Oletko uskonkilvoittelija vai armovaras?

Anonyymi

Jeesus ja Paavali kehoittivat kilvoittelemaan uskontiellä.

JEESUS KILVOITUKSESTA
Luuk. 13:24
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi."

PAAVALIN KEHOITUS KILVOITUKSESTA
Hepr. 12:1
Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja kirjoittaa omaa pahuuttaa ja potaskaa. Miten armoa pystyy varastamaan? Jeesuksen seuraajista on kirjoitettu: Tätä armoa hän on ylenpalttisesti antanut meille kaikkinaiseksi viisaudeksi ja ymmärrykseksi.
      Se, joka on mennyt Jeesus ovesta sisään, on jo sisäpuolella. Sisäpuolella olevan ei kannata pyrkiä enää sisään. Sen sijaan, jos on pelastuksen ulkopuolella pitää totta kai pyrkiä sisällä Jeesus ovesta.

• Anonyymi

Armovarkaat jotka eivät ol tehneet parannusta eivät peri Jumalan Valtakuntaa.
        Maanpäällä ihmiset eivät voi jakaa Taivaspaikkoja itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armovarkaat jotka eivät ol tehneet parannusta eivät peri Jumalan Valtakuntaa.
        Maanpäällä ihmiset eivät voi jakaa Taivaspaikkoja itselleen.

Tehkää parannus ja kääntykäa - KÄÄNTYKÄÄ HERRAN JEESUKSEN PUOLEEN!
        Hänessä, ja vain Hänessä, on meillä parannus synneistämme.

s-seutulainen

• Anonyymi

Helluntailaisuus on harhaoppi. Toisaalla he kovasti sanovat olevansa fundamentlisteja, sanovat, ettei Raamattu sano tätä ja tätä, mutta sitten kuitenkin itse keksivät eksyttäviä termejä ja oppeja, jopa herjaten Jumalan armoa ja Jeesuksen sovitustyötä.

Saatanalle ei pidä vastata. Antaa sen puhua. Jumala kerran tuomitsee hänet ja hänen seuraajansa.

• Anonyymi

Sanassa on kirjoitettu:
      Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. Maan päällä voi tietää onko pelastettu vai ei. Mutta aloittaja on mitä ilmeisemmin uskosta osaton ulkokullattu maailman ihminen, ja yhdelläkään uskosta osattomalla Hengen todistusta. Ulkokullattu uskonnollinen ihminen madaltaa jutuillaan Jumalan Sanan vastaamaan hänen kuollutta uskontoaan.
      Jeesuksen seuraaminen on varmuutta, sillä onhan Jeesus pelastuksemme kallio: hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään...
      Me tiedämme, että olemme Jumalasta.

• Anonyymi

Henkikastetut h-laiset jakavat itselleen taivaspaikat ja samalla kaverille kanssa. "kaaduin ja tulin uskoon ja h-kaste antaa pelastusvarmuuden" sanoi helluntailainen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkikastetut h-laiset jakavat itselleen taivaspaikat ja samalla kaverille kanssa. "kaaduin ja tulin uskoon ja h-kaste antaa pelastusvarmuuden" sanoi helluntailainen..

Niin, mutta minkä hengen kastamat?

Heidän keskuudessaan on epäilemättä jossain vaiheessa vaikuttanut myös PH, ainakin uskoisin näin, mutta tämän päivän tilanne on kyllä luettavissa tällä ja muillakin foorumeilla.
        *

• Anonyymi

Just niin !!
      Helluntailaiset "jakavat" toisille ihmisille taivaspaikatkin !!

"Jumalan Armo, tuli pelastukseksi KAIKILLE IHMISILLE"

• Anonyymi

Luuk.13:24 Biblia (1776) Pyytäkäät ahtaasta portista mennä sisälle, sillä monta on, sanon minä teille, jotka pyytävät mennä sisälle, ja ei taida.

• Anonyymi

1Joh.2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. Joh.13:15. 15:4,5. 1Piet.2:21

• Anonyymi

Toraistipastori on juuri niitä, jotka eivät ole menneet ahtaasta portista sisällä, vaan toraisti on Mooseksen lain lumoissa ja luulee itse itsensä pelastavasta, niillä lain teoilla, joista toraisti vaahtoaa, mutta joita toraistit eivät noudata.
      Toraistit valhettelevat helluntailaisten jakavan taivaspaikkoja. Kuitenkin Itse he ovat täällä olleet tuomitsemassa Jeesuksen seuraajia kadotukseen.

Toraistit jakavat helvetinpaikkoja.

• Anonyymi

Kyllä se ahdas portti koskee helluntai"pelastusvarmuus" hihhuleita.

• Anonyymi

Jeesuksen ja Paavalin kehoituksessa kilvoitukseen ei puhuta ja tarkoiteta lain kautta olevasta kivoituksesta. Raamattua huonosti tuntevat hellu..laiset kuvittelevat Paavalin olevan toraisti / lakihenkinen. Olette te eksyksissä kuin tyhmät neitsyeet.

• Anonyymi

Toraistit itse väittävät, että Paavali oli samankaltainen kuin he, täynnä pahuutta ja valhetta.
      Toraistit ovat tyhmiä neitsyitä. Heillä on Raamatunsilput, mutta heiltä puuttuu valo.

• En ole kumpaakaan.

Olin aikoinani uskonkilvoittelija ja ihmettelen sitä Jumalan lahjaa, joka sai minut vieroksumaan pahan tekemistä ja rakastamaan hyvän tekemistä. Mielenmuutos siis. Toki ateisti valehtelee, että on aina tahtonut tehdä hyvää ja karttaa pahaa, mutta eihän se ole totta, kun katsotaan Li Anderssonin ja Pekka Haaviston elämää!

Armovarkaana pidin niitä, jotka sanovat pelastuvansa varmasti sen vuoksi, että ovat valittuja eivätkä voi sen vuoksi luopua uskosta. He elivät toki hyvin ulkopuolisesti, mutta sydän taitaa olla täynnä kaikkea saastaa ja kuolleiden luita herraa Jeesusta lainatakseni.

Eikös se muuten ole niin, että Jeesus kristus on Herra? Näin minä olen tunnustanut ja sanonut, mutta liekö tuo väite totta? Sehän on totta vain niiden elämässä, jotka noudattavat Jeesuksen sanoja ja käskyjä sekä apostolien ohjeita! Eikö vain?

• Jos ei ole kilvoitusta niin ei ole uskoa .Kuka sanoikaan ? Niin se on ,että JO uskossa oleva ,jota Pyhä Henki siis ohjaa ,koska muuta mahdollisuutta ei ole sillä uskovan täytyy olla uudesti syntynyt taivaasta .....siis ne teot JO uskossa ovat sitä hyvää kilvoitusta ,jota haluaa ja tahtoo tehdä ja se tekeminen ei tarkoita aina ,esim leskimummolle halkojen tekemistä tai lumen mättöä vaan elämää hyvin ,kuten sanotaan eläkää ihmisiksi ,mutta tietysti kaikkea hyvääkin kristitty tekee jo uskossa ollessaan ja kun kasvaa juuri tuossa asiassa niin saa lisää tehtäviä Jumalalta ja kasvaa ja kasvaa ,mutta jos mitään ei halua tehdä Jo uskossa niin ,mitään ei saakkaan sillä mitä hyötyä on Jumalan antaa tehtäviä ,jos kristitty ei halua tehdä niitä ,joita Jumala antaa ..tai pahimmillaan kapinoi Jumalan tehtäviä vastaan ..se leiviskä kun olisi hyvä hoitaa ,mikä se sitten kenelläkin on.

• Anonyymi

Se ,että olen aikuinen ja osaan ajatella omilla aivoilla on täyttä totta ja kun olen uskova ihminen niin osaan nähdä myös Hengellä .Siinä on ero minun uskovan ja sinun ateistin välillä .Minä tiedän Hengen kautta ,että miten asiat on ja ne minulle myös näytetään.Siinä siis ero kun joku tietää asian niin se ei ole päättelyä uskossa vaan Hengen kautta tulevaa tietoa ja senkin tiedän ,että sinä et ole uskossa ,etkä pelastunut ja lähinnä säälin sinua .

• Anonyymi

Missä näkyy helluntailaisessa se mielenmuutos?
      Eipä paljon ymmärretä mikä on pyhityselämä, opetuksesta se on kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1958
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1432
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1337
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1098
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      141
      1048
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      956
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      857
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      854
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      842
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      801
    Aihe