Sunnuntai onkin juopottelupäivä

Koska suomi voittaa maailmanmestaruuden jääkiekossa.

12

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä onkin hyvät pohjat otettu eilen baarissa ja tänään jatkuu. Olin eilen baarissa pitkästä aikaa katsomassa suomen peliä ja oli kyllä meteliä kun suomi voitti.

• Anonyymi

Nii. Työttömillä on helppoa kun voivat sunnuntainakin ryypätä. Toista se on meillä työläisillä.

No en mä kyllä muutenkaan ryyppäis tänään...

• Anonyymi

Niin se on huomenna on työpäivä mutta juopottelen tänään naisen luona. Lähetin alamaisille viestejä että ei tarvii tulla töihin huomenna ellei ole ihan pakko tehdä jotain, itsekkin juopottelen naisen luona koko ajan ja se on kuitenkin harvinaista kun suomi pelaa mestaruudesta. Töissä sitten pystyy kirimään viikolla jos on jotain hommia mitä piti tehdä mutta en usko että on kunnan hommissa olen.

T: Viinamies

• Anonyymi

"itsekkin juopottelen naisen luona koko ajan ja se on kuitenkin harvinaista kun suomi pelaa mestaruudesta."

Ai ihan "koko ajan", koko kisojen ajan? Sulla noita tekosyitä riittää juopottelemiseen....Ja senhän piti olla niin, että sitten EI tarvitse enää juoda kun nainen on löytynyt.

Mutta toisaalta, koska olet Atm32:n trolli niin ei tarvi olla huolissaan alkoholisoitumisesta...Tosin voihan Atm32 olla kuitenkin itse alkkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"itsekkin juopottelen naisen luona koko ajan ja se on kuitenkin harvinaista kun suomi pelaa mestaruudesta."

Ai ihan "koko ajan", koko kisojen ajan? Sulla noita tekosyitä riittää juopottelemiseen....Ja senhän piti olla niin, että sitten EI tarvitse enää juoda kun nainen on löytynyt.

Mutta toisaalta, koska olet Atm32:n trolli niin ei tarvi olla huolissaan alkoholisoitumisesta...Tosin voihan Atm32 olla kuitenkin itse alkkis.

Toisaalta en ole kyseinen henkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta en ole kyseinen henkilö.

No sitten olet juoppo. Mutta niitähän Suomessa piisaa.

• Kaikki ätmit huutaa "Jippii, mä tein sen", vaikka elämän suurin saavutus on vaan vyötärölle kertynyt pelastusrengas.

• Niin voittaa!

Tämän ottelun saatan jopa katsoa, tai ainakin viimeisen erän..tai ainakin vähän vilkuilla..

Jaa..Pitäisiköhän lähteä kohti äänestyskoppia..

• Anonyymi

Kannattaa katsella jääkiekkoa. Kun mies katsoo jääkiekko on hän naisten silmissä normaali mies. Jos mies ei katso jääkiekkoa naiset ajattelevat että miehessä on jotain vikaa.

t. viinamies

• Anonyymi
    • Juomarit eivät peri taivasten valtakuntaa

tee parannus ja usko evankeliumi

• Anonyymi

suomalaismies ei kestä itseään selvinpäin, eikä osaa iloita saati pitää hauskaa selvinpäin. Mitä se kertoo suomalaisukoista? Entäpä ne alapää paljaana Kauppatorilla riehuvat ns. *urheiluihmisinä* itseään pitävät suomalaisjuntit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3891
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      125
      1714
    4. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      75
      1431
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1014
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      651
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe