Perkele suomi meni johtoon 1-0, pakko ottaa kaljaa ei kestä tätä jännistystä.
Suomi johtaa
15
95
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtuu? Onuo puolustus jo päällä.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=8lKYdrL-AAw&list=RDGMEMJQXQAmqrnmK1SEjY_rKBGAVM8lKYdrL-AAw&start_radio=1
Suomi on venäjän painajainen - Anonyymi
Puolustaako Suomi jo?
- Anonyymi
Onko Venäjä sekaisin?
- Anonyymi
Laskujen mukaan 4 min jäljellä
- Anonyymi
Saako pillua vai ei?
- Anonyymi
Ni nuo otti javoitti
Saa pillua.- Anonyymi
Kuka saa pillua? Suomen pelaajat?
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw&list=RDyUi_S6YWjZw&index=15
Suomi saatana voitti venäjän 50 maalin miehet änärissä - Anonyymi
Harmista harmittaa kun Venäjä hävisi.
- Anonyymi
Mua harmittaa vain se etten laittanut sitä tuhannen euron pitkävetoa Suomen voiton puolesta kun en uskaltanut. En luottanut Suomeen, olis kannattanut.
t. kilttimies89 - Anonyymi
Hähä voitin tulosvedosta, mulla 30 euron panos suomelle 0-1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähä voitin tulosvedosta, mulla 30 euron panos suomelle 0-1
Voitin mäkin pitkävedosta melkein 30 euroa 5 euron panoksella Suomen voitolla.
Kilttimies89 Minulla oli 10 euron panos joten voitin 1300 euroa., kerroin 130.
Tänään laitan 3-2 ja 2-3 tulokset 40 euron panos- Anonyymi
Tämä-selvä kirjoitti:
Minulla oli 10 euron panos joten voitin 1300 euroa., kerroin 130.
Tänään laitan 3-2 ja 2-3 tulokset 40 euron panosNo ei kyllä voinut 0-1 tuloksella olla kerroin 130 vaan jotain 30 varmaan. Eli 10 euron panoksella voitto olis ollut 300 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251746IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1461699