Interiööri

Olen suunnattoman tykästynyt Vallilan Ässän uuteen sisustukseen, ja yritin hieman kysellä kenen kynästä tämä tummanpuhuva, lähes synkkä, mutta valoisa tuote oikein oli.
Myyjät eivät tienneet vastausta; tämä tuskin on myyjien vika, sillä myyjät myyvät, eikä heidän tarvitse tietää aivan kaikkea mitä talo sisällään pitää. Mutta kuitenkin jonkinlainen briiffi olisi varmaan ollut johdon toimesta paikallaan, sillä kaltaisiani ihmisiä saattaa asiakkaiden joukossa seisoskella, joille täysin merkityksettömältä vaikuttavat seikat ovat kokonaiskuvan tärkein osatekijä.

Olin hieman allapäin, eikä tillintuoksukaan tuntunut nenässä niin raikkaalta kuin se yleensä tuntui. Kokeilin myös korianteria.

Puristin salaa silmiini hieman sitruunaa, jotta saavutetut tunteeni näkyisivät pinnalle asti.

(Hirn)

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

Ostin muuten iltalehden, sillä lööpissä luvattiin paljastaa millä alueilla Audi-kaaharit oikein asustavat.

En ole vielä lukenut lehteä, enkä varmaan edes lue, sillä helposti unohdan sen jonnekin.

Nytkään en tiedäm missä se mahtaa olla. Varmaan unohtui autoon.

(Naurua)

• Mjoo

Funeaun universaali tapa ottaa ja olla piittaamatta kuvastaa hänen fiktiivisen elämänsä prinsiippejä, joita voidaan kuvailla vain sanalla ignore it, as happy as you are.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Funeaun universaali tapa ottaa ja olla piittaamatta kuvastaa hänen fiktiivisen elämänsä prinsiippejä, joita voidaan kuvailla vain sanalla ignore it, as happy as you are.

(Hirn)

Mjaa-a

No, onhan tuossa enemmänkin kuin sana.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Mjaa-a

No, onhan tuossa enemmänkin kuin sana.

(Hihitystä)

Mutta kuitenkin

Kuitenkin on sanottava, että tietynlainen interiöörimäinen logiikka vie tilantajun, ja äkkiä huomaat eläväsi laatikossa, josta et näe ulos.

Tehkäämme laatikoistamme mukavia asua, olla.

(Hirn)

• Funeau kirjoitti:

Mutta kuitenkin

Kuitenkin on sanottava, että tietynlainen interiöörimäinen logiikka vie tilantajun, ja äkkiä huomaat eläväsi laatikossa, josta et näe ulos.

Tehkäämme laatikoistamme mukavia asua, olla.

(Hirn)

Mjoo

Itse koen tämän alustan eräänlaisena kaatopaikkana, sillä mikään muu täällä ei kurota mihinkään muualle kuin mahdottomaan unelmaan jostain muusta.

Ei, hyvät lapset.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Mjoo

Itse koen tämän alustan eräänlaisena kaatopaikkana, sillä mikään muu täällä ei kurota mihinkään muualle kuin mahdottomaan unelmaan jostain muusta.

Ei, hyvät lapset.

(Naurua)

Minulle myönnytyksenä on se että olen aivan samanlainen kuin kaikki muu.

(Reps)

• Funeau kirjoitti:

Minulle myönnytyksenä on se että olen aivan samanlainen kuin kaikki muu.

(Reps)

Pahus!

Tuli vain mieleen, että se Iltsu on yhä autossa.

Huomenna juttu on jo vanha, eikä sillä tee mitään.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Pahus!

(Hihitystä)

Kierrätysuutisia

Kun me kuluttajat kulutamme, ja toimittajat toimittavat, niin kierrätyskeskus kierrättää, mutta perehtyminen esmes Helsingin jäteongelman käsittämiseen vie jo vähän enemmän aikaa, eikä sitä ole minulla (tai kellään) tarjota.

(Reps)

• Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

Pahus!

(Hihitystä)

Ei ole enää, murtauduin autoosi ja otin lehden. Niin muuten, tankki on tyhjä nyt kun ajelin audillasi, muista tankata heti aamulla. Renkaatkin on mallia Silestone.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää, murtauduin autoosi ja otin lehden. Niin muuten, tankki on tyhjä nyt kun ajelin audillasi, muista tankata heti aamulla. Renkaatkin on mallia Silestone.

Aivan uudet Efficentit (Grip)

Puhut paskaa, eli olet toimittajien kierrättäjä.

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Aivan uudet Efficentit (Grip)

Puhut paskaa, eli olet toimittajien kierrättäjä.

(Naurua)

Seuraavaksi saamme tähän seikkaperäisen selostuksen siitä kuinka huonot ovat Goodyearin renkaat.

(Hihitystä)

• Funeau kirjoitti:

Seuraavaksi saamme tähän seikkaperäisen selostuksen siitä kuinka huonot ovat Goodyearin renkaat.

(Hihitystä)

Laatikko

Ajatelkaa hetki olevanne laatikonne ulkopuolella.

Miltä maisema näyttää?

(Naurua)

• Funeau kirjoitti:

Laatikko

Ajatelkaa hetki olevanne laatikonne ulkopuolella.

Miltä maisema näyttää?

(Naurua)

Kommettien puutteessa on kommentoitava

"Think outside of the box" on ikivanha älyllinen slogan, joka toimii aina.

Ja käsittämättömintä tässä on se että se on ainoa tae jonkin asian tajuamisesta. Ainoa triviaali.

(Hihitystä)

https://www.youtube.com/watch?v=4JSeOjLuJ0w

• Anonyymi

Montako promillea tarvitaan noin katkonaiseen ajatuksenkulkuun?

• Sulla on aivan mahtava tapa ilmaista itseäsi. Oletko jonkun palstalaisen hahmo, vai oletko ihan oma itsesi?

Niin tai näin, aina ilo lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe