Jeesus Kristus kuoli syntiesi takia!

Anonyymi

Apostolit julistivat sitä sanomaa, se on Raamatun ydinsanoma ja me, Jeesuksen omat julistamme sitä, sillä siinä on pelastus!

59

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Mark 16:15

• Anonyymi

Väitätkö sinä että mikäli Jeesusta ei olisi murhattu niin emme saisi mitään synneistämme anteeksi.
      Minä taasen väitän että maapallo on sielulle oppituntien pitopaikka,
      johon kuuluu oleellisesti myöskin joskus kokeilla jotakin syntiä.

• Anonyymi

Vain Jeesuksen armo pelastaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain Jeesuksen armo pelastaa!

Se on just noin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on just noin!

"Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

• Jeesus jos ei oleisi sovittanut meidän syntiä ristillä, olisimme kaikki kuolemaan tuomittuja,kärsisimme omien syntiemme vuoksi.

• Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

Jeesus jos ei oleisi sovittanut meidän syntiä ristillä, olisimme kaikki kuolemaan tuomittuja,kärsisimme omien syntiemme vuoksi.

Voe tokkiisa. Kuollaanpa sitä kaekki kuitennii aekannaan. Ee siinnä jeesustelut avita yhtää.

• Anonyymi kirjoitti:

Voe tokkiisa. Kuollaanpa sitä kaekki kuitennii aekannaan. Ee siinnä jeesustelut avita yhtää.

Jeesustelu ei valitettavasti pelasta,jos parannus jää tekemättä,kutsun hylääminen se on sitten jokaisen oma-asia,itse siitä vastaa tuomio istuimen edessä kerran,se on jokaisen edessä sitä ei voi paelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähä myö kuollaa, kö mitä se jäläkee?

• Niin ellei ole sovittajaa ei ole anteeksi antamistakaan,kaikki olemme kuoleman omat,syntiemme vuoksi. Jeesus oli ulkopuolinen sovittaja,osti paholisesta omalla hengellään ja verellään miedät vapaiksi.

• Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

Niin ellei ole sovittajaa ei ole anteeksi antamistakaan,kaikki olemme kuoleman omat,syntiemme vuoksi. Jeesus oli ulkopuolinen sovittaja,osti paholisesta omalla hengellään ja verellään miedät vapaiksi.

Juurikin noin!

• Anonyymi kirjoitti:

Juurikin noin!

Niin menee sanan mukaan.

• Anonyymi

Evankeliumista en luovu!
      Julistan sitä niin kauan kuin Jumala voimia antaa!

• Anonyymi

”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,”

• Anonyymi

Se on oikea asenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan,”

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        TÄYNNÄ ARMOA JA TOTUUTTA! Mahtavaa!

• Anonyymi

Juuri niin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnia Jumalalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        TÄYNNÄ ARMOA JA TOTUUTTA! Mahtavaa!

Liha laitetaan yöksi marinadiin ja sitten grilliin. Nam.
        Ilman Jeesuksen höperehtimisiä ei tiedettäisi koko joutavaa syntikäsitettä. Kaikilla olisi jumalattoman hyvä elää ja olla.

• Anonyymi

"Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun."
      Kol 2:15

• Anonyymi

Esimerkiksi Putin on saattanut kyllä itsensä häpeän alaiseksi mutta aseita siltä ei ole viety. Suomessa tuolla psyykkeellä varustettu ei saisi kantolupaa. Että se siitä Jumalasta ja sen sanojen pitävyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi Putin on saattanut kyllä itsensä häpeän alaiseksi mutta aseita siltä ei ole viety. Suomessa tuolla psyykkeellä varustettu ei saisi kantolupaa. Että se siitä Jumalasta ja sen sanojen pitävyydestä.

Kyllä nämä teidän kommentit kertovat täydellisestä hengellisestä pimeydestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tuo oli todella kauniisti sanottu.
        Jumalattoman hyvää loppuelämää sinullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tuo oli todella kauniisti sanottu.
        Jumalattoman hyvää loppuelämää sinullekin.

Jeesus kutsui hengellisesti pimentyneitä sokeiksi. Olisiko se parempi ilmaisu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on pakanamaa!

• Anonyymi

Jeesus Kristus kuoli KAIKKIEN puolesta.

• Anonyymi

Sama Wanha evankeliumi!

• Anonyymi

Ja edelleen voimassa, vaikka halveksittu onkin.

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Mitä veikkaatte minne jeesus inkarnoituu seuraavan kerran vai onko jo inkarnoitunut? Oliko Lennon jeesuksen inkarnaatio?

• Anonyymi

Höps!

• Anonyymi

”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.”

• Anonyymi

Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!

• Anonyymi

Miten niin todistaa, missään ei näy, ei kuulu todisteen häivääkään???

• Anonyymi

"Totisesti, minä tulen pian." sanoi Jeesus Maria Magdaleenalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis sokea.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisesta tulemisestaan. Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."Apt.1:11
        Niin hän on kerran tuleva,takaisin,vei oman seurakuntansa pois maanpäältä.

• Anonyymi
        kotiko kirjoitti:

Toisesta tulemisestaan. Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."Apt.1:11
        Niin hän on kerran tuleva,takaisin,vei oman seurakuntansa pois maanpäältä.

Aamen! Me ihmiset olemme aikaan sidottuja, Jumala ei!

• Anonyymi

Jeesus tulee yllättäen!

• Anonyymi

Aika hitaanpuoleisesti saapuu, kun matka on jo 2000 vuotta kestänyt.

• Saapuu jokatapausessa,kun evan kelumin sanoma on viety kaikkille kansoille sen jäleen tulee loppu,näin on kirjoitettu.

• Anonyymi

Aamen kiitos Jeesus!

• Anonyymi

Syytön olen minä sen miehen vereen, niin kuin kaikki muutkin muutamaa aikalaista lukuun ottamatta. Itteppä tuo pöljäili ittensä tolpan nokkaan.
      Turha syyllistää itseään saati muita.

• Anonyymi

Niinpä!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kerrohan nyt vielä miltä pitää pelastua, koronaltako?

• Anonyymi

Jeesukselta ja sen lakeijoilta nyt aluksi.

• Anonyymi

Ikuiselta helvetiltä!

• Anonyymi

Jeesuksen tuloa on povailtu. Ei vaan kuulu.
      Olisiko sattunut kaatumaan, lonkan murtanut?
      Taivaassa ei vielä ole osaavaa nivelkirurgiaa. Joutuu odottamaan lääketieteen kehittymistä siellä Ylhäällä.

• Anonyymi

" Pojasta polvi parenee". Olisiko vanha jumala ottanut siltä nivelet siirännäisenä ns. parempaan käyttöön. Teki sentään ekana kuutena päivänä töitä kuin Jukolan Jussi kun taas Jeesus vain hengaili.

• Anonyymi

”Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.”
      Joh 1:16

• Anonyymi

”Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.”

• Anonyymi

Joopelijoo. Mistä jumala olisi valtuutuksensa tuohon toimeen saanut - edesvastuuton kun on.

• Anonyymi

Putiniako meinaat?

• Anonyymi
    • Anonyymi

NJäinhän se on todellisesti. Mutta kuka tahtoo tehdä oikein?

• Anonyymi

Täällä yksi , joka tahtoo tehdä oikein, vaikka ei aina onnistu siinä.
      Linkissä on selvä sana, mikä on oikein.

• Anonyymi

Miten on mahdollista se, että maailmankaikkeuden luoja laittoi viestin viejät liikkeelle jalan, aasilla tai jollain muulla hitaalla tavalla?
      Ei antanut siipiä käyttöön, miekoin ja keihäin pistettiin sakki satuja uskomaan.

• Anonyymi

Amen, repent.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe