Millasset on teilöä työpaikka maisemat?
https://aijaa.com/w9qH65
Työpaikka maisemat?
13
101
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on kyllä kiva työ 😀
- Anonyymi
Oot varmasti nainen. Maisema ei ole aina yhtä näyttävä, tiedoksi vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot varmasti nainen. Maisema ei ole aina yhtä näyttävä, tiedoksi vain.
Sinä hölmö näytät kuvittelevan minun luulevan tuollaista. Voi voi
- Anonyymi
Vielä täysi lumipeite?
- Anonyymi
Maisema vaihtuu aika nopiaa koska olen seurakunnan töissä ja huolehdin seurakunnan kiinteistöistä, teen remonttia ja suunnittelen niitä myös. Seurakunnalla on noin 70 kiinteistöä joten korjattavaa riittää.
Ohhoh, onpas hieno auringonlaskumaisema. Ei yhtään huono toimiston näköala. :)
Vaikkapa
https://aijaa.com/VFAduY
tuollaistamisspönttöuuni kirjoitti:
Ap:llä ja sinulla hienot.
Omaa ei uskalla laittaa...Laita kasvimaasta, onhan sekin työmaa
Mie aattelin peppuja ja tissivakoja..
:DMjaa
Tänään, aamulla, työharjoittelupaikallani Lemminkäisellä, ajoin vahingossa jäniksen yli jyrällä.
On äärimmäisen vaikea tehtävä kaapia rusakko irti lusikalla kuumalta asfaltilta.
Mutta tasaista oli.
(Hihitystä)- Anonyymi
Vaihtelee kelin mukaan ja erilaisilla valaistuksilla.
Katseen vangitsee ihmiset, monitorit ja näytöt.
Nyt lomaillessa aivan erilaiset kohteet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81979- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15899Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787