JOHAN ON MERSUSSA VIRTAA !

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuosimalli voi olla sama kun sinun kotturassa, mutta kone on eri mailmasta, ja muutkin voimansiirto välineet.

      • Minulla on melko pitkälti uudempi kosla, uudemmalla koneella ja Mersun alkuperäisellä turbolla, kulkeekin ihan tarpeeksi lujaa näillä nopeusrajoituksilla, nuo Mersumiehet väittävät jotta huippu olisi 230 km/h, itse kokeilin tasan 200 km/h, sillä jo kerkiän ihan hyvin kun en ole noita rallimiehiä !
        Entäs kuinkas uusi Toyota sinulla on ?

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Minulla on melko pitkälti uudempi kosla, uudemmalla koneella ja Mersun alkuperäisellä turbolla, kulkeekin ihan tarpeeksi lujaa näillä nopeusrajoituksilla, nuo Mersumiehet väittävät jotta huippu olisi 230 km/h, itse kokeilin tasan 200 km/h, sillä jo kerkiän ihan hyvin kun en ole noita rallimiehiä !
        Entäs kuinkas uusi Toyota sinulla on ?

        Late Lapista.

        Voi ko jos olet tojosta kiinnostunu, niin mulla nyt ei ollu sellasta, mutta yhelä tutulla olis vm-80 Coeolla, sanon että käypi näyttämässä sulle, se on vielä kähy peli, mulla on Volvo, tehas luppaa 275km.h. olen itekki ajanu ili 250 kmh. mutta mie sanon sille siittä tojosta niin saat nähä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ko jos olet tojosta kiinnostunu, niin mulla nyt ei ollu sellasta, mutta yhelä tutulla olis vm-80 Coeolla, sanon että käypi näyttämässä sulle, se on vielä kähy peli, mulla on Volvo, tehas luppaa 275km.h. olen itekki ajanu ili 250 kmh. mutta mie sanon sille siittä tojosta niin saat nähä.

        Niin Corolla, kyllä sie tiesikki...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ko jos olet tojosta kiinnostunu, niin mulla nyt ei ollu sellasta, mutta yhelä tutulla olis vm-80 Coeolla, sanon että käypi näyttämässä sulle, se on vielä kähy peli, mulla on Volvo, tehas luppaa 275km.h. olen itekki ajanu ili 250 kmh. mutta mie sanon sille siittä tojosta niin saat nähä.

        Volvo se kyllä lupailee, mutta vilkaisepas ikkunasta pihallesi, ettei siellä vain olisikin se vanha toyotasi, jossa on moottorin kansikin lehtimuttereilla kiinni, jotta olisi helpompi vaihdella palaneita kansipahveja !
        Se on tuo V 70 Volvo Suomalaisen taivas, mutta tuskinpas sinä olet sinne päässyt, ja syöhän se Toyotasi paljon vähemmän soppaa kuin Volvo !

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Volvo se kyllä lupailee, mutta vilkaisepas ikkunasta pihallesi, ettei siellä vain olisikin se vanha toyotasi, jossa on moottorin kansikin lehtimuttereilla kiinni, jotta olisi helpompi vaihdella palaneita kansipahveja !
        Se on tuo V 70 Volvo Suomalaisen taivas, mutta tuskinpas sinä olet sinne päässyt, ja syöhän se Toyotasi paljon vähemmän soppaa kuin Volvo !

        Late Lapista.

        Kaikista ei tule miehiä koskaan vaan aikuisia poikia lallia lapsettaa eikä itte huomaa mitään


      • Anonyymi

        Joo, ja se volvo on S80 T6 Tuplaturbo, jo se vain kerkiää, sunkhaan se laten vaikuta röntää kehua, niistä ei koskaan ole saatu autoa, se on vain semmonen vanhankansan miehleen jääny ajatus siitä, ko enneaikhaan ei ollu ylikalhiita autoja kelhään vara ostaa, niin nämä rikhaat piruuttasa ostit niitä rönttiä, se on siittä jääny joku joilekki mielen sopukoihin, että solis muka hieno auto, tai jotaki erikoista, sunkhaan sole ennää etes auton maihneessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja se volvo on S80 T6 Tuplaturbo, jo se vain kerkiää, sunkhaan se laten vaikuta röntää kehua, niistä ei koskaan ole saatu autoa, se on vain semmonen vanhankansan miehleen jääny ajatus siitä, ko enneaikhaan ei ollu ylikalhiita autoja kelhään vara ostaa, niin nämä rikhaat piruuttasa ostit niitä rönttiä, se on siittä jääny joku joilekki mielen sopukoihin, että solis muka hieno auto, tai jotaki erikoista, sunkhaan sole ennää etes auton maihneessa.

        Volvo ja tupla turbo ketähän se lapsettaa? perkele moisia teoksia ei tarvita Suomen teillä, ne ovat pelkkiä heikko itsetuntoisten mulkunjatkoja !
        Ja kyllä asia edelleen on niin, jotta jos ei ole mahdollisuus ajaa Mersulla, on ihan sama minkälaisellä idän riisikupilla kaahaa !
        https://www.mercedes-benz.fi/passengercars/buy/taxi.html

        Tuokin tieto sanoo paljon Mersujen paremmuudesta,

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Volvo ja tupla turbo ketähän se lapsettaa? perkele moisia teoksia ei tarvita Suomen teillä, ne ovat pelkkiä heikko itsetuntoisten mulkunjatkoja !
        Ja kyllä asia edelleen on niin, jotta jos ei ole mahdollisuus ajaa Mersulla, on ihan sama minkälaisellä idän riisikupilla kaahaa !
        https://www.mercedes-benz.fi/passengercars/buy/taxi.html

        Tuokin tieto sanoo paljon Mersujen paremmuudesta,

        Late Lapista.

        Jaa se on Late riepu yön miettiny miten osais kohentaa rönttän mainetta,no ei se kannata ostaa tuomosia romuja, että ne ei itteään maineellaan puolla, osta Volvo tuplaturbolla, niin kaikki tietävät jo ennestään sen olevan laatuauto, sitä ei tarvitse netistä hakea yötämyöten jotain tehtaan tekemää mainosta, Volvoa ei tarvi mainostaa, riittää kunhan olet kyydissä tai ajat kerran, asia on sinulle selvä, voithan siellä yksinäs kuvitella kaikkea hyvää rönttästä, sillä voit hiukan itsetuntoas kohottaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa se on Late riepu yön miettiny miten osais kohentaa rönttän mainetta,no ei se kannata ostaa tuomosia romuja, että ne ei itteään maineellaan puolla, osta Volvo tuplaturbolla, niin kaikki tietävät jo ennestään sen olevan laatuauto, sitä ei tarvitse netistä hakea yötämyöten jotain tehtaan tekemää mainosta, Volvoa ei tarvi mainostaa, riittää kunhan olet kyydissä tai ajat kerran, asia on sinulle selvä, voithan siellä yksinäs kuvitella kaikkea hyvää rönttästä, sillä voit hiukan itsetuntoas kohottaa.

        Minullakin on ollut yksi volvo ja toistakymmentä muuta merkkiä mm, kolme Mersua, volvoa vastenmielisempää autoa en muista! Tyttärelläni on tehtaassa terästetty V 70 volvo tosin vain yhdellä turbolla, enpä ole häneltäkään vielä volvo kehuja kuullut, vikoja riittää ja Vetteri on perkeleen kallis, onneksi pystyn hankkimaan osat Ruotsista havemmalla. Niin notta poju minulle on turha tulla volvoja kehumaan, ja riisikuppejahan ne ovat netkin nykyisin !

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Minullakin on ollut yksi volvo ja toistakymmentä muuta merkkiä mm, kolme Mersua, volvoa vastenmielisempää autoa en muista! Tyttärelläni on tehtaassa terästetty V 70 volvo tosin vain yhdellä turbolla, enpä ole häneltäkään vielä volvo kehuja kuullut, vikoja riittää ja Vetteri on perkeleen kallis, onneksi pystyn hankkimaan osat Ruotsista havemmalla. Niin notta poju minulle on turha tulla volvoja kehumaan, ja riisikuppejahan ne ovat netkin nykyisin !

        Late Lapista.

        Rönttä se riisikuppi on, nehän naputtelee niitä hesassakin aikansa kuluksi kasaan, ei niillä ole mitään käyttöarvoa, onhan mulla kahdesti ollu, muuten vai ostanu työautoksi, mutta kun ei ollut koskaan takeita työmatkan toimivuudesta, molemmilla jäin muutaman kerran välille, joten se minulle riitti rönttä resuista, Volvoja on ollut kolme, niissä ei ole koskaan ollut mitään tuollaisia epämääräisiä vikoja, siis ihan alkeellisia toimintavikoja, Volvo on aina vienyt sinne minne olen ollut matkalla, nykyinen ollut nyt kolme vuotta, ei minkään valtakunnan vikaa missään, ja on sentään yli 300000km. ajettu, ajelen vielä samat ja sitten vaihan taas Volvon itelle.


      • Anonyymi

        Rönttähän on sellanen poikasten harjotteluvehje, ei sitä kannata ostaa aikusten käyttöautoksi, pojat niilä ränkyttelee illat yöt, ei muuta ko kettingin kilinä ja pakoputken räminä kuuluu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rönttähän on sellanen poikasten harjotteluvehje, ei sitä kannata ostaa aikusten käyttöautoksi, pojat niilä ränkyttelee illat yöt, ei muuta ko kettingin kilinä ja pakoputken räminä kuuluu.

        Voiko auto olla enemmänriisikuppi kuin volvo? sehän on kiinalaisten kiinalaisten kootut teokset !

        Late Lapista.


      • Anonyymi

        Joo, niihää tuo naapurikin kehuskeli jotta röntässään ei koskaan mittään vikkaa, ja siinähän se tosiaan aina pihalla seisoo.
        Ihmettelin kuitenkin kun aina yövuorosta tullessani naapurin autotallissa paloi valot aamuyöllä ja ikkunasta näkyi hitsauksen loimotus, eikä mersua näkynyt missään... siellä se kuitenkin taas päivällä oli ja taas naapuri kehuskenteli naama punaisena ja hikikarpalot otsallaan kun ei koskaan mittään vikaa mersussaan...
        Suomen autokannan keski-ikä on noin 13-vuotta, mersun kohdalla tämä tarkoittaa vuosimallia 2006 tai vanhempi, jotka yleensä on näitä surullisenkuuluisia C tai E mallin ruostekasoja, joiden pellit on tehty jopa niinkin ympäristöystävällisestä materiaalista että maatuvat moottorin ympäriltä ennen aikojaan, ja sama koskee myös sähköjärjestelmää.
        Joten ei ole ihme että mersun omistajilta löytyy yleensä myös Mig-hitsaus välineet, joista on aina lanka tai kaasu loppu.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Voiko auto olla enemmänriisikuppi kuin volvo? sehän on kiinalaisten kiinalaisten kootut teokset !

        Late Lapista.

        Late änkyttää jo, älä sie, eihän se ole sinun tekemä rönttä, ei kukaan sinua syytä sen olemassaoloslta.


      • Anonyymi

        Volvoja on joitain tehty Alankomaissa joskus, joitain V/S 40 Volvoa, mutta ei kiinassa, rönttästä ei tieä mikä pulju milloinkin nakertaa, mutta auton pitää olla itselle mieluinen, ei niin ko läppälatella että on koetettava aina kehua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niihää tuo naapurikin kehuskeli jotta röntässään ei koskaan mittään vikkaa, ja siinähän se tosiaan aina pihalla seisoo.
        Ihmettelin kuitenkin kun aina yövuorosta tullessani naapurin autotallissa paloi valot aamuyöllä ja ikkunasta näkyi hitsauksen loimotus, eikä mersua näkynyt missään... siellä se kuitenkin taas päivällä oli ja taas naapuri kehuskenteli naama punaisena ja hikikarpalot otsallaan kun ei koskaan mittään vikaa mersussaan...
        Suomen autokannan keski-ikä on noin 13-vuotta, mersun kohdalla tämä tarkoittaa vuosimallia 2006 tai vanhempi, jotka yleensä on näitä surullisenkuuluisia C tai E mallin ruostekasoja, joiden pellit on tehty jopa niinkin ympäristöystävällisestä materiaalista että maatuvat moottorin ympäriltä ennen aikojaan, ja sama koskee myös sähköjärjestelmää.
        Joten ei ole ihme että mersun omistajilta löytyy yleensä myös Mig-hitsaus välineet, joista on aina lanka tai kaasu loppu.

        Mese on tehty kierrätys pellistä tarkemmin kun kattoo maalin läpi pohottaa MÄLLIKKÄLÄN HERKKUKURKKU


      • Anonyymi

        Late on arvoakin arvokkaampi kaappih#m#, joka ei tiedä autoista mitää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Late on arvoakin arvokkaampi kaappih#m#, joka ei tiedä autoista mitää.

        Olen värkkääntynyt koneiden autojenkin kanssa, huolto ja remonttimiehenä yli 40 vuotta, joten tiedän noista vehkeistä enemmän kuin te keskoset yhteensä !
        Keskoset jotka uneksivat 275 Km/h kulkevista volvoista, paljastavat itsensä täysin pösilöiksi ja huuhaa kansaksi !

        Late Lapista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Late on arvoakin arvokkaampi kaappih#m#, joka ei tiedä autoista mitää.

        Kun räkänokat häviävät jutteluissa, alkaa naurettava turvansoitto, olette säälittävää sakkia !

        Late Lapista.


      • Anonyymi

        Korjataan pojat semmonen fakta näistä valmistusmaista että volvon S90- mallia tehdään vain Kiinassa. Niitä tuodaan sieltä eurooppaan. Vuoden 2021 loppuun mennessä kaikkien isojen volvojen tuotanto siirtyy Kiinaan. On kyllä jo vanha uutinen, ootappako mie kuuklaan... Joo, Tekniikan Maailma uutisoi asian jo 2017. Tässä juttu https://tekniikanmaailma.fi/tiedatko-missa-volvo-s90-valmistetaan/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjataan pojat semmonen fakta näistä valmistusmaista että volvon S90- mallia tehdään vain Kiinassa. Niitä tuodaan sieltä eurooppaan. Vuoden 2021 loppuun mennessä kaikkien isojen volvojen tuotanto siirtyy Kiinaan. On kyllä jo vanha uutinen, ootappako mie kuuklaan... Joo, Tekniikan Maailma uutisoi asian jo 2017. Tässä juttu https://tekniikanmaailma.fi/tiedatko-missa-volvo-s90-valmistetaan/

        Minähän sanoin jotta riisikuppi mikä riisikuppi!

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Minähän sanoin jotta riisikuppi mikä riisikuppi!

        Late Lapista.

        No KUUKLAPPA Rönttätästäki, paska soon, kyllä Volvo on auto isola AAAla, mersu on mät isola M,mälä, se, on sinun vain nyt kärsittävä ko olet kaikki roposti siihen sijoittanu, mie taas goolasin, että minunki Volvo on kyllä tehty hurrilandiassa, eikä se huono ole mikä tehtäs Kiinassa, sielä tehdään kaikki teknolokia nykysin, se on näissä asioissa paras maa, HP läppäritkin kehutaan parhaiksi, nekin siellä tehdään, voihan se olla hyväkin jos saisi Kiinalaisen auton ostaa.


    • JOTTA EI TOTUUS UNOHTUISI !

      https://www.talouselama.fi/uutiset/suomessa-myytiin-viime-vuonna-hurjat-600-000-kaytettya-autoa-kaksi-myydyinta-merkkia-ei-yllata/e4706b87-dba2-32c6-a9a3-57872fc1fbdb

      "Vaihtoautokaupan 7,1 miljardin euron kokonaisarvo perustuu viimeiseen pyyntihintaan Nettiauto.comissa.

      Arvoltaan suurin merkki oli Mercedes-Benz 837 miljoonan euron kokonaismyynnillä. Toisena oli BMW 749 miljoonan ja kolmantena Volkswagen 673 miljoonan euron kokonaismyynneillä."

      Repikää tuosta ja unelmoikaa 275 Km/h kulkevista volvoistanne !
      Muistutan vielä että suurimmissa ja voimakkaimmissa Mersuissa huippunopeus on rajoitettu 250 Km/h! Se onkin jo melkoista haipakkaa sekin !

      Late Lapista.

      • Anonyymi

        Koeta jo rauhoittua, sinuahan nauraa koko suomi, ei se todellakaan ole kun sinun oma moka kun olet sen rönttän mennyt ostaan, revi siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koeta jo rauhoittua, sinuahan nauraa koko suomi, ei se todellakaan ole kun sinun oma moka kun olet sen rönttän mennyt ostaan, revi siitä.

        https://www.mercedes-benz.fi/passengercars/buy/taxi.html

        Ei tuotakaan tarvinnut edes kooklata, eikä totuus kakaroiden turvansoitolla miksikään muutu, naurettavaa sakkia olette koko Tornion räksyttävät räkänokat !
        Se on tuo kateus yleinen sairaus Torniossa, jos ei ole muuta kadehtdittavaa niin kadehditaan jopa vanhoja Mersuja !

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        https://www.mercedes-benz.fi/passengercars/buy/taxi.html

        Ei tuotakaan tarvinnut edes kooklata, eikä totuus kakaroiden turvansoitolla miksikään muutu, naurettavaa sakkia olette koko Tornion räksyttävät räkänokat !
        Se on tuo kateus yleinen sairaus Torniossa, jos ei ole muuta kadehtdittavaa niin kadehditaan jopa vanhoja Mersuja !

        Late Lapista.

        Eipä sitä taida kukaan kadehtia puolilahoa pottuloovaa tuossa narsismissa ei näytä huomaavan että toiset huvikseen ärsyttää


    • Anonyymi

      Kiva se on hupakkoa älyttää jolta se puuttuu. Onkohan kirjat kastuneet kun annat nuin vedättää?

    • Anonyymi

      ".. suurimmissa ja voimakkaimmissa Mersuissa ..."

      se taitaa tämä Late olla tosissaan joku mersufani? eihän siitä mitään haittaa ole, kunhan ei kirvele.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe