Hauiskääntö 50kg:n levytangolla - paljon vai vähän?

Anonyymi

Olen tällainen lähes 60v. kotitreenari, jokseenkin normaalipainoinen (184/88) mutta pitkäraajainen. Minulla on kulmatanko ja käsipainot, irtotavaraa siis. Olen kokeillut hauiskääntöä 50kg:n tangolla ja pari menee puhtaasti, siihen jää. Tämä nyt vaan ihan kokeilumielessä, miten on muilla, tuleeko kokeiltua vai onko 5kymppää ihan vakitreenipaino?

On tullut aika kauan kotona treenailtua, ja on jotain tulostakin tullut sillä mittanauha näyttää hauiksen kohdalla tällä erää 42,5 senttiä. Olen kyllä aika tyytyväinen tuohon, kun mietin että olen tän ikäinen ja treenailen vaan kotona.

8

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Normaalit tulokset ja kädethän on sen paksuiset kuin geenit määrää. Tavallisen treenaamattoman ihmisen tuloksia.

• Anonyymi

Riippuu aivan siitä kuinka hauiskääntö tehdään.Itse teen 45kg 12 toistoa puhtaasti seinää vasten.Pinnaamalla 3 toistoa 75kg.Ikäseksi olet kyllä ihan vahva.Jos haluaa isot kädet niin pitää treenata myös ojentajia paljon.Ojentajat on vieläkin tärkeämpi kohde kuin haukkarit.Itsellä hauis 48cm,olen bodannut 12v.

• Anonyymi

Oon 52 ja heijasin kylmiltään 90kg ja hauis 27cm

• Anonyymi

Ihan hyvät tulokset mutta jos lihasta pitää saada niin pitäisi sillä 50kg tehdä pari huijaus sarjaa. Eli heijataan paino ylös ja lasketaan hitaasti alas. Pitäisi kestää noin 5 sekuntia. Näitä 5 toistoa ja heti perään otetaan painoa pois 10kg ja tehdään hyvällä tekniikalla 10 toistoa.
      Oma hauis 52 cm ja teen hauistreenin tuolla ohjeella pari kertaa viikossa, tietty painoa enempi tangossa kuin tuo 50kg.

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä, täytynee koittaa.

avaaja

• Anonyymi

Miksi ei mieluummin ota vähän painoa pois ja tee puhtaasti, kun voimat loppuvat? Heijaamalla voi hajottaa alaselän, eikä heijaamalla saadut toistot enää vastaa tangossa olevaa kilomäärää. Mutta ei siinä sitten mitään, jos on liian nuori ja täytyy vain isoja painoja esitellä.

• Anonyymi

Lahjomattomat testit.
      Yhden käden täysimittaiset, alhaalta löysiltä lähtevät leuanvedot.
      Vyössä roikkuvat lisäpainot % omasta painosta.

• Anonyymi

Mitenkä heijaus tehdään? En ole painoja nostellu mutta etunojapunnerruksia syntyy vaivalla 3kpl kun pitää polvet maassa.
      Nyt alan treenaamaan. Millä liikkeellä kannattais aloitella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1498
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe