Syntyvyys muka kriittisen alhainen

Anonyymi

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu niinpä. Vaikka maahan haalittaisiin triplamäärä nykyisestä muslimeja porsimaan ei se huoltosuhteeseen vaikuta positiivisesti. Vaan aivan päinvastoin.

    • Anonyymi

      loismamut synnyttää katastrofia suomeen ja se tulee jos ei ei heti lopeteta sairasta pakkomaksu mamutusta.
      islamin tarkoitus on vallata koko maailma,mutta suomen idiootti päättäjät ei ole moksiskaan tulevaisuudesta. on prkl tolloja.

    • Oliko tässä joku kohta, joka oli vaikea ymmärtää? Jotenkin tuo nimitys "mamuttajaprofessori" antaa taas oletuksen, että kirjoittajalla on vaikeuksia luetun ymmärtämiessä ja matematiikassa?

      Tässä toki tarvitaan vain laskutaitoa ja homma selviää.

      Joskus tuntuu vähän oudolta, että perussuomalainen väittää puolustavansa Suomea, mutta tarkoittaa sillä ilmeisesti maa-aluetta, ei ihmisiä.

      Minulle Suomi on nimenomaan ihmiset. Ja kun suomalaiset vähenee, siinä olisi tarvetta puolustukseen. Mitä me tehdään sillä maa-alueella kun meitä ei enää ole yhtäkään?

      • Anonyymi

        Kun 70% menettää työnsä automatisointien seurauksena, jää hoitajia ihan helvetisti yli tarpeen.


    • Anonyymi

      Onko niin et matujen lapsia ei lasketa?

      • Lasketaanko suomalaisten lapset Ruotsissa?

        Ensisijaisesti on kyse suomalaisten syntyvyydestä. Ilman maahantulijoitkin me olemme taantumassa kansana. Sitäkö sinä haluat? Mitä paremmin me hoidamme tämän ongelman, sitä vähemmän on tarvetta maahanmuuttoon.

        Et ratkaise tätä vain huutamalla rivouksia "mamuista".


      • rommi kirjoitti:

        Lasketaanko suomalaisten lapset Ruotsissa?

        Ensisijaisesti on kyse suomalaisten syntyvyydestä. Ilman maahantulijoitkin me olemme taantumassa kansana. Sitäkö sinä haluat? Mitä paremmin me hoidamme tämän ongelman, sitä vähemmän on tarvetta maahanmuuttoon.

        Et ratkaise tätä vain huutamalla rivouksia "mamuista".

        Ongelman hoitamisessa on vain se ongelma, että nykyisessä poliittisessa ilmapiirissä ei ole nähtävissä muuta kuin kasvavia uhkia ja epävarmuutta huomisesta ja sitä seuraavista päivistä hamaan tulevaisuuteen.
        Ei ole varmasti mikään erinomainen pohja lisääntymiselle, kun ei voi olla míllään tavoin varma edes omasta huomisestaan.


      • however kirjoitti:

        Ongelman hoitamisessa on vain se ongelma, että nykyisessä poliittisessa ilmapiirissä ei ole nähtävissä muuta kuin kasvavia uhkia ja epävarmuutta huomisesta ja sitä seuraavista päivistä hamaan tulevaisuuteen.
        Ei ole varmasti mikään erinomainen pohja lisääntymiselle, kun ei voi olla míllään tavoin varma edes omasta huomisestaan.

        Päinvastoin, ikinä ei ole ollut turvallisempaa hankkia lapsia.

        Mikä tahansa aika taaksepäin on ollut turvattomampaa. Juuri sotien jälkeen ihmiset vastaa lissäntyvätkin, vaikka takana julma aika. Ei sairaudet, ei talous, ei edes ilmastonmuutos (joka on aina ollut muutoksen kourissa) ole oikeasti uhkaava. Meterologiset ennusteet ovat epävarmoja, silti pahinkin skenaario veisi aikaa 400 vuotta, eikä sekään loppua tarkoita.

        1960-luvulla oli täysin varmaa, että ihan kohta alkaa ydinsota, joka tuohoaa maapallon. Näitä ja varsinkin uskovien tekmiä maailmanloppuja on ollut jatkuvasti.


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Päinvastoin, ikinä ei ole ollut turvallisempaa hankkia lapsia.

        Mikä tahansa aika taaksepäin on ollut turvattomampaa. Juuri sotien jälkeen ihmiset vastaa lissäntyvätkin, vaikka takana julma aika. Ei sairaudet, ei talous, ei edes ilmastonmuutos (joka on aina ollut muutoksen kourissa) ole oikeasti uhkaava. Meterologiset ennusteet ovat epävarmoja, silti pahinkin skenaario veisi aikaa 400 vuotta, eikä sekään loppua tarkoita.

        1960-luvulla oli täysin varmaa, että ihan kohta alkaa ydinsota, joka tuohoaa maapallon. Näitä ja varsinkin uskovien tekmiä maailmanloppuja on ollut jatkuvasti.

        Sotien jälkeen piti saada sodassa menehtyneiden tilalla uutta väestöä.


      • Piti saada? Mannerheimkö sen komensi?

        Ajattelen, että nykyisin kyse on hemmotelluista ihmisistä, joilla ei ole aikaa, eikä kärsivällisyyttä lasten hoivaamiseen. Mulle, mulle, mulle kaikki heti ja vielä lisää.

        Tämä näkyy mm. Terveyskeskusten muuttumisena "arvauskeskuksiksi", kun ei jakseta enää odottaa kahta tuntia. Ei jakseta lukea kirjoja, ei opetella matematiikkaa ja uskotaan helppoihin ratkaisuihin asiassa kuin asiassa.

        Lopputulos on kuitenkin se, että jos lastenteko jatkaa tätä rataa, niin me suomalaiset ollaan sukupuutossa, ennen kuin ilmastonmuutos tapahtuu.


      • Anonyymi

        vaan viimeistä sotaa ei ole käyty...!!
        sodat on pysyy niin kauan kun on ihmisiä..?


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Piti saada? Mannerheimkö sen komensi?

        Ajattelen, että nykyisin kyse on hemmotelluista ihmisistä, joilla ei ole aikaa, eikä kärsivällisyyttä lasten hoivaamiseen. Mulle, mulle, mulle kaikki heti ja vielä lisää.

        Tämä näkyy mm. Terveyskeskusten muuttumisena "arvauskeskuksiksi", kun ei jakseta enää odottaa kahta tuntia. Ei jakseta lukea kirjoja, ei opetella matematiikkaa ja uskotaan helppoihin ratkaisuihin asiassa kuin asiassa.

        Lopputulos on kuitenkin se, että jos lastenteko jatkaa tätä rataa, niin me suomalaiset ollaan sukupuutossa, ennen kuin ilmastonmuutos tapahtuu.

        Ilmastonmuutos konkretisoituu jääkautena joskus kymmenetuhannen-30 tuhannen vuoden päästä. Sitä ennen ihminen on lopettanut oman olemisensa planeetalla 100-200 vuoden säteellä. Syynä helvetin suuri typeryys halitsijoidensa valinnnassa. Ilman näiden valintaa (tai pakkovalintaa) ihmiskunta olisi voinut elää rauhassa ainakin 5000 vuotta pitempään.


      • Anonyymi

        Hatut pois päästä! Nostradamus laskeutui joukkoomme ja kertoo mystillisiä totuuksia tulevaisuudesta.


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Päinvastoin, ikinä ei ole ollut turvallisempaa hankkia lapsia.

        Mikä tahansa aika taaksepäin on ollut turvattomampaa. Juuri sotien jälkeen ihmiset vastaa lissäntyvätkin, vaikka takana julma aika. Ei sairaudet, ei talous, ei edes ilmastonmuutos (joka on aina ollut muutoksen kourissa) ole oikeasti uhkaava. Meterologiset ennusteet ovat epävarmoja, silti pahinkin skenaario veisi aikaa 400 vuotta, eikä sekään loppua tarkoita.

        1960-luvulla oli täysin varmaa, että ihan kohta alkaa ydinsota, joka tuohoaa maapallon. Näitä ja varsinkin uskovien tekmiä maailmanloppuja on ollut jatkuvasti.

        En ole samaa mieltä. Ehkä nyt on vielä suhteellisen turvallista, mutta ei tulevaisuudessa jolloin miljoonat tulijat tulevat tänne.

        Jos verrataan menneisiin vaikeisiin aikoihin joita olivat sota-ajat sekä nälänhädät, tämä tilanne tietenkin on parempi vielä. Mikään ei viittaa siihen että tämä tilanne jatkuu tulevaisuudessa näinkään ”hyvänä”. Siitä pitää vihervasurit huolen, sekä muut mädättäjämme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole samaa mieltä. Ehkä nyt on vielä suhteellisen turvallista, mutta ei tulevaisuudessa jolloin miljoonat tulijat tulevat tänne.

        Jos verrataan menneisiin vaikeisiin aikoihin joita olivat sota-ajat sekä nälänhädät, tämä tilanne tietenkin on parempi vielä. Mikään ei viittaa siihen että tämä tilanne jatkuu tulevaisuudessa näinkään ”hyvänä”. Siitä pitää vihervasurit huolen, sekä muut mädättäjämme.

        Kuulumatta joukkoon jonka nimeät, ihmettelen, miten nämä vihervasurit "mädättävät" yhteiskuntaa? Minä pelkään enemmän (jos nyt mitään) tätä nationalismin nousua. Kun jokainen kansa ryhtyy ajattelemaan vain itseään, siitä syntyy lopulta vain kiistoja ja sotia. Näin on käynyt ennenkin.

        Koskaan maailman historiassa ei ole ollut turvallisempaa hankkia lapsia. Mutta koskaan aikaisemmin ei ole myöskään ollut näin helppoa ihmisillä. Tämä helppous ja individualistin itsensä ajattelu näyttää johtavan lapsettomuuteen. Lapsia kun ei hankita järjellä. Ei voi järjellä "tietää", mitä on elämä sen jälkeen kun se on aikaansaatu. Samaa voi sanoa yrittämisestä, sitäkään ei voi järjellä aikaansaada vaan uskalluksella. Kokemusta on molemmista.

        Miten voi "tietää", että tämä hyvä tilanne jatkuua.....

        Niin, ei sitä voi tietää, mutta filosofiassa tämä on ratkaistu näin; onko parempi niin, että mitään ei ole olemassa, vain niin, että jotakin on.

        Kyse on siis siitä, että haluammeko me lopettaa tämän ihmisen olemassaolon vai jatkaa sitä.

        Itse olen tässä optimisti.

        Olen havainnut sen, että mm. Persut ovat huolissaan maa-alueesta Suomi, mutta eivät suomalisista ihmisistä. Se on erikoista.


      • rommi kirjoitti:

        Päinvastoin, ikinä ei ole ollut turvallisempaa hankkia lapsia.

        Mikä tahansa aika taaksepäin on ollut turvattomampaa. Juuri sotien jälkeen ihmiset vastaa lissäntyvätkin, vaikka takana julma aika. Ei sairaudet, ei talous, ei edes ilmastonmuutos (joka on aina ollut muutoksen kourissa) ole oikeasti uhkaava. Meterologiset ennusteet ovat epävarmoja, silti pahinkin skenaario veisi aikaa 400 vuotta, eikä sekään loppua tarkoita.

        1960-luvulla oli täysin varmaa, että ihan kohta alkaa ydinsota, joka tuohoaa maapallon. Näitä ja varsinkin uskovien tekmiä maailmanloppuja on ollut jatkuvasti.

        Sodat ovat kautta historian olleet aikakausia, jolloin väestönkasvu onlährtnyt nousuun.


    • Anonyymi

      Suomenruotsalainen, joka haluaa lisää mamuja. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Eikö ole rasismia tutkijalta erotella suomalaiset ja ulkomaalaiset lapset heh.

    • Anonyymi

      Kiintoisaa, että tämä sama Anna Rotkirch eräässä artikkelissa kovasti vähätteli maapallon vestönkasvun haitallisuutta , vaan piti lähinnä rikkaiden maiden asukkaiden suurta kulutusta syypäänä ongelmiin.

      Kyllä miljarditkin merkkaavat, koska nekin ihmiset tavoittelevat ihan samaa kuin mekin.

      Miksei Rotkirch tuonut lainkaan esiin sitä, miten masentavaa voi lasten hankkiminen olla , kun tunnista toiseen paasataan medioissa ilmastokatastrofista...eikö ole oikein otollinen aihe????

    • Anonyymi

      Suomeen pitäisi heti ottaa miljoona nuorta ja lapsetonta aasialaista tyttöä.

      • Anonyymi

        Suomen otettava heti miljoona miesmatua synnyttämään.


    • Anonyymi

      Väestöräjähdys kehitysmaissa ja afrikassa ilmastonmuutosta sataa kertaa vaarallisempi asia.

    • Anonyymi

      Mamutus tässä taustalla, RKP

      • Kylläpä joku on taas aivopesty olemattomalla mielipiteellä. Yleisesti on kyllä niin, että mitä fiksumpi ja koulutetumpi ihminen on, sitä inhimillisempi hän on keskimäärin. Ja vastaavasti kouluttamaton ja vähän lukenut poimii kaikki helpot "nakit" käsityspiiriinsä.

        Väestöräjähdys on kyllä ongelma tietyillä alueilla ja on totta, että köyhyys lisää lasten hankkimista. Mutta esim. rotu ei ratkaise. Väestön määrä on yksi helpoimmista ratkaistavista asioista. Koko maapallon väestölle ilmaiseksi annettava ehkäisy tekisi ongelmasta helpon.

        Naisten koulutus olisi toinen tie. Väestönmäärästä en olisi kovin huolissani, sillä populaatiolla on tapana oikaista itsensä.

        Olen enemmän huolissani tavasta jolla se tapahtuu. Nykyinen älypäiden nationalistinen viha on huonoin tapa hoitaa asiaa, kun ei se edes sitä ratkaise.

        Ja itse olen ihan "lappilainen" ja RKP on kaukana täältä. Mutta Ruotsin kanssa asiat sujuvat hienosti täällä.


      • Anonyymi
        rommi kirjoitti:

        Kylläpä joku on taas aivopesty olemattomalla mielipiteellä. Yleisesti on kyllä niin, että mitä fiksumpi ja koulutetumpi ihminen on, sitä inhimillisempi hän on keskimäärin. Ja vastaavasti kouluttamaton ja vähän lukenut poimii kaikki helpot "nakit" käsityspiiriinsä.

        Väestöräjähdys on kyllä ongelma tietyillä alueilla ja on totta, että köyhyys lisää lasten hankkimista. Mutta esim. rotu ei ratkaise. Väestön määrä on yksi helpoimmista ratkaistavista asioista. Koko maapallon väestölle ilmaiseksi annettava ehkäisy tekisi ongelmasta helpon.

        Naisten koulutus olisi toinen tie. Väestönmäärästä en olisi kovin huolissani, sillä populaatiolla on tapana oikaista itsensä.

        Olen enemmän huolissani tavasta jolla se tapahtuu. Nykyinen älypäiden nationalistinen viha on huonoin tapa hoitaa asiaa, kun ei se edes sitä ratkaise.

        Ja itse olen ihan "lappilainen" ja RKP on kaukana täältä. Mutta Ruotsin kanssa asiat sujuvat hienosti täällä.

        "..populaatiolla on tapana oikaista itsensä." Nyt ryhdyt harrastamaan yksinkertaisia ratkaisuja, joista itse varoitit edellä. Ihminen on ihan eri asia kuin jokin populaatio.
        Oikaisepas siinä miljardien vinouma!

        "Koko maapallon väestölle ilmaiseksi annettava ehkäisy tekisi ongelmasta helpon." - ja taas helppo "ratkaisu"!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "..populaatiolla on tapana oikaista itsensä." Nyt ryhdyt harrastamaan yksinkertaisia ratkaisuja, joista itse varoitit edellä. Ihminen on ihan eri asia kuin jokin populaatio.
        Oikaisepas siinä miljardien vinouma!

        "Koko maapallon väestölle ilmaiseksi annettava ehkäisy tekisi ongelmasta helpon." - ja taas helppo "ratkaisu"!

        Tarkoitin sitä, että ihmisten määrä on helpompi ratkaista kuin ilmasto. Otin kevyet keinot käyttöön. Toki sota tai tauti on sitten niitä raskaista keinoja.

        Mutta kuten itse muistat (ehkä et), ennen nälänhädät kuritti ihmistä. Viimeisimmät Afrikassa.

        Luonto on siis mukana myös ihmisten kyvyssä elää.

        Persujen tapana on ollut Mamu asiat. Ne eivät kuitenkaan ratkaise itse asiaa. Ei syntyvyyttä Suomessa. Ei syntyvyyttä muslimien joukossa, ei missään.


    • Anonyymi

      tuntuukin koko mamutus uutisineen on oikein vale uutisten kehto, milloin ovat työ voimaa milloin synnyttäjiä,

      • Anonyymi

        tämä syntyvvden lasku tuli politiikkojen suusta jo 90v luvun alussa kun ensinmäiset pakolaiset tulivat suomeen, tosin silloin syntyyys oli normaali tasolla viellä,


    • Anonyymi

      Miksi ette muuta pois sieltä matusuomesta niinkuin me viisaat? Ei kai siellä ole pakko olla? Ei täällä norjassa ainakaan vuonoilla näy yhtään hiekkakansaa....

      • Anonyymi

        suomea pitää kansan puolustaa idioottipäättäjiltä,muuten ne jakaa kaiken maailman tuuliin.
        eu on jo nussinut suomesta vallan,kohta ollaan renkeinä omassa maassa, se ei käy.

        me ei olla kuten irakilaiset pelkurit nuoret miehet ja lähdetään omasta maasta pakoon ja muihin maihin loisimaan, se ei käy, ei kerta kaikkiaan käy.


      • Anonyymi

        Eli sinusta tuli matu? Häpeäisit!

        Hassuinta on se, että Norjassa on lähes tuplasti enemmän maahanmuuttajia kuin Suomessa.

        "Vuoden 2015 alussa Norjassa oli 5 165 802 asukasta. Vuonna 2012 asukkaista 546 732 oli ulkomaalaisia.

        Vuonna 2014 maassa oli lähes 760 000 maahanmuuttajaa. Suurin osa maahanmuuttajista on tullut Puolasta, Ruotsista, Pakistanista, Irakista ja Somaliasta. 33 prosenttia maahanmuuttajista on saanut Norjan kansalaisuuden."


    • Anonyymi

      Vain lesbot haluavat enää lapsia.

    • Anonyymi

      Kusetusta koko juttu

    • Anonyymi

      Tarvittais nuoria tyttöjä Filippiineiltä

    • Anonyymi

      Yritin pari kymppisenä saada vaimoa, työtä. Sain työn en vaimoa, sairastuin. Löysin 25v naisen joka jätti minut ehkä psykoosi masentelu sairauden takia. Siihen lääkket vei lisääntymishalut aika nolliin päälle. Masennus vei voimat.

      Takana kymmeniä pakkeja naisilta, en kelpaa heille edes panoksi.

      Siinä varmasti tilanne usealla.

    • Anonyymi

      Muo hoitaa vaikkapa joku EU-maan kansalainen, joka tulee siirtotyöläiseksi Suomeen siinä vaiheessa kun/jos Suomesta loppuu oma osaahåva hoitohenkilökunta! Kuin *ITUN vaikeeta tätä on professoristason idiootin tajuta!? EUssa on 500 miljoonan ihmisen sisämarkkinat.

      Ja maailmalle on sijoitettuna reilu 150 mrd eläkerahoja, ja noi eläkerahat poikii joka ikinen vuosi muutaman miljardin voitot, joten: Ihan takuulla eläkerahatkaan ei lopu yhtään mihinkään!

    • Anonyymi

      Dillemma:
      Suomessa väki vanhenee, ja nuoremmat ei jaksa synnyttää, joten syntyvyyskin laskee vuosi vuodelta.

      Solution: (suvakkilogiikalla)
      Otetaan Suomeen Lähi-idästä ja Pohjois-Afrikasta nuoria mies-loisia *köh* synnyttämään, koska näissä maankolkissa syntyvyys on hyvin suurta. Ikävä kyllä eloveenat ei halua näittenkään kanssa alkaa synnytystalkoisiin, mutta: Sehän on pelkkä järjestelykysymys, kun ei edes kysy!

    • Anonyymi

      Robotiikka vaatii kovaa työntekoa, muuten robotit ei hoida.

    • Anonyymi

      Siksi robotiikan ja automatiikan takia työttömäksi jäävät hoitavat vanhuksemme, siis ihan kantasuomalaiset sellaiset.

    • Anonyymi

      Lisää ulkomaalaisia haluavat monikultturia ihannoivat tahot, siis vihervasemmisto, SDP ja RKP

    • Anonyymi

      Kyllä euroopassa saa lisääntyä, mutta afrikka ja lähi-idän kehitysmaissa, vain kouluttautuneille pitäisi antaa oikeus lisääntyä. Tämän on luonnon lakia, ei uskovaisten hörhöilyä.

    • Anonyymi

      On ilmastolle sekä työllisyydelle parasta kun väki vähenee luonnollisella tavalla. Ei ole mitään järkeä täyttää maata luontoa rasittavilla ihmisillä, kun täällä on väkeä jo entuudestaan.

      • Anonyymi

        Siis kun täällä suomalaiset rasittaa luontoa, ei pidä ottaa lisää luontoa rasittavia ihmisiä.


    • Anonyymi

      Eliitti on tyhmää

    • Anonyymi

      Mistä oikeasti voisi lukea puolueettomia uutisia suomessa. Yle on siihen valjastettu, mutta valovuoden päässä siitä.

    • Anonyymi

      Väitteen sanoja, suru, joka seurustelee vaarin kanssa.

    • Anonyymi

      Emme kaipaa lisää ihmisiä.

    • Anonyymi

      Jos kaikkialla maailmassa, myös muslimimaissa, olisi syntyvyys suomalaisten tasolla, ei maapallo tuhoutui läheskään niin noepasti kuin nyt, kun muslimit sikiävät kuin jänikset. Vallatakseen koko maailman.

      Muslimin ja suomalaisen huoltosuhde on siinä kun sapeli välähtää ja kurkku katkeaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe