https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006116974.html?ref=rss
Ettekö osa ruokaa tehdä?
Miehet syö eineksiä
11
82
Vastaukset
Pitkältihän mun ruokavalio riippuu siitä mitä ruokajaoissa sattuu saamaan, mut eilenkin väänsin oikein mahtavan ratatouillen.
Tietysti itse voi valita mitä ottaa, mutta aina ei valikoima oli parasta a-luokkaa. Ja toki pitää kaikenlaista lisuketta käydä ihan kaupastakin ostamassa.
Makkarat ei oo kyllä pitkään aikaan mulle maistunut.- Anonyymi
Kyllä meidän taloudessa maittaa einekset, kun ei viitsi tehdä kahdelle hengelle erillisiä sapuskoja.
Hähää. Mä osaan, mutta en olekaan mies vaan marjanpoimija.
- Anonyymi
On niin helppoo tuo einesten syönti. Kuka viitsii odotella ruoan valmistusta, kun on muutakin tekemistä, pleikkarin pelaamista, auton rassaamista ja miljoonien sijoittelua.
Siksi einekset, mutta annan joskus viikonloppuisein myös oman erikoiskokkini tehdä ruoat. Se on sitä gurmeeta se! Se on helppoa.
- Anonyymi
En muista milloin olisin viimeksi syönyt eineksiä... :)
- Anonyymi
Minä syön Tommyjä eli tomaatteja paljon... siis englantilaisia sotilasmiehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä syön Tommyjä eli tomaatteja paljon... siis englantilaisia sotilasmiehiä.
Ääss-marketin rainbown miniluumutomaatit ovat yllättävän hyvän makuisia. Eikä rasian hintakaan ole paha... :)
- Anonyymi
Ruuanlaitto on työlästä, Ja siihen menee niin saatanan kauan aikaa. Kuori, raasta, viipaloi, siivilöi, hämmennä, kiehauta...jne..jne.. Vittu menee jotain 5 tuntia että ruoka on valmista !!! Kebab kanskalaisilla on nopee, ja tv auki !!
- Anonyymi
Niin ja lisään vielä että lihikset mikroon, Siinäkään ei tuhraannu sitä 5 tuntia !!
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja lisään vielä että lihikset mikroon, Siinäkään ei tuhraannu sitä 5 tuntia !!
Mulla ei ees ole mikroa. Eikä kyllä kahvinkeitintäkään.
Turhia vehkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281246
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555