Perkele suomi meni johtoon 1-0, pakko ottaa kaljaa ei kestä tätä jännistystä.
Suomi johtaa
15
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tapahtuu? Onuo puolustus jo päällä.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=8lKYdrL-AAw&list=RDGMEMJQXQAmqrnmK1SEjY_rKBGAVM8lKYdrL-AAw&start_radio=1
Suomi on venäjän painajainen - Anonyymi
Puolustaako Suomi jo?
- Anonyymi
Onko Venäjä sekaisin?
- Anonyymi
Laskujen mukaan 4 min jäljellä
- Anonyymi
Saako pillua vai ei?
- Anonyymi
Ni nuo otti javoitti
Saa pillua.- Anonyymi
Kuka saa pillua? Suomen pelaajat?
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw&list=RDyUi_S6YWjZw&index=15
Suomi saatana voitti venäjän 50 maalin miehet änärissä - Anonyymi
Harmista harmittaa kun Venäjä hävisi.
- Anonyymi
Mua harmittaa vain se etten laittanut sitä tuhannen euron pitkävetoa Suomen voiton puolesta kun en uskaltanut. En luottanut Suomeen, olis kannattanut.
t. kilttimies89 - Anonyymi
Hähä voitin tulosvedosta, mulla 30 euron panos suomelle 0-1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähä voitin tulosvedosta, mulla 30 euron panos suomelle 0-1
Voitin mäkin pitkävedosta melkein 30 euroa 5 euron panoksella Suomen voitolla.
Kilttimies89 Minulla oli 10 euron panos joten voitin 1300 euroa., kerroin 130.
Tänään laitan 3-2 ja 2-3 tulokset 40 euron panos- Anonyymi
Tämä-selvä kirjoitti:
Minulla oli 10 euron panos joten voitin 1300 euroa., kerroin 130.
Tänään laitan 3-2 ja 2-3 tulokset 40 euron panosNo ei kyllä voinut 0-1 tuloksella olla kerroin 130 vaan jotain 30 varmaan. Eli 10 euron panoksella voitto olis ollut 300 euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681759
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551644Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1231237Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701211- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s90889La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10796Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735