Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sunnuntai onkin juopottelupäivä

Koska suomi voittaa maailmanmestaruuden jääkiekossa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä onkin hyvät pohjat otettu eilen baarissa ja tänään jatkuu. Olin eilen baarissa pitkästä aikaa katsomassa suomen peliä ja oli kyllä meteliä kun suomi voitti.

    • Anonyymi

      Nii. Työttömillä on helppoa kun voivat sunnuntainakin ryypätä. Toista se on meillä työläisillä.

      No en mä kyllä muutenkaan ryyppäis tänään...

    • Anonyymi

      Niin se on huomenna on työpäivä mutta juopottelen tänään naisen luona. Lähetin alamaisille viestejä että ei tarvii tulla töihin huomenna ellei ole ihan pakko tehdä jotain, itsekkin juopottelen naisen luona koko ajan ja se on kuitenkin harvinaista kun suomi pelaa mestaruudesta. Töissä sitten pystyy kirimään viikolla jos on jotain hommia mitä piti tehdä mutta en usko että on kunnan hommissa olen.


      T: Viinamies

      • Anonyymi

        "itsekkin juopottelen naisen luona koko ajan ja se on kuitenkin harvinaista kun suomi pelaa mestaruudesta."

        Ai ihan "koko ajan", koko kisojen ajan? Sulla noita tekosyitä riittää juopottelemiseen....Ja senhän piti olla niin, että sitten EI tarvitse enää juoda kun nainen on löytynyt.

        Mutta toisaalta, koska olet Atm32:n trolli niin ei tarvi olla huolissaan alkoholisoitumisesta...Tosin voihan Atm32 olla kuitenkin itse alkkis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "itsekkin juopottelen naisen luona koko ajan ja se on kuitenkin harvinaista kun suomi pelaa mestaruudesta."

        Ai ihan "koko ajan", koko kisojen ajan? Sulla noita tekosyitä riittää juopottelemiseen....Ja senhän piti olla niin, että sitten EI tarvitse enää juoda kun nainen on löytynyt.

        Mutta toisaalta, koska olet Atm32:n trolli niin ei tarvi olla huolissaan alkoholisoitumisesta...Tosin voihan Atm32 olla kuitenkin itse alkkis.

        Toisaalta en ole kyseinen henkilö.

        T: Viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta en ole kyseinen henkilö.

        T: Viinamies

        No sitten olet juoppo. Mutta niitähän Suomessa piisaa.


    • Kaikki ätmit huutaa "Jippii, mä tein sen", vaikka elämän suurin saavutus on vaan vyötärölle kertynyt pelastusrengas.

    • Niin voittaa!

      Tämän ottelun saatan jopa katsoa, tai ainakin viimeisen erän..tai ainakin vähän vilkuilla..

      Jaa..Pitäisiköhän lähteä kohti äänestyskoppia..

    • Anonyymi

      Kannattaa katsella jääkiekkoa. Kun mies katsoo jääkiekko on hän naisten silmissä normaali mies. Jos mies ei katso jääkiekkoa naiset ajattelevat että miehessä on jotain vikaa.

      t. viinamies

    • Anonyymi
    • Juomarit eivät peri taivasten valtakuntaa

      tee parannus ja usko evankeliumi

    • Anonyymi

      suomalaismies ei kestä itseään selvinpäin, eikä osaa iloita saati pitää hauskaa selvinpäin. Mitä se kertoo suomalaisukoista? Entäpä ne alapää paljaana Kauppatorilla riehuvat ns. *urheiluihmisinä* itseään pitävät suomalaisjuntit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2162
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      44
      1864
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      68
      1525
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1442
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe