mitä mies tarkoittaa

Anonyymi

Moi. Sanokaas minulle, mitä mies tarkoittaa jos sanoo että veisi syömään? Onko kyseessä ihan aito kiinnostus, haluaa keskustella ja tutustua rauhassa vai kenties taka-ajatuksia? Voinko lähteä illastamaan ja tutustumaan ilman, että jäisin vastapalveluksen velkaa?

10

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai voit lähteä, kuulostella ja katsella.Siitä se selviää.

    • Anonyymi

      Tarttis kysyä siltä itseltään varmaan

    • Anonyymi

      No kait sitä vie syömään, jos haluaa tutustua. Tuskin sitä treffeille lähtisi, jos ei haluaisi oppia tuntemaan ja tunnustelemaan, onko jotain syvempää.

      • Anonyymi

        Pääasia on kuitenkin se että pillua saa, jos ei saa niin toisia treffejä ei tule tai jos tulee niin nainen maksaa viulut. Eli toisia treffejä ei sitten tule.


    • Anonyymi

      "mitä mies tarkoittaa jos sanoo että veisi syömään?"

      Mies on pannut sinut merkille ja on huolissaan koska näytät aliravitulta sekä köyhältä joten miehen mieleen tulee pakottava tarve ravita sinua.

      "taka-ajatuksia"

      Yleensä miehillä on etu-ajatuksia, joillakin on sitten niiden sen jälkeen taka-ajatuksia mutta luulen että nämä miehet ovat vähemmistönä, koko ajatuskin taka-ajatuksesta on jotenkin likainen.

    • Anonyymi

      Syömään vieminen tarkoittaa syömään viemistä. Ruoan äärellä pääsee sitten tutustumaan, onko molemmin puolista kiinnostusta muuhun. Treffien päätteeksi voit kiittää miellyttävistä treffeistä ja osoittaa kiinnostusta nähdä toistekin, tai voit kiittää treffeistä ja tehdä selväksi että et ole kiinnostunut tapaamaan uudestaan. Kummasakaan tapauksessa et jää mitään velkaa.

      Jos jo heti alkuun tulet aatoksiin, että et ole kiinnostunut uusinnasta, voit tarjoilian tuodessa laskua kertoa jämäkästi, että molemmat maksavat omansa, siitä, että haluat maksaa, ei tarvitse deitin kanssa sopia. Toki jos mies on sinut ravintolaan pyytänyt, voit myös antaa hänen maksaa. Minusta henkilökohtaisesti on tylyä antaa toisen maksaa, jos itse aikoo ghostata välittömästi.

      Itse suosin ensitreffeillä ravintolaa, jossa minulla olisi vara syödä muutenkin. Jos on hyvät treffit ja haluan tavata uudestaan annan miehen maksaa, seuraavilla treffeillä puolestaan vaadin saada maksaa. Jos jatkoa ei ole tulossa, maksan oman ateriani. En edes lähtisi ensitreffeille liian hienoon ravintolaan.

      Laskun kanssa toimiminen kertoo mahdollisen suhteen dynamiikasta:
      Mies haluaa maksaa ilman sitoomuksia -> mies tahtoo pyyteettömästi pitää huolta naisesta ja osoittaa olevansa hyvä perheen pää.
      Mies maksaa, mutta olettaa saavansa vastapalveluksen -> mies käy kauppaa palveluksilla, luonnollisesti omaa palvelusta paremman vastapalveluksen toivossa.
      Mies maksaa ravintolalaskut, mutta antaa naisen maksaa kahvin/jälkkärin/drinkit -> mies haluaa osoittaa olevansa perheen pää ja auktoriteetti tärkeimmissä asioissa, mutta myös valmis tulemaan vastaan/antamaan naiselle valtaa.
      Molemmat maksavat vuorotellen -> suhde on tasa-arvoinen ja molempien sana painaa yhtä paljon.
      Molemmat maksavat omansa -> ei suhdetta/kavereita/kämppiksiä.

    • Anonyymi

      syömään, seksi yhdeksi illaksi ja sitten viskata pihalle

    • 95% miehistä haluaa aina seksiä, se 5% joka ei halua, on jotain mielenterveysongelma porukkaa.

      Miehestä on kohtuullista ruokkia nainen, jotta nämä jaksaa nussia koko yön.

      Jos pihtaat, niin mies tuskin viitsi tuhlata enempää aikaansa ja rahaansa ja siirtyy eteenpäin.

      • Anonyymi

        Kyllä niillä 95% kin on mielenterveysongelma.


    • Anonyymi

      Minulle se, että mies haluaa viedä syömään, tarkoittaa syömään viemistä. En miehen tarkoitusperiä edes mieti vaan omaani. Lähden syömään voidakseni lähinnä jutella ja samalla tutustua. Eli hyvillä mielin voit suostua, syödä, lähteä tutustumaan eikä tartte miettiä vastapalveluksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe