat, niin kierrätyskeskus kierrättää, mutta perehtyminen esmes Helsingin jäteongelman käsittämiseen vie jo vähän enemmän aikaa, eikä sitä ole minulla (tai kellään) tarjota.

(Reps)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Pahus!

(Hihitystä)

Ei ole enää, murtauduin autoosi ja otin lehden. Niin muuten, tankki on tyhjä nyt kun ajelin audillasi, muista tankata heti aamulla. Renkaatkin on mallia Silestone.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää, murtauduin autoosi ja otin lehden. Niin muuten, tankki on tyhjä nyt kun ajelin audillasi, muista tankata heti aamulla. Renkaatkin on mallia Silestone.

Aivan uudet Efficentit (Grip)

Puhut paskaa, eli olet toimittajien kierrättäjä.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Aivan uudet Efficentit (Grip)

Puhut paskaa, eli olet toimittajien kierrättäjä.

(Naurua)

Seuraavaksi saamme tähän seikkaperäisen selostuksen siitä kuinka huonot ovat Goodyearin renkaat.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Seuraavaksi saamme tähän seikkaperäisen selostuksen siitä kuinka huonot ovat Goodyearin renkaat.

(Hihitystä)

Laatikko

Ajatelkaa hetki olevanne laatikonne ulkopuolella.

Miltä maisema näyttää?

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Laatikko

Ajatelkaa hetki olevanne laatikonne ulkopuolella.

Miltä maisema näyttää?

(Naurua)

Kommettien puutteessa on kommentoitava

"Think outside of the box" on ikivanha älyllinen slogan, joka toimii aina.

Ja käsittämättömintä tässä on se että se on ainoa tae jonkin asian tajuamisesta. Ainoa triviaali.

(Hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=4JSeOjLuJ0w

• Anonyymi

Montako promillea tarvitaan noin katkonaiseen ajatuksenkulkuun?

• Sulla on aivan mahtava tapa ilmaista itseäsi. Oletko jonkun palstalaisen hahmo, vai oletko ihan oma itsesi?

Niin tai näin, aina ilo lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      782
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe