RS8 on naimisissa ja puheet on mitä on. Kertoilee kaikenlaista mikä ei yleensä pidä paikkaansa. Ei ole kiinnostunut muusta kuin itsestään.
RS8 on pelimies
7
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka moni on erehtynyt antamaan?
- Anonyymi
Aika moni nainen, Naiset tykkää kun valehdellaan jota eivät edes epäile kunhan esiintyy vakuuttavasti ja jännästi mutta onhan se mukavaa kun saa paljon kaatoja, se on tärkeintä. Onneksi naiset on mitä on, uudet panot piristää kummasti.
- Anonyymi
Tiedätkö edes kenestä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö edes kenestä on kyse?
RS8 taisikin vastata itse :))
- Anonyymi
Sano suoraan minulle oletko käynyt mun fb Jo täältä ajalta!!
- Anonyymi
Huvittaa tällänen ajatus maailma. Eihän tuo mikään pelimies ole vaan petturi. Käytätte termiä väärin jos on jo vaimo kotona olet vaan säälittävä narsisti, kukaan ei ole pakottanut sinua sanomaan tahdon. Pelimies on vapaa ja pyörittää monta naista.
- Anonyymi
jos se onkin narsku
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862