On se niin ihanaa, kun Kelan palvelut toimii Somaliankielisille pian valtakunnallisesti. Mitäs meistä Suomenkielisistä, meillähän ei Kelan palvelut omalla kielellämme toimikaan.
KELASTA SOMALINKIELISTÄ PALVELUA
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kela keskittää palvelunsa suurimmalle kohderyhmälleen.
Hoplaax - Anonyymi
Lapsiasiavaltuutettukin ymmärtää kuolemaa päätöksen tekojen tähden. Suomi ei enää muistuta mitään.
- Anonyymi
Lestatakki kaatui. Juha Sipilä otti kantaa vaalitentissä: ”Ei meillä avosylin oteta aikuisia ihmisiä takaisin”.
- Anonyymi
Saako suomalaiset rahaa somalian Kelasta?
- Anonyymi
Seuraavaksi jokaiselle somali perheelle henkilökohtainen avustaja kelatukiin ja tietysti kokit, siivoojat, lastenhoitajat, peeteet, ilotytöt ja rattopojat :)
Kyllä somput nostavat Suomen suosta ;)
Tietysti voisi lähettää lentokoneita hakemaan somppuja Somppulasta heti tänä vuonna sellaiset 800 000 raketti-insinööriä.
Rahoitus järjestyy kun lykätään ilmavoimien kone hankintoja ja asunnot järjestyy pakko-ottamalla kanta suomalaisilta asunnot ;)
Kyllä on rikkautta asua hyvinvointi Suomessa ja palvella monikulttuurista tulevaisuutta <3
Verotkin on niin alhaiset, että niitä voisi heti korottaa sellaiset 25% että saadaan lokoisat olot sompuille :)
Kyllä on rikkautta saada hyvää geeniperimää oikein huippuälykkäiltä kirurgeilta ja avaruusprofessoreilta ;)
Kyllä somput väsäävät meille kunnon hävittäjät iltapuhteina kaarnasta jota ei huomaa tutkassa ;) - Anonyymi
Kelakin lähtee jo oletuksesta, ettei somalit integroidu ! Ei edes vuosikymmenten jälkeen. Tässä oletuksessa vasta mätää onkin ! Mikään maa ei tee mitään tällaisilla uuninpankopojilla. Peruskoulukin on kahlattu tukiopettajien kanssa. Ei hyvää päivää.
- Anonyymi
Meikäläiset Malmin-Mannet eivät onneksi tarvitse noita Kelan palveluja.Hoidamme oman elantomme itse ja olemme siitä ylpeitä.
- Anonyymi
Kunhan ryöstelette tosi rikkailta joilla on vietävääkin eikä esim. pitkäaikaistyöttömiltä ja muilta köyhiltä ! Kotoperäinen rosvous on hieman eri saia kun läpituulettavat schengenrajat !
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223