https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/d03e3e31-f33e-45d1-a716-f8a26b82596a
Noin siinä käy että lopulta nainen maksaa
Lopulta nainen maksaa kun seurustelee jännämiehen kanssa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ivalossa jännämies ampui itsensä ja naisen 6 v tyttären kostoksi kun nainen jätti. Eikö naiset tajua että jännämiestä ei voi jättää kärsimättä seurauksista.
- Anonyymi
Jännämies olikin ulkomaalainen, ei mikään yllätys. Naiset on uskomattoman.......tyhmiä.
- Anonyymi
Joo eihän täällä kantasuomalaiset ikinä tapa toisiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eihän täällä kantasuomalaiset ikinä tapa toisiaan.
Ei iltalehden jutussa ketään tapettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei iltalehden jutussa ketään tapettu.
No eihän kantasuomalaiset ikinä pahoinpitele toisiaan.
Eikö tuon tarinan opetus pikemminkin ole se, että ei kannata laittaa omaisuutta yhteen miehen - tai yleensä kumppanin - kanssa, vaan kannattaa hankkia ja pitää oma omaisuutensa.
Ihan samalla laillahan sitä kävisi palstaätmin kanssa. Ajatelkaa nyt, palstaätmi aikoinaan jätti koulut käymättä ja ammatin hankkimatta (koska kaikki aika meni siihen, kun piti katkeroitua siitä, että naapuripulpetin poika oli yläasteella kehuskellut saaneensa "pillua" ja ätmi sitten jäi vatvomaan tätä seuraavaksi kahdeksi kymmeneksi vuodeksi), joten eihän se ätmikään olisi voinut omaa osuuttaan asuntolainasta maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449181
- 785682
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon394154- 573682
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543432Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452520
- 342112
- 351826