Kumppanikseni nainen, joka nauttii muistakin miehistä

Hei ihmiset,

Kirjoitanpa tännekin. Erosta on jo sen verran aikaa, että aloittaisin mielelläni suhteen, jos sopiva kiva kumppani löytyisi. Kaipaisin kumppania, joka haluaisi nauttia muistakin miehistä. Profiilini löytyy treffeistä nimimerkillä kosketukselllasi.

Kaunista kevättä ! :)

7

281

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko löytänyt toivomasi kumppanin?

Minäkin olen samassa tilanteessa, etsimässä naista elämääni ja haluan naisen jolla olisi muita miehiä lisäkseni.

• Anonyymi

Varmaan usean miehen toive. Jo pelkkä ajatus saa mielikuvituksen laukkaamaan, oma nainen rakastelemassa toisen miehen kansa. Kiihoittavaa.

• Anonyymi

Saako kysyä, mikä siinä niin kiihottaa?

• Anonyymi

Jospa minä kertoisin. Ensin se sopivan henkilön etsiminen, mistä ikinä nyt sitten etsitäänkin. Sitten tapaamisen suunnittelu. Vaimon valmistautuminen kaikkinensa, mukaanlukien seksikkäät alusasut. Tapaaminen ja lyhyet jutustelut. Vaimon riisuuntuminen ja myös toisen miehen näkeminen alastomana kalu pystyssä. Kalun painaminen vaimon sisään ja rytmikäs työntely. Vaimon punaiset kynnet kaverin takamuksissa ja kivesten nouseminen. Miehen laukeaminen vaimon sisään ja jos pannaan paljaalla, sperman valuminen... ai että ei ole kiihottavaa vai ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa minä kertoisin. Ensin se sopivan henkilön etsiminen, mistä ikinä nyt sitten etsitäänkin. Sitten tapaamisen suunnittelu. Vaimon valmistautuminen kaikkinensa, mukaanlukien seksikkäät alusasut. Tapaaminen ja lyhyet jutustelut. Vaimon riisuuntuminen ja myös toisen miehen näkeminen alastomana kalu pystyssä. Kalun painaminen vaimon sisään ja rytmikäs työntely. Vaimon punaiset kynnet kaverin takamuksissa ja kivesten nouseminen. Miehen laukeaminen vaimon sisään ja jos pannaan paljaalla, sperman valuminen... ai että ei ole kiihottavaa vai ?

Todella kiihoittavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kiihoittavaa.

Fetissi mikä fetissi ja fetissit vaan rajoittaa elämää.

• Anonyymi

Surullisinta on se, että kun ihmisillä on näitä fetissejä, niin ne ohjaavat elämää vahvasti. Aika harva näistä miehistä löytää sitä mitä oikeasti tarvitsee :( Sitten ollaan fantasioimassa ja tyydyttämässä itseään näiden ajatusten parissa. Olisihan se parasta ikinä jos kaikki fetissitapaukset saisivat sen mitä aidosti tarvitsevat. Harmi vain, että 99% näistä veijareista jää yksin fantasioidensa kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      587
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      583
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      547
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe