Tänään kirjautunut nainen lähettänyt 368 miehelle viestiä/flirttiä ja pyytää sähköpostiosoitetta.
Herättääkö epäilyksiä?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On joko helvetin epätoivoinen tai sitten ihan täysi horoperse.
Itse ainakin olisin vähintäänkin skeptinen ko kaltaista kohtaan.
Epätoivoinen voi olla TODELLA ripustautuva, josta ei välttämättä pääse eroon, jos siltä tuntuu ja horo taas..no ajattele itse. Sellaisella voi olla vaikka miten paljon lisäksesi virityksiä meneillään samaan aikaan kun on kanssasi tekemisissä.
Ja siinä on aina riski, että jos horonaisen kanssa päätyy seksiin saakka, niin siellä tussussa saatta olla jo samalta päivältäkin jonkun toisen miehen litkut valmiina.
Itsellä kävi joskus noin, kun silloinen muijani oli kauniisti sanoen leväperäinen ja erään kerran seksiä harrastaessamme huomasin vaan erään jutun, minkä kautta sitten selvisi että hän oli hieman aikaisemmin pettänyt mua.
Aika kuvottavaa.- Anonyymi
Pöh, et sitten tajunnu että huijari"nainen" laittelee viestejä, todellisuudessa joku mies nigeriasta.
- Anonyymi
No juu, tottakai voi olla sellainenkin.
Mutta oli sitten musta huijarimies tai epätoivoinen/horopersenainen, niin kannattaa skipata.
- Anonyymi
Botti selkeästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666