Eli hammaskiven poistoa olisi ja sitten lohjenneen etuhampaan paikkaus. Paljonkohan nämä tulisi maksamaan? Hammasasema Valo on yksi mistä olen katsellut. Tuolla ei hinnastoa taida olla, mutta hinnat on aika paljon vaihdellut mitä olen eri paikkoja katsellut. Tuota paikkaa on ainakin kehuttu paljon.
Paljon maksaa yksityisellä hammaslääkärillä käynti?
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Jos menet hammaslääkärille, joka suostuu poistamaan samalla käynnillä hammaskiven (itsessään muistaakseni miltein 100€ verran) lohjenneen hampaan hoidon lisäksi niin varmaan johonkin alle 300€ menee jos ei puuduteta..? Riippuen tilanteesta otetaan röntgen, niin on kumminkin vaikea sanoa. Minulla ei ole myöskään mitään kokemusta siitä kun etuhammas paikataan, niin en osaa antaa sille suurempaa hintaa kuin normaalille paikkaukselle.
Itse käytän oralia, kun olen löytänyt sieltä pari hyvää hammaslääkäriä. Jokainen yksityinen määrittää kumminkin hintansa itse, että Valossa voi olla joko alemmat tai korkeammat hinnat. - Anonyymi
Valtakunnalliset ketjut ovat kalliimpia kuin yrittäjien omistamat vastaanotot (kun rahaa ei tarvitse jakaa myös sijoittajille)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897