Elikkä siis olen seukannu naisen kanssa noin 4kk ja yks kaks hän alkaa syyttämään MINUA pettämisestä? ei ole minkäänlaista todistetta tai edes syytä. En ole semmoinen ihminen joka pettää mutta nainen ei vaan luota siihen että sanon että en ole pettänyt... HUOM nainen on kerran pettänyt edellis suhteessa... vaikka todistanki hänelle sen missä olen silläkin hetkellä hän siltikin epäilee......
Vähän tarinaa
Suhteemme alko aika äkkiä ei tunnettu toisia yhtään. huomasin jo alussa että hän on valehtelija tyyppiä.. josta hän useastikki kiinni... Välillä tämmöiset luottamus asiat vaan käy kunnon päälle kun alkosuhteen aikana nainen on vaan vältelly ja valehdellu.
Mitä tässä pitäisi tehdä kun erolla alkaa uhkailee?
T24V M Tampere
Olisko neuvoja?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eroa äkkiä. Tuosta ei seuraa muuta kuin paskaa, syyttelyä ja epävarmuutta koko tulevaisuus. Äkkiä muijasta eroon ennen kuin tunteet syvenee liikaa. Aiheutat itselles vaan mielipahaa ja itseinhoa tuollasessa suhteessa.
- Anonyymi
Eroa itse. Ero kuitenkin jossain vaiheessa tulee kun tuollaisen naisen olet valinnut.
- Anonyymi
saisko lisää kommenttia asiaan?
- Anonyymi
Hän on epävarma. Tämä ei siis liity sinuun, vaan häneen. Hän tekisi noin kaikkien kanssa oletettavasti. Hän ei ole vielä oivaltanut, että hän ei joka tapauksessa voisi mitään sille jos sinä päättäisitkin pettää. Hänen itsetuntonsa on liian heikko. Hän ei arvosta itseään. Totta on, että luottamus ei tule annettuna, se ansaitaan. Mutta sitä varten ei sinun tarvitse muuttua mitenkään. Jos haluat auttaa hänet ja pitää hänestä kiinni, niin sinun on lempeästi mutta päättäväisesti pidettävä kiinni omasta elämästäsi yksilönä. Asettaa rajat hänelle, missä olet sinä, te ja hän yksilönä/parina. Jokaisella pitää olla oikeus omaan elämään parisuhteen ulkopuolella. Sinun pitää olla hänelle rehellinen ja avoin menoistasi, mutta asetat itse rajat sille, kuinka paljon puhut ystävistäsi jne. Lempeä päättäväinen ote ja paljon rakkautta ja aikaa. Voi toimia, mutta ei tietenkään kaikkien kohdalla toimi.
- Anonyymi
Sairaan mustasukkaiset ovat juuri tuollaisia, sairas ajatuksen juoksu saa syyttämään aiheetta. Kuten tuossa kerroit jo,että on itse ollut aiemmassa suhteessaan pettävänä osapuolena eli on oman itsensä ja käytöksensä suhteen pihalla. Puutteellinen minäkuva eli huono itsetunto ja suuret riittämättömyyden tunteet aiheuttaa tuollaista, että on oman itsensä suhteen epävarma eikä osaa luottaa edes itseensä saati sitten suhteen toiseen osapuoleen. Hänen kannattaisi mennä terapiaan, jotta saisi oman itsensä kuntoon, että kykenee edes normaaliin ja tasapainoiseen parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454930Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493709Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201791Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525