Olet aivan ihana ja suloinen ja kaikkea. Silloin kun et ole tuollainen pölvästi. Sua ei ota kukaan nainen tosissaan, jos käyttäydyt kuin kaikki kelpaisivat. En ainakaan mä. Saat tietysti olla mikä olet ja ehkä joku sua jaksaa.
Ihan vaan vinkkinä
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mulle kaikki kelpaa? En mä siksib yksin ole, jumalauta, ole edes harrastanut seksiä kahdeksaan vuoteen. Miten niin kaikki kelpaa?
- Anonyymi
Tarvis kulkea laput silmillä ja ketään eimillään saa morjestaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvis kulkea laput silmillä ja ketään eimillään saa morjestaa.
Lisään edelleen, että en todellakaan koe minkään sortin seksuaalista vetoa, jokaista naista kohtaan. Kun ei mua sytytä ollenkaan, ihmiset joita en tunne ja nykyään naiset ovat liian lutkia lähtemään ulos, pitäis heti nussia ja jos sitä ei tee ni se on siinä sitten. Kyllä kuule mies voi ajatella muutakin, kuin panemista. Ihme paskaa stereotypiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770