Aikaisemmin se kuultiin Saksasta
Italiasta kuuluu järjen ääni
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos pitää Putinin ääntä järkevänä, mutta taidatte vain siellä Pietarissa olla sitä mieltä.
- Anonyymi
Venäjäkortti heitetty taas.
Järjen ääni. Hitler ja Mussolini.
- Anonyymi
He eivät sortuneet näpertelyihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He eivät sortuneet näpertelyihin
Hitlerin kausi kesti vain 12 vuotta, mutta jälkeä tuli
- Anonyymi
Rappiopuolueet roikkuvat mukana. Kansa ei tunnista vaaraa
- Anonyymi
Nimenomaahan se tunnistaa islamin, kansallisen segregaation ja kunniakulttuurien vaarat.
Muut vaarat ovat olemassa vain teidän vasureiden päiväharhoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaahan se tunnistaa islamin, kansallisen segregaation ja kunniakulttuurien vaarat.
Muut vaarat ovat olemassa vain teidän vasureiden päiväharhoissa.Mutta äänestää silti näitä rappiopuolueita tai nukkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta äänestää silti näitä rappiopuolueita tai nukkuu
Näin valitettavasti kävi. En sinällään ihmettele, moni tuttukin jätti äänestämättä näissä.
- Anonyymi
Entä Puola ja Unkari?
- Anonyymi
Entäs Ranska? Le Penin puolue voitti Macronin.
Entäs Britit? Faragen brexit- puolue voitti.
Entäs Ruotsi? Swedudemut nosti kannatustaan yli 5 %.
Entäs Kreikka? Zipraksen vasurit sai komeesti turpiinsa!
Järki palailee EU-kansalaisten päihin pätkittäin.
- Anonyymi
Ei saksakaan täysin menetetty ole, juuri äsken siellä sai ison jytkyn paikalliset "persut" eli AFD kunnallisvaaleissa kautta koko maan!
- Anonyymi
Tämä AfD ei taas EU vaaleissa sijoittunut. Perin kummallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ilmiö kuin suomessa, persutkaan eivät äänestäneet EU-vaaleissa jostain syystä. Kai se sitten koetaan niin etäisenä asiana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei ollenkaan kummallista, että Merkelin CDU sai turpaansa yli 10 % eurovaaleissa :)
AfD sentään lisäs kannatustaan 3 %. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ilmiö kuin suomessa, persutkaan eivät äänestäneet EU-vaaleissa jostain syystä. Kai se sitten koetaan niin etäisenä asiana.
Jep.
Nää oli ensimmäiset EU-vaalit joissa mä oon äänestäny.
Koska mä en tykkää äänestää ulkomaan vaaleissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Nää oli ensimmäiset EU-vaalit joissa mä oon äänestäny.
Koska mä en tykkää äänestää ulkomaan vaaleissa.Kunpa porukka tajuaisi laajemmin, että kohta EU-vaalit ovat kotimaan vaalit jos ei aleta heräilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa porukka tajuaisi laajemmin, että kohta EU-vaalit ovat kotimaan vaalit jos ei aleta heräilemään.
Miksi heräillä? Ostellaan vaan täällä suomessa lisää kuplakämppiä ja otetaan lisää velkaa, kyllä joku ne joskus sitten maksaa....
- Anonyymi
Italiasta fasismin nousu on ennenkin alkanut, mutta huonostihan sille lopulta kävi tuolle Benito Mussolinille.
- Anonyymi
Suomessa fasismista vastaa vasemmisto ajatuspoliiseineeen. Niin mieluusti haluaisivat kieltää vääränlaiset mielipiteet ja käyvät jopa vaalitapahtumissa vääränlaisten mielipiteiden esittäjien kimppuunkin.
- Anonyymi
Italia vaatii muita eu maita ottamaan vastaan Italiaan tulleita matuja. Eli tämäkö oli se järjen ääni?
- Anonyymi
Onhan se järkevää
- Anonyymi
Suomi tulee näissä asioissa aina 4 vuotta myöhässä muita maita.
- Anonyymi
Koskas se sipilän turhake antaa ne talot maahantunkijoille ja maksaa ne omasta pussista?
- Anonyymi
Rasismikortilla tuodaan lisää, ulkomaista halpatyövoimaa, joten se on vähiten kannattava sijoitus.
Fasistiääliöt eivät näe, neniään pidemmälle.
- Anonyymi
Äärioikeistotoimittajat ramppaavat Italiassa, Unkarissa, Puolassa, ym äärioikeistosairauden runtelemissa joutomaissa, hakemassa oppia fasismille Suomessa.
Tiedonvälityksestä tullut, pelkkää äärioikeistofasismin mainontaa Suomessa. Sanan- ja mielipiteidenvapauksia, ei tavallisilla kansalaisilla, varsinkaan köyhyyteen pahoinpidellyillä, näytä olevan enää olemassakaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15676539/lupaukset-elakelaiskoyhyyden-siirtamisesta-historiaan-pidettava-#comment-97802460
Tolloimmat äärioikeistotoimittajista, antavat kersojensa nimiksikin, ulkomaisten fasistien nimiä. Apinointia sanan varsinaisessa merkityksessä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780