Mitä mieltä lyhyttukkaisista naisista?

Anonyymi

Mulla on myös poikamainen vartalo, vaikka olen siro.ja sporttinen. Mun ystävät on sanoneet, että mä kävisin hyvin kauniista miehestä, vaikka olen tyttö. Musta tuntuu, ettei musta ole seksuaalisesti kiinnostuneita kuin lesbosisaret ja mikkihiiret.

Tunnen vetoa sporttisiin miehiin, mutta heille en kelpaa, koska ne etsii vain isotissisiä missityyppejä tai sitten ne on itse hinttareita ja viihtyy mun seurassa vain, koska näytän pojalta. Luultavasti ne paniskin mua perseeseen jos antaisin luvan.

Miten mä voisin parantaa mahdollisuuksiani löytää oikea mies, joka myös viehättyisi musta naisena? Viihdyn itse sellaisena kuin olen, enkä haluaisi muuttua.

34

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mun mielestä kelle lyhyt tukka sopii on seksikkäitä.

      • Anonyymi

        Niin minullekin sanottiin nuoruudessa, vaikka samoina vuosina (18-24-vuotiaana) työmarkkinoilla olin liian vanha. Aloittajan kannattaa lisätä itseluottamusta yms. Vielä onni suosii joskus.

        N51


    • Anonyymi

      Älä muutu. Ei kaikille ole tärkeää että nainen näyttää missiltä. Älä ole epätoivoinen vaan hyväksy itsesi ja ole itsevarma, se on seksikästä.
      Ja mitäs pahaa peppuseksissä on?

      • Anonyymi

        Hyi, en määrä voi. Ällöttää ja se varmaan sattuukin hirveästi.


    • Anonyymi

      Miten mä voisin parantaa mahdollisuuksiani löytää oikea mies, joka myös viehättyisi musta naisena?
      • Naisen ”oikea mies” kiinnostavuus tulee asenteesta, ei tissien koosta. Isoista tisseistä tykkäävillä sedillä ja keskenkasvuisilla on ongelmia testosteronin tuotannossa. Sellaisista ei ole naiselle iloa pitkän päälle.
      Viihdyn itse sellaisena kuin olen, enkä haluaisi muuttua.
      • Tuo voi olla iso ongelma jos vika on asenteessa

    • Anonyymi

      Muuta asennettasi.

    • Anonyymi

      "Miten mä voisin parantaa mahdollisuuksiani löytää oikea mies, joka myös viehättyisi musta naisena? "

      Sinun pitää vain ensin oivaltaa ja sitten sisäistää mitä tarkoittaa naisena oleminen, mikä naisen asema on. Sen jälkeen kaikki sujuu hyvin ja iloisesti.

    • Anonyymi

      Kuka mies haluaisi seurustella pojan kanssa ellei ole homo, kasvata hiukset ja hanki naisellisia muotoja.

      • Anonyymi

        Lyhyet hiukset, poikamainen vartalo, siro ja sporttinen. Ihannetyttö.

        Pitkistä hiuksista on peuhatessa vain haittaa, ne m.m. ovat tiellä, jäävät kiinni, estävät näkyvyyttä, haitttaavat niskan, korvien ja takaraivon ...sormeilua.


    • Anonyymi

      Mieheni vertaa minua usein muihin naisiin, häntä ärsyttää sunnattomasti se kun en ole hänen mallinukke vaan oma itseni. Ei hänkään mikään komistus ole.😄

    • Anonyymi

      Lyhythiuksinen nainen on epäuskottava heterosuhteessa kuten myös politiikassa ja talouselämässä.

      • Anonyymi

        Aivanko totta, enpä ollut tuota ennen tiennytkään🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivanko totta, enpä ollut tuota ennen tiennytkään🤣🤣🤣

        Suomessa on niin paljon itsensä sukupuolettomiksi kynineitä naisia, että tuo tietämättömyys on ilmeisen yleistä.


    • Anonyymi

      No mä olen iskenyt silmäni erääseen naiseen, joka jossain vaiheessa oli leikkauttanut hiuksensa lyhyeksi ja on hän vaan edelleen kaunis, vaikka henkilökohtaisesti tykkään, jos naisella on suht pitkät hiukset. Nyt ei vaan se kauneus karissut parturin lattialle :)

      Aloittajalla näyttäisi olevan joku asennevamma, joten en usko, että ongelmasi liittyy kroppaasi tai hiuksiisi.

      • Anonyymi

        Mä olen aloittaja. Mitä sää tarkoitat sillä asennevammalla? Mä pidän ihan normaaleista miehistä ja haluaisin, että ne myös pitää musta sellasena kuin mä oon. Onko se asennevamma? Jostain syystä mua tuntuu haluavan lähinnä kaikenlaiset friikit. Vaikka mä oon itse urheilija ja haluaisin urheilutaustaisen miehen, niin niille ei taas tunnu urheilevat naiset kelpaavan. Niillä täytyy olla isotissinen cheerleader blondi. Onks se joku itsetuntokysymys vai häpeekö ne poikamaisen näköistä tyttökaveria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen aloittaja. Mitä sää tarkoitat sillä asennevammalla? Mä pidän ihan normaaleista miehistä ja haluaisin, että ne myös pitää musta sellasena kuin mä oon. Onko se asennevamma? Jostain syystä mua tuntuu haluavan lähinnä kaikenlaiset friikit. Vaikka mä oon itse urheilija ja haluaisin urheilutaustaisen miehen, niin niille ei taas tunnu urheilevat naiset kelpaavan. Niillä täytyy olla isotissinen cheerleader blondi. Onks se joku itsetuntokysymys vai häpeekö ne poikamaisen näköistä tyttökaveria?

        Häpee, siitä se on kiinni. Jos valita saa ja saahan sitä niin pitkätukkainen ajaa aina ohi.

        https://www.google.com/search?q=pitkätukkainen blondi&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi9rraju7ziAhUN7aYKHapLB_kQ_AUIDigB&biw=1366&bih=632#imgrc=L0I2NQApI4w70M:


        https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&biw=1366&bih=632&tbm=isch&sa=1&ei=YT3sXL_tAu7BrgTguLWgAQ&q=poika tukkainen blondi&oq=poika tukkainen blondi&gs_l=img.3...7666.7666..8813...0.0..0.1039.1039.7-1......0....1..gws-wiz-img.zMS5XQ37HJ8#imgrc=NnNlYElEbwd0UM:


    • Anonyymi

      Kirjoitin ketjun avauksen.

      Tietääkö joku täällä sellaisesta asiasta kuin intersukupuolisuus?

      Onko mahdollista olla intersukupuolinen, vaikka on biologisesti nainen ja tuntee seksuaalista viehätystä miehiä kohtaan? Olen huomannut, että herätän hämmennystä ympärilläni, molemmissa sukupuolissa. Olen normaalin pituinen ja kokoinen nainen, mutta liikun ja käyttäydyn kuin poika. Mulla on pienet rinnat, ei parrankasvua tai muuta outoa, mutta olen todella voimakas, vaikka ottaisi urheilutaustan huomioon. Kuukautisen alkoi aika myöhään, mutta ovat normaalit. Olen omasta ja muidenkin mielestä ihan kivan näköinen, mun tyttökaveri (en ole lesbo) sanoi, että olisin poikkeuksellisen kaunis mies, jos olisin mies ja hän voisi alkaa seurustella mun kanssa.

      Musta tuntuu, että kaikki on huomanneet, että olen jotenkin erikoinen. Tiedättekö jonkun paikan, jossa voisi saada neuvontaa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa?

      • Anonyymi

        ”Tiedättekö jonkun paikan, jossa voisi saada neuvontaa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa?”

        Tiedän.


      • Anonyymi

        Laita kuva tänne, niin saat asiantuntevia kommentteja.


    • Anonyymi

      Kyllä kielenkäyttösi on sellaista, kirjoituksen perusteella, ettei fiksu mies sinusta kiinnostu olitpa minkänäköinen tahansa!

      • Anonyymi

        Ja arvio perustui mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja arvio perustui mihin?

        "Tunnen vetoa sporttisiin miehiin, mutta heille en kelpaa, koska ne etsii vain isotissisiä missityyppejä tai sitten ne on itse hinttareita ja viihtyy mun seurassa vain, koska näytän pojalta. Luultavasti ne paniskin mua perseeseen jos antaisin luvan."

        Juuri niitä sanavalintoja, jota en voi sietää naiselta - mutta kullakin oma makunsa, toiset tykkää rääväsuista!


    • Anonyymi

      Siro ja sporttinen on musta tosi hot, kiihottavampaa nimenomaan naisellisella tavalla kuin rehevä perse ja tissit. Lyhyet hiukset, meeh, lähtökohtaisesti turn off, mutta toisaalta, jos leikattu sopivasti ja sopii pään ja kropan muotoon ja väri on oikea voi olla ihan hot.

    • Anonyymi

      Minusta lyhyttukkaiset miehet ovat kiihottavia.

      • Anonyymi

        Pidempitukkaiset miehet on kuumia.


    • Anonyymi

      Riippuu naisesta ja hiuksista. Lyhyet hiukset sopivat useimmille paremmin, kuin pitkät. Todella tyylikkään näköisiä lyhyissä hiuksissaan. Toisaalta en ole koskaan ymmärtänyt, miksi vanhat naiset eivät leikkaa pitkää tukkaa lyhyemmäksi. Näkee mauttomia ja pikkutyttömäisiä kampauksia ikääntyneillä.

    • Anonyymi

      Mikset kasvata pitkät hiuksia?

    • Anonyymi

      Sulla on asennevamma. Sinä et voi määrätä sitä mistä muut pitävät. Jos itse haluat pitää lyhyet hiukset niin se on sinun asiasi mutta sinä et voi pakottaa muita pitämään siitä.
      Feminismi on tuhonnut naiset aivan täysin, naiset voivat kuvitella tekevänsä ihan mitä tahansa piittaamatta muiden mielipiteistä, ovat vain omassa kuplassaan kuvitellen että he määräävät koko maailman menosta.

      Lyhythiuksinen nainen on kuin kynitty kana, pikkupojan näköinen ruipelo. Tai jos on läski niin tulee heti joku militantti äärifeministi sossutantta mieleen, hyi!

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


      • Anonyymi

        Höpö höpö.


    • Anonyymi

      Lyhyt tukka on sexy

    • Anonyymi

      Kasvata parta tai viikset.molempi parempi. Myös Kaljamaha saa säpinät syttymään.

    • Anonyymi

      Hei,
      Mitä tarkoitat Mikkihiirillä, narukäsiä vai?

      Itse olen melko hoikka mies (mailerityyppinen rakenne) ja pidän hoikista/siroista naisista siinä missä hieman lihaisammistakin.

      Oikeastaan voi sanoa, että tykkään kaikentyyppisistä (ja melko lavealla ikähaitarilla varustetuistakin) naisista, kunhan nämä vaan ovat sinut itsensä kanssa ja "kantavat" itsensä niin, että tuo "sinuus" näkyy,

      Mutta jos valita pitää, niin kyllä hoikka ja siro - gasellimainen - on valintani.

      Sinun kategorioissasi tyyppiseni mies (177 cm 65 kg) menee tietysti tuonne mikkihiireen, joten aina ei voi voittaa, kun oma asenne on edessä.

    • Tota noin... jos oot uudellamaalla niin voitas tavata. Mä olen vähintäänkin normaalivartaloinen, ja tykkään naisista jotka on kotonaan oman ulkokuorensa kanssa, ja lyhyttukkaset sellaset on yleensä hot. Taidat olla vähän nuorempi kun on tuollaisia ajatuksia niin ehkä sun pitäs löytää joku mua nuorempi, oon 35. Ja siis oon ihan hetero yleensä eikä anaali kiinnosta, kokeiltu on puolin ja toisin. Ja en oo mikään vikisijä vaikka otanki muut huomioon ja kunnioitan.

      Mutta joo jos haluat löytää itelles hyvän miehen niin oo EHDOTTOMASTI sellanen ku susta tuntuu hyvältä. Muuten menee ihan vituiks. Toki muiden mukana pitää elää jos haluu pysyviä ja hyviä ihmissuhteita, muttei itteensä saa kadottaa. Mee vaikka pyöriin saleille ja kato löytyykö sopivan olosta miestä, joku semmonen saliketju millä on monta salia ympäri Suomea niinku fitness247 tai fressi tai elixia niin ei tarvi maksaa joka salista erikseen. Oon tosin huomannu että siellä ne jätkät joilla näyttää nupissa olevan kaikki kunnossa on varattu ja ne muut... noh... kyllä niistäkin voi saada hyviä yksilöitä muttei kannata mennä sillä oletuksella että varmasti löytyy.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe