RS8 on naimisissa ja puheet on mitä on. Kertoilee kaikenlaista mikä ei yleensä pidä paikkaansa. Ei ole kiinnostunut muusta kuin itsestään.
RS8 on pelimies
7
208
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka moni on erehtynyt antamaan?
- Anonyymi
Aika moni nainen, Naiset tykkää kun valehdellaan jota eivät edes epäile kunhan esiintyy vakuuttavasti ja jännästi mutta onhan se mukavaa kun saa paljon kaatoja, se on tärkeintä. Onneksi naiset on mitä on, uudet panot piristää kummasti.
- Anonyymi
Tiedätkö edes kenestä on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö edes kenestä on kyse?
RS8 taisikin vastata itse :))
- Anonyymi
Sano suoraan minulle oletko käynyt mun fb Jo täältä ajalta!!
- Anonyymi
Huvittaa tällänen ajatus maailma. Eihän tuo mikään pelimies ole vaan petturi. Käytätte termiä väärin jos on jo vaimo kotona olet vaan säälittävä narsisti, kukaan ei ole pakottanut sinua sanomaan tahdon. Pelimies on vapaa ja pyörittää monta naista.
- Anonyymi
jos se onkin narsku
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22318401Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964054Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu672528Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv452139Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1851705Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891602Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711553Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1321491Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1681484Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141364