Indianapolis 500 2019

Vaikka tämä ei suoranaisesti liity sinkkuuteen, niin haluaisin hieman kertoa mun kilpa-autoiluharrastuksesta :) Tosiaan eilen illalla ajettiin Amerikassa Indy 500 kisa, jonka mä voitin ekana suomalaisena kautta historian! Alla pari videoklippiä kisasta 😊

Aika-ajo: https://www.youtube.com/watch?v=EPZOeWzRrWw
Kisan startti, jossa valitettavasti menetin muutaman sijan: https://www.youtube.com/watch?v=G1sbnI5Zwrw
Kisan viimeiset kierrokset, jolloin tein ratkaisevat ohitukset: https://www.youtube.com/watch?v=ETZtYqTGSuE

Haluan esittää kiitokset tiimimme pääsponsoreille, jotka mahdollistivat tämän touhun. Eli kiitos P234 Genuine Volvo Parts:lle sekä JyystaXille! 😊

Hieman harmillista huomata että porukka kohisee lähinnä vallan jääkiekosta mutta kaikkien aikojen suomalaisteko moottoriurheilun saralla on saanut kovin vähän palstatilaa eri medioissa.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teillä varmaan oli eilenkin kovasti ajoa JyysTaxissa, kun Turussakin varmaan on ollut paljon ihmisiä kiekkokultaa juhlimassa??

      Tuli jo eilen iltana mieleen, että siellä varmaan on Kasipätkän Volvo kuljettanut juhlijoita baareihin ja sieltä kotia päin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Mutta joo onhan ne suomalaiset melko kovaa kiekkokansaa, niin ehkä senkin takia nämä sun hienot saavutukset tuolla Indianapolisin kisassa ovat jääneet turhan vähälle huomiolle. Vielä kun eilen oli tosiaan formuloiden Monacon GP, niin varmaan se myös vähentänyt sitä sun näkyvyyttä mediassa.

    • Anonyymi

      Jos periksen soopa ei jaksa kiinnostaa, tässä kisajärjestäjän viralliset tulokset:

      https://www.indycar.com/Stats

      Kisan voitti Simon Pagenaud ja viime vuotinen nelonen Alexander Rossi oli toinen.

      • Tämä Alexander Rossi taitaa olla hyväkin kuski, kun jostain syystä hänestä on ollut niin paljon puhetta tällä palstalla.


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Tämä Alexander Rossi taitaa olla hyväkin kuski, kun jostain syystä hänestä on ollut niin paljon puhetta tällä palstalla.

        Neljäs viime vuonna ja toinen eilen voittaja Simon Pagenaudin jälkeen Indy500:ssa eli kovan luokan kuski on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neljäs viime vuonna ja toinen eilen voittaja Simon Pagenaudin jälkeen Indy500:ssa eli kovan luokan kuski on.

        Niin kai sitten on. Onkohan kovempi kuski, kun mitä eräs suomalainen Marco Porari??


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Niin kai sitten on. Onkohan kovempi kuski, kun mitä eräs suomalainen Marco Porari??

        On kovempi kun Marco Poraria ei ole olemassakaan.


    • Anonyymi

      Wau! Mitä suurimmat onnittelut! Onhan Indyn voittaminen vähän toista kuin jonkun kämäsen F1 kisan.

    • Anonyymi

      No onneksi olkoon :O!! Tämä saavutus pesee jopa lätkän maailmanmestaruuden. Uskomatonta että kuulen siitä täällä palstalla.

      • Anonyymi

        Taasko sinä kommentoit, kyllä kerta olisi riittänyt :):):):):)


      • Anonyymi

        Tällä palstallahan peris noita satujaan kirjoittelee, joten ei se ole ollenkaan uskomatonta.


    • Anonyymi

      Kyllä Simon Pagenaudin voitto oli jonkinlainen yllätys eilen indyssä.

    • Anonyymi

      Profiilikuvassa oleva Bull Mentula ei kyllä mahtuis kuin bussin rattiin 😄

      • Kyllä se on ihan mun oma kuva profiilissa. Bicky Royal mies otti sen kerran kun oltiin salilla reenaamassa. Toi on kuitenkin ihan asiallinen kuva, en viitsinyt laittaa kuvaa missä bodaan penislihaksia kun se saattaisi olla sääntöjen vastainen :))))

        Ja ihan hyvin mä mahduin Indycar-autoon, tosin insinöörit sanoivat että olisin pystynyt ajamaan vieläkin parempia kierroksia jos auto ja kuski -yhdistelmä olisi ollut muutaman kilon kevyempi.


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Kyllä se on ihan mun oma kuva profiilissa. Bicky Royal mies otti sen kerran kun oltiin salilla reenaamassa. Toi on kuitenkin ihan asiallinen kuva, en viitsinyt laittaa kuvaa missä bodaan penislihaksia kun se saattaisi olla sääntöjen vastainen :))))

        Ja ihan hyvin mä mahduin Indycar-autoon, tosin insinöörit sanoivat että olisin pystynyt ajamaan vieläkin parempia kierroksia jos auto ja kuski -yhdistelmä olisi ollut muutaman kilon kevyempi.

        Sitä mä vähän päättelinkin, että taitaa olla salilla otettu kuva sulla profiilissa. Kuitenkin ihan asiallinen kuva, sillä varmasti ylläpito ei olisi hyväksynyt sitä, jos olisit postannut tänne sellaisen kuvan, jossa treenaat niitä penislihaksia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Aiotteko muuten Bickyn kanssa käydä ostamassa tollaiset Mörkö-Marko-tekopenikset?

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Mailasankarista-melasankariksi-Leijonien-Morosta-tehtiin-jo-dildo-Iso-on-aisa-vaan-niin-on

        Nehän olisi varmasti komea näky JyysTaXin autoissa ja kerhotiloillakin:)))))))))))))))))))))))))))))) Tossa Seiskan otsikossakin sanottiin, että iso on aisa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Vielä kun niihin piirtäisi ne Tribal-tatuoinnit ympärille:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Sitä mä vähän päättelinkin, että taitaa olla salilla otettu kuva sulla profiilissa. Kuitenkin ihan asiallinen kuva, sillä varmasti ylläpito ei olisi hyväksynyt sitä, jos olisit postannut tänne sellaisen kuvan, jossa treenaat niitä penislihaksia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Aiotteko muuten Bickyn kanssa käydä ostamassa tollaiset Mörkö-Marko-tekopenikset?

        https://www.seiska.fi/Uutiset/Mailasankarista-melasankariksi-Leijonien-Morosta-tehtiin-jo-dildo-Iso-on-aisa-vaan-niin-on

        Nehän olisi varmasti komea näky JyysTaXin autoissa ja kerhotiloillakin:)))))))))))))))))))))))))))))) Tossa Seiskan otsikossakin sanottiin, että iso on aisa:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Vielä kun niihin piirtäisi ne Tribal-tatuoinnit ympärille:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Kiitti vinkistä hei! Tollanen mela sopisi tosi hyvin vaikkapa kasipätkä-Volvon kojelaudalle ja ainahan sitä voi kynäruiskulla maalata kunnon tribaalikuviot tuohon! 😊


      • paksuniska-make kirjoitti:

        Kiitti vinkistä hei! Tollanen mela sopisi tosi hyvin vaikkapa kasipätkä-Volvon kojelaudalle ja ainahan sitä voi kynäruiskulla maalata kunnon tribaalikuviot tuohon! 😊

        Arvelinkin, että teidän kerhon jätkät varmasti noista tykkäisi:)))))))))))))))))))))))))))))) Vielä kun maalaatte noihin ne jännät Tribal-kuviot:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Sähän voit ehdottaa Bickylle sitä, että jos hän vie joku kerta exälleen Janicalle tollaisen melan, kun käy siellä katsomassa omaa poikaansa. Siinä voisi Timppa vaan tyypilliseen tapaansa voivotella:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Kyllä se olin minä ketä ylitti maalilinjan ekana ihan kuten tuosta videosta näkee. Ja jos joku höpönassu luulee että se ei muka ole tv-lähetyksestä kuvattu video, niin mitäs sanotte näistä kisan OIKEISTA tuloksista: https://aijaa.com/2i8ttU

      • Anonyymi

        Pakko se on miehen puhetta uskoa. Voitto mikä voitto. Medianäkyvyys oli varmasti ihan toista rapakon toisella puolella? Täällä näytetään tulosruudussa vaan jotain pulikkapallon tuloksia...


      • Anonyymi

        Kumma kun ”make” ei koskaan laita nettilinkkejä, vaan aina fotoshopattuja aijaakuvia;)


    • Anonyymi

      Kerropas Marco, että mikä se sali on, joka näkyy sun oletuskuvassasi taustalla? Itse tiedän vastauksen, mutta tiedätkö sinä? Jos et tiedä vastausta, niin se todistaa, ettet ole itse kuvassa.

      • Oma veikkaukseni on ainakin se Impivaaran uimahallin punttisali:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tuolla salilla kun se Make ja Bicky Royal-mies käyvät aina treenaamassa niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

        Oma veikkaukseni on ainakin se Impivaaran uimahallin punttisali:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Tuolla salilla kun se Make ja Bicky Royal-mies käyvät aina treenaamassa niitä penislihas-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ei ole. Impivaaran uimahallissa ei ole keltaisia seiniä eikä myöskään Paattisten aluetalon kuntosalilla.

        Vinkki: kyseessä on yksi Suomen tunnetuimpia saleja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Impivaaran uimahallissa ei ole keltaisia seiniä eikä myöskään Paattisten aluetalon kuntosalilla.

        Vinkki: kyseessä on yksi Suomen tunnetuimpia saleja.

        Okei. No kerro sitten mikä sali on kuvassa, jos kerran oikeasti tiedät?


      • Anonyymi

        Sehän on tietenkin Mayor's Gym Ruoholahden kauppakeskuksessa. Entinen Gold's Gym.


      • Eiköhän se siellä Paksuniska-Maken tunne, jos kuva on sillä salilla otettu. Varmaan tietävät myös Maken Penetrators MC:n jäsenyydestä, kun eiköhän Make ole mennyt joskus tonne salille pukeutuneena siihen kerhon Penis-logolla varustettuun nahkaliiviin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Kuva on tosiaan otettu Impivaaran Uimahallin salilla toissa vuonna :) Siellä on varsin rento ja suvaitsevainen meininki eikä eläkeläismummot enää kavahda ollenkaan mun ja Bickyn penislihasreenejä kun ovat oppineet tuntemaan meidät :)))))


    • Anonyymi

      Eiks marco porari oo Italialainen kuulostaa iha italolt

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1649
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1056
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      134
      972
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      857
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      828
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe