Alkoholi vaikuttaa myös maksassa ja kiveksissä. Maksassa ja kiveksissä alkoholi vaikuttaa siten, että se haittaa testosteronin muodostumista. 7-8 Ravintola-annosta alkoholia vähintään testosteronin määrää jopa viidennekseen seuraavaan aamuun mennessä. Tällöin testosteronitason palautuminen normaaliksi kestää vuorokauden.
Lähde: http://netti.nic.fi/~populus1/b/potens.html
Alkoholi ja testosteroni!!!
4
1610
Vastaukset
- sdfsadf
Kiitos tiedosta!!! eipä oo ihmekään ku kunnon rapulan jälkeen kestää viikko ennen ku palautuu kunnon reeniin..!
nyt en ainakaan juo enää. - M1983
Jos ei tule kunnon krapulaa kestää palautumunen mulla ainakin sen pari päivää joka tapauksessa (lievä krapula). Puheet päivien ja jopa viikkojen alentuneesta testosteronitasosta juopottelun jälkeen on täyttä paskaa, ellei sitten tosiaan kisko joka toinen päivä alkoholia.
- 68-v
Kauhun tasapaino ikärinä.
Aloitellessani salitouhua niukka 6-kymppisenä oli itsestään selvää, että kaljoittelu sai jäädä.
Jo aikaisemmin oli tissuttelu haitannut "kotivoimistelua" mutta nyt raittius oli ehdoton edellytys jos aikoi hoitaa treenit ja "kotityöt".
Pitkän mökkiviikonlopun jälkimainingit kestävät, ainakin minulla, muutaman päivän.
Kuukauden tissuttelu vaatii toipumiseen pari viikkoa.
Siinä on pitkän tauon taantuman ja juopottelun yhteisvaikutus.
Oma testotuotantoni on kevyellä treenikaudella 22 - 24 ( 50 - 70:n alue 29 - 8 ).
Täydennystestojen aikana en ole mittauttanut.
Keväät, syksyt ja pari viikkoa sydäntalvisin olen aurikoisilla alueilla mutta lievän tissuttelun kera laiskotellen. - Mesteli ore
Kauheata myrkkyä, älkää juoko missään nimessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504