Onko kellään?
Suurinosa miehistä varattuja jotka hakevat vaan hauskanpito seuraa? Tai jotain hylkiöitä joita kukaan ei huoli?
Naisena sanoisin että se yks virtuaalimaailma jota ei voi ottaa täysin todesta. Ei voi ees tietää onko toisella puolella se, joka siinä profiilissa väittää olevansa. Täynnä huijareita ja pervoja. Jotka kierrättää naisia. Kaverilta toiselle.
Silti kuuluu että jotkut löytää sieltä seuraa ja kumppaneita. Liekö perää...vievät vielä outoja heti koteihinsa... Ei varmaan ole näistä liikaa varoiteltu. Voitte ottaa tuon kummin haluatte...
Miehet pyörittelee monta naista yhtä aikaa... Tuttavapiirissä nainen jolla useita satoja netti "ystäviä"... Ja miehet vaihtuu... Mielestäni sairasta touhua. Kaveripiiri pyörittelee...
Itse henk.koht en ees uskaltaisi aivan vähällä lähteä tapaamaan sen kautta ketään, pitäisi viikon-kahden juttelun perusteella tietää/arvailla mikä tai kuka toisella puolella on ja tietää että kiinnostaako se vai ei, jos se sattuu olemaan joku varteenotettava vaihtoehto... Asiallinen jne.
Miehen kiinnostus loppuu kun sen kahvittelu yms.ehdotukset ei tuota tulosta. Seuraava sillä jonossa ... Päättelen että no, se sai muualta mitä etsi...ihan sama mulle, mutta kun mulla ei ole kiire. Ymmärtäkää tai älkää ymmärtäkö.
Yksikin mies muka väitti olevansa eronnut, silti todennäköisesti oli varattu edelleen, ja laitteli vaan koko ajan viestejä että "häntä himottaa" ja veti keskusteluja koko ajan siihen yhteen suuntaan...pervo.
Yks taas jaksoi jutella, aika pitkäänkin, vuosia oltiin badoo ystäviä . Ehkä se meni enemmän ystävyydeksi. Se oli parasta siellä mitä voi olla että joku jaksaa ja jää... Ehkä oon vähän vanhanaikainen 😁...
Yks halusi viikon jutustelun jälkeen kahville. Toinen kesti vähän pidempään... Parisen viikkoa... Minä halusin olla varmempi, tuntea ehkä paremmin tms...Hankalaa se on pelkän kuvan ja muutamien perusasioiden perusteella tietää . epäilys oli että tämäkin olisi varattu tai juuri eroamassa. Miehen kiinnostus lopahti siihen kun jäin miettimään... Taisin sanoa sille että katsotaan. Eli ei eikä kyllä...Mies olisi noin muuten ollut vähän jo kiinnostava. En vain tiennyt siitä tarpeeksi. Pelko vei voiton. En uskaltanut...no se kait siirtyi seuraavaan tai kömpi oman akkansa viereen takaisin.
Aika paljon siellä törmää omiin ex.iinkin, että kaikkiko nekin siellä on (naurua). Muutama vois vielä niistäkin kiinnostaa mutt miks palata menneisiin? Mikään tuskin olis muuttunut... Miehet ei muutu... ? (naurua). Sanotaan paremminkin niin että jos juttu ei toiminut silloin niin tuskin uudelleen yrittämällä juttu olis kummempi. Jos joku fiksumpi hoksaa mitä tarkoitan 😀.
Osa niistä profiileista siellä on ollut vuosia, ne samat naamat...hyvä naama muisti...
Itse olen vähän On-Off siellä... Ollako vaiko ei olla...
Jotkut vaan vaan venaa ja venaa... "Sua ollaan vaan odoteltu",ne sanoo. Naurahdan. Meitähän sitten riittää😀. Kiva jos ei ole ainut...
Kokemuksia olis kiva kuulla😁... Ihan asiallisia. Mieluiten tietenkin että ne olis vielä totta eikä keksittyjä.
Kokemuksia Badoosta
5
941
Vastaukset
- Anonyymi
Varattuja ja pervoja justiinsa kaikki. Tai joku miesporukka pyörittelee siellä naisia.
Ne parhaat jo viety ja varattuina pysyvät kun ovat just niitä jotka haluavat perheen yms. Niin se vaan on. - Anonyymi
Siellä vanhat ukot yrittää nuorempia tia paremman näköisiä naisia.
Osalla niin kova "taso" että Hei hei heti, jos nainen ei suostu kahveille eikä tapaamisiin. Tai sanoo jotain "sopimatonta" josta miehet luulee että joo, tällä viiraa päässä...määritelkää sana normaali.
Nykyajan ihmiset ei kestä elämää. Arkea. Vastoinkäymisiä.
Joillakin on ollut vastoinkäymisiä yms.. Jospa ensin tutustuttaisiin kunnolla ja sitten vasta syylistettäisiin.
On siellä paljon luonnevikaisia miehiäkin. Juoppoja. Hakevat vaan seksiä. Ei kyllä taso ole kovin korkea niilläkään miehillä. Kaikki ollaan samasta reiästä tulleita ja päädytään samaan paikkaan aikoinaan. Jokaisessa on vikansa. Nykyaika on vaan tällainen. Ihmistä ei ymmärretä. Ei kuunnella. Se jätetään yksin.
Ehkä pitäisi hakea omanlaista eikä yrittää muuttaa ketään.
Jos mies ei halua lapsia, että naisella on lapsia vaikka kahdelle eri miehelle niin ei etsi sellaista. Itsellänikin on. Isolla ikäerolla. Historiaani vois käydä läpi monelta kantilta...mielipiteitä varmaan on. Itse tiedän niin se riittää.
Tai jos mies ei halua hoitoalan ihmistä niin miks sitten ottaa sellaista. Ihan turhaan. Etsii sellaista jota haluaa.
Miettii jokainen kohdallaan mitä haluaa vai haluaako mitään vaatiiko liikaa, onko valmis kestämään myös toisen viat ja puutteet... Onko valmis seisomaan toisen rinnalla ja olemaan siinä, vaikka tulisi mahdollisuus hypätä aidan ali helpoimmalle tielle...
Menee jos menee. Olen aina näin sanonut, se menee joka on mennäkseen jne... Kaikki menee...
Jos ei halua sellaisia tai tällaista niin miks ees sitten yrittää, silloinhan peli on selvä ja asioissa ei ole mitään epäselvää.
Miks täällä valittaa niistä?
Nainen ei halua juopottelua tms. No ei ota sellaista. Eikä kyllä sellaista ns.normaalia miestä nykyisin ole edes vapaana joka ei jois tai petä...nämä kulkee vaan usein käsikädessä.
En syyllistä. Jokainen kirjoittaa oman elämänsä tarinan itse ja valitsee miten aikansa käyttää. Ihmisellä on erilaiset haaveet. Olisiko aika kysyä mistä kukainenkin haaveilee ja mitä haluaa elämältään.
Toisille miehille on sitten ihan sama.
Inhoan sitä samaa jos mies sanoo että sille on ihan sama millainen nainen on, lihava ei kelpaa ensin mutta sitten kelpaakin, ei sillä väliä, se sanoo.. Saattaa haukkua lihavia naisia..ja silti on ollut sellaisia. Nuo minusta se tarkoittaa että kelpaa kuka vaan tai mikä vaan. Ja on "ihan sama" - asenne.
Tai joku kehuskelee kuinka hänellä on vientiä. Sehän on hyvä... Mä poistun. Mitäpä minä siinä jonon jatkona enää tekisin.
Joku saattaa lässyttää ja kehua ja ylistää... Tiedän miltä näytän kun katson peiliin. Olen ehkä kauniimpi kuin muut ikäisenä ja näytän nuoremmalta yhtä kauneusvirhettä lukuunottamatta ja tiedän sen... Jotkut luulee että mulla profiilissa 10v vanha kuva. Harmi...
Jotkut vaan suurinpiirtein läähättää siinä... Tyydyttävät itseään. Pervot. Että kyllä siellä miehissäkin on henkisesti sairaita ja paljon.
Vanhemmat, isomahaiset yrittävät..
Ja nuoremmat, nuorin taisi olla 19v. Yleensä se on joku 20 v nuori jätkät yrittää keikauttaa...voisivat olla poikiani...
On myös tullut vastaan lesboja.
Että voi vain todeta että ihan turhaa käyttää aikaa näihin chatteihin ja netteihin. Menee vaikka ulos ja luontoon, tai tekee jotain josta on oikeasti hyötyä. Badoossa ei ole. - Anonyymi
"Yks taas jaksoi jutella, aika pitkäänkin, vuosia oltiin badoo ystäviä . "
Voivoi, ei tule mitään jos noin pitkään pitää senssipalstoilla roikkua. - Anonyymi
en ole koskaan ymmärtänyt koko touhua. haluan nähdä ihmisen johon haluan tutustua, niin se vaan menee. olen ulospäinsuuntautunut mies ja voin jutella naisille sujuvasti ilman rohkaisuryyppyjä, muutaman minuutin juttelun perusteellakin saa jonkinlaisen käsityksen naisesta. usein jopa lopullisen käsityksen. samoin hänestä näkee jos ei ole kiinnostunut. en myöskään halua hämmentää monen kanssa yhtä aikaa. yksi kerrallaan, mieluummin lopuksi ikää.
- Anonyymi
Varattu nainen badoossa/tinderissä sanoo " testaan vain markkina-arvoani"
Oikeasti nainen pitää koko ajan silmät auki jos löytyisi parempi, parempi ja vielä vähän parempi mies:D
Miesten ja naisten ero tulee siinä, että miehet myöntää hakevansa seuraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862