Se vaikuttaa maahan samalla tavalla henkisesti kuin jokin ei-niin-tärkeä urheilu, esim. jääkiekkomaaottelun voitto tai maailmanmestaruus.
Ruotsiin se on jo pitkän ajann kuluessa vaikuttanut lamaannuttavasti.
Kansalaiset ovat masentuneita ja polvillaan poliitikkojen idealismin edessä.
Se näkyy Ruotsin jääkiekkomaajoukkueenkin otteissa.
Kuvitellaan että asiat menevät kuin paperilla on suunniteltu:
- ensin tasoitetaan peli hienosti
- sitten mennään ohi ja karkuun: Sex - Ett !!! :)
- Heja Sverige !
Mutta kun selkäranka on jo puoliksi poikki.
Henkinen vaikutus voi mennä toiseen suuntaan.
Asioista voi sisuuntua ja taistella loppuun asti, jotta asioiden oikeudenmukaisuus tulee lopulta tärkeimmäksi, ja voittamaan typerät idealismit.
Maahanmuuton henkinen vaikutus on valtava
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ihan oikeassa tuossa asiasa. Suomessa kuten monessa muussakin länsimaassa eliitti on kääntynyt omaa maata, kansaa, kulttuuria ja uskoa vastaan. Suomessa vielä omaa kieltäkin vastaan!
Kyse on tarkoituksellisesta kansan masentamisesta, jotta se ei jaksaisi puolustaa itseään ja olemassaoloaan. Eikä kulttturiaan ja uskoakaan.
Todella kavalaa ja tuhoisaa on lännen valtaeliitttien touhu! Se on niin räikeää, että kansat eivät tahdo sitä uskoa, vaikka näkevät kaikki merkit siitä. Masentavaa tosiaan... - Anonyymi
Näinhän se nyt on, jos lastakin koko ajan mollataan, häneltä menee usko itseensä.
Eliitti käyttää julmaa henkistä väkivaltaa suomalaisuutta kohtaan. Tuo on mitä mitä pikimmin lopetettava, muuten tapahtuu hirveitä asioita. - Anonyymi
4 - 5
on vastaus
eli -1
poliitikoille - Anonyymi
Kaikki, jopa muut maat tajusivat että maahanmuuttoaalto tulee lyömään Ruotsin polvilleen.
https://www.hs.fi/talous/art-2000006118231.html
Siitä osoituksena kruunun arvon putoaminen. Se alkoi vajota heti kun 2015 ryntäys alkoi.
Kaikki tajusivat että Ruotsi tulee ottamaan vastaan kaikki. Ja se tulee romuttamaan yhden Länsi-Euroopan sivitysvaltioista.
Ruotsi oli Hannu Hanhi, joka vältti maailmansodat. Kun muut repivät itsensä verille ja osiin, Ruotsi vain paistatteli auringon paisteessa ja kehitteli tuotteitaan muille, myös sotatarvikkeita.
Mutta maahanmuutto on toisenlainen ase. Siihen tarttuu helposti kun ei sitä ymmärrä. Se on putoava puukko. - Anonyymi
Valloittajaklaanien nuoret urokset: islamilaistaustainen arabi tai afrikkalainen on tehokas lisääntyjä, joka historian todistamana syrjäyttää alkuperäiskansat ja heidän kulttuurinsa, sivistyksensä ja elintason – luoden näin monokulttuuria ennen rikkaan ja monipuolisen kulttuuriperinteen kirjon tilalle.”
”Nämä tulijat valloittavat jo alkumetreillä katualueita ja kortteleita omaan käyttöönsä, syrjien ja syrjäyttäen kanta-asukkaat niin, että muodostuu yhä enemmän no-go -alueita.”
”Uroksilla on todettu – ja tilastollisesti merkittävä – taipumus häiritä jatkuvasti tyttölapsia ja naisia, ja pahimmassa tapauksessa raiskata ja murhailla heitä. Nämä koppavat testosteronipommit ovat alkaneet myös hyökkäillä miehiä vastaan väkivaltaa käyttäen. Tulijat maahantuovat myös alapääsilpomista ja muita Suomen laissa kiellettyjä asioita.”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203