Moi, osaisiko joku kertoa mikä virtuaalikampaamo olisi netissä hyvä ja missä saisi kuvan saman tien käyttöön?
Hairstorella on ilmainen mutta siinä menee kaksi viikkoa ennenkuin kuvan saa käyttöön.
Onko kukaan kokeillut www.thehairstyler.com, se tosin näyttää olevan maksullinen, onkohan ihan turvallista antaa Visa-kortin numeroa sillä sivulla...onko kellään kokemusta käytöstä?
Mulla on siis kampaaja jo perjantaina, olisin ennen sitä halunnut kokeilla jotain... Vinkeistä jo etukäteen kiittäen! :)
Hyvä virtuaalikampaamo?
Andie
4
2663
Vastaukset
- Danielle
Tää voi tuntua susta vähän oudolta kysymykseltä, mut mistä päin oot?
- Andie
Moi, asustelen Itä-Suomessa. Kuinka niin? :)
- tätä
http://beauty.ivillage.com/makeovers/mom/0,,8q75,00.html?arrivalSA=1&cobrandRef=0&arrival_freqCap=1&pba=adid=14553358
Toi on vähän sinnepäin...siis siellä on myös meikkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628