Vertailin eri deittipalveluita omien kokemusteni pohjalle "Kysymys Match.comin käyttäjille" -otsikon alla. Oma lähtökohtani on, että olen hiljattain eronnut kolmekymppinen mies.
Muidenkin kokemukset kiinnostavat. Mikä on Sinun suosikkipalvelusi ja miksi?
Paras deittisivusto tai -appi?
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään. Miehen kannalta aika kuollutta touhua, joka ei johda mihinkään. Viestittelyihin varmasti pääsee, mutta ne eivät johda mihinkään. Voit kokeilla itse jos et usko.
Jos on pakko valita jokin deittisivusto, niin Happypancake. Se on ilmainenkin. Tosin sielläkin todella harvat naiset etsivät seuraa oikeasti, kunhan sieltä hakevat miehiltä kehuja ja huomiota vuodesta toiseen. Se on vaan sellasta peliä.- Anonyymi
Kuulostaapa katkeralta ja kyyniseltä. Ja vähän epäloogiseltakin: ihanko totta kaikki naiset ovat siellä ilman aikeita tavata oikeasti ketään? Kyllä mä vaan oon ollu jo monilla deiteillä oltuani vasta reilun kuukauden Tinderissä. Osa niistä on halunnut tavata uudestaankin. Tiedän myös monia avioliittoja ja lapsia, jotka ovat saaneet alkunsa esim. Tinderistä tai Suomi24:sta.
- Anonyymi
OK, olet varmaan ihan oikeassa. Itselleni vaan tuli aina viestejä sellaisilta naisilta, joista en ollut yhtään kiinnostunut. Ja sitten jos pistin kohteliaan viestin jollekin ihan näköiselle yms naiselle, niin yleensä ei tullut mitään vastausta.
Huomasin myös, että monet naiset suuttuvat pahasti, jos ei heti osoita polttavaa kiinnostusta ekan kontaktin jälkeen.
Olen 40 eronnut mies ja lapset jo aikuisia - Anonyymi
OK, en tiedä olenko joskus aikaisemmin tehnyt jotain väärin, mutta nyt tuli todella paljon yhteydenottoja häppärissä kun avasin profiilin. Muutama viestikin. Muutama flirtti.
Olen 40 eronnut mies ja lapset jo aikuisia
OK
- Anonyymi
Ei ole yhtään suosikkipalvelua. Olen kokeillut tai tutkinut muutamia maksullisia ja ilmaisista palveluita treffit24 ja happypancake Ei täydellinen, mutta toimivin on ollut treffit24, kaikesta moittimisesta huolimatta. Siinä kysytään parhaiten oleelliset perustiedot, joiden perusteella voi tehdä haluamiaan hakuja. Maksullisissa ja HP:ssä on myös hakuja, mutta perustietojen kyselyssä on pahoja puutteita. HP:ssä en ole saanut viestiä yhdeltäkään naiselta (ilmeisesti jäseniä todella vähän), treffit24:ssä ainakin sadalta muutaman vuoden aikana, mutta vähenemään päin sielläkin.
- Anonyymi
Kotisataman Valo on ollu kyl yllättävän hyvä Appi, latasin viikko sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202870Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3572537Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262282Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181399Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121392- 721303
- 551250
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?91229