Kokemuksii avoinsuhteesta kellään. Oma mielipide on että, avoin suhde on nykyaikaa..
Kokemuksii
10
225
Vastaukset
- Anonyymi
OLen 51 vuotias nainen. Olemme olleet 30 vuotta yhdessä, josta 27 vuotta avioliitossa. Suhde on toiminut, kun olemme sopineet, mitä saa tehdä ja pidämme seksin irti tunteista. Meillä kummallakin on ollut erilaisia ulkopuolisia suhteita. Viimeisen viiden vuoden aikana kuitenkin vain minulla.
- Anonyymi
Hahaa en hyväksy avointa suhdetta, ottakoon avioeron jos sitä muissa uittaa.
Nainen 30 yhdessä - Anonyymi
Vai oletko sittenkin se mies jolla niitä suhteita on. Miksi kirjoittelet tämmöstä. Etkö uskalla puhua puolisollekin, sille naiselle jota niin kerrot rakastavasi
- Anonyymi
On sulla mies ringgit missä pyörit, älä sotke minua niihin.
- Anonyymi
"... pidämme seksin irti tunteista."
Luulet vaan, etkä ilmeisesti tunne itseäsi. Seksin harrastamiseen ei ole lapsentekotarkoitus poislukien, ainoatakaan ns.järkisyytä, vaan se perustuu kokonaan tunteisiin ja tunne-elämään.
Ihminen, jolta tunteet ovat syystä tai toisesta latistuneet, ei tunne juuri mitään kiinnostusta seksiin.
- Anonyymi
Sinä olet todella vanahanaikainen! Avosuhteet (huoraaminen) edustaa maailman vanhinta ammattia! Jotkut ovat harrastaneet sitä jo Aatamin ajoista ilman palkkaa, jotkut ovat saaneet siitä jokinlaista korvausta.
Nykyaikaa se ei missään tapauksessa edusta! - Anonyymi
Ei ole ulkopuolisia suhteita.
Normaaleja suhteita vain
.Ei taida tullakaan kummallekaan. Töitäkin paljon. Hyvää kesää. Kokemusta on.
Välillä autuutta ja joskus on omat kirpaisunsakin.
Vaan rehellisellä pohjalla, niin eipä tarvii miettiä omantunnon asioita niin paljoa.Kirpaisut johtuneet siitä, kun joku joskus löytää pysyvän kullan joltain suunnalta tai joskus voi haikaila entisten aikojen perään vaikka onkin saanut upeita ystäviä.
- Anonyymi
Nuorena löytyi montakin kultaa timantti jäi.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456