Niinhän sitä luulis

Anonyymi

Olen aikuinen nainen. Vuosia sitten silloinen aviomieheni petti minua. Annoin anteeksi, petti uudelleen. Nyt ollaan jo vuosia sitten erottu. Silloin minulla oli ja on aina ollut hyvin tiukat mielipiteet pettämisestä. Ja onhan ne kai edelleenkin, mutta hiukan ovat kyllä muuttuneetkin. Minun tapauksessani kakkonen halusi ns paikalleni. Siihen sitten pääsikin ja tuumasi että ei ollutkaan kivaa ja lähti lätkimään.
Ajattelin että miten tuollaisia ihmisiä voi edes olla. Istui minun kotonakin! Ja myöhemmimn teki sitten muutakin mieheni kanssa poissa ollessani. Olin aivan satavarma että itse en moiseen ikinä pystyisi. En ikinä.

Vuodet kului. Torjuin sinnikkäästi varattujen tarjoukset. Vietin sinkkuelämää omasta vapaasta tahdostani. Sitten lipesin, selvisi aamulla että tyyppi olikin naimisissa. Alkoi kyselemään että enhän kerro kenellekään. No miksi hitossa kertoisin? Miksi tuottaisin jolle kulle pahanmielen? Elämä jatkui. En edes muista sen miehen nimeä enää.
Sen jälkeen minua ei yhtäkkiä enää kiinnostanutkaan oliko joku varattu vai ei. En kysellyt jos mukava tyyppi tuli kohdalle ja kemiat kohtasivat, sen yön ajaksi.

Tapasin sitten miehen, sormus sormessa. Helvetin hyvä tyyppi, tultiin hyvin toimeen. Yö vietettiin yhdessä. Erottiin aamulla.
Jonkin ajan päästä tämä mies otti minuun yhteyttä somen kautta. Alettiin kirjoittelemaan, ihan niitänäitä. Ihan kavereina. Päätettiin kuukausia myöhemmin että tavataanpas kerran. Tavattiin ja se oli menoa!
Olin päätynyt kakkoseksi 😳😳😳 en tiedä kumpi on pahempi paikka olla!
Sovittiin, että katsotaan vähän aikaa, että ollaanko oikeasti niin sopivat toisillemme. Aika sen näytti todeksi. Enää en ole kakkonen. He erosivat. Minä pysyin kulisseissa koko ajan koska en missään nimessä olisi halunnut tuottaa sille naiselle tuskaa. Heidän eronsa oli väistämätön, isoja ongelmia jo ennen minua.

Pointti tällä kirjoituksella on se, ettei koskaan voi tietää mitä tulee tapahtumaan.

Ja antaa paskan tulla niskaan, täältähän sitä saa 😁 se ei mun päivää pilaa. Mutta jospa saisin jonkun edes hieman heräämään sieltä mustavalkoisesta elämästään.

50

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavaksi miehellä uusi kakkonen ja susta otetaan ero, niin se piiri pyörii. Ajattelit varmaan että olit ainut kakkonen tälle miehelle?

• Anonyymi

En ole ajatellut mitään. En ole niin naiivi.
        Me rakastetaan toisiamme ja tulemme erittäin hyvin toimeen kaikin puolin.
        Pettämisestä ollaan puhuttu ja syyt mitkä hänet siihen ajoi.
        Koskaan ei tiedä mitä elämä eteen tuo, joten eletään tässä hetkessä.

• Anonyymi

Plaah. Usko jos haluat tuota paskaa. Tuhosit jonkun perheen ja persreikänä pysyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plaah. Usko jos haluat tuota paskaa. Tuhosit jonkun perheen ja persreikänä pysyt.

En ole tuhonnut yhtään mitään. Heidän liitto oli jo loppumetreillä muutenkin.
        Taidat olla itse petetty 😉

• Anonyymi

Pari kommenttia yksinolevalta mieheltä jolla ei ole suurestikkaan ollut mitään.

Olen jutellut tästä asiasta joskus yhden naispuolisen kaverin kanssa. Hän oli vaihtanut numeroita miesten kanssa ja siitä oli alkanut piina. Älkää laittako numeroita Facebookin tai antako niitä kertapanoille. Eikö pelkkä etunimi riitä ja pieni juttelu omista taustoista.

• Anonyymi

... ja se toinen asia. Ei kahden aikuisen ihmisen tarvitse sopia asian salassapidosta tai pyytää sitä toiselta. Se on itsestään selvää.

• Anonyymi

Se pitää muistaa että tuollainen salainen kakkonen tulee herkästi ilmi. Minua syytti kakkonen kuinka kerroin kylillä ja kostin. Kun kerroin kuka ne totuudella käräytti ei uskonut. Toki kukin omalla syillä aloittaa tietoisena kakkosena. Mahtavaa kun niin kovasti rakastaa varattua. Jatkoa ajatellen on parempi saada se eroamaan ettei kovin moni hoksaa tilannetta. Minäkin yhtä kakkosta seuranneena en tule koskaan hyväksymään sen tekemisiä. Nyt näyttää siltä että on opettanut jopa omille lapsilleen. Sekin "seukkaa" varatun kanssa. Mutta hei mitä tuosta eihän sitä tarvi miettiä kun omaa mielihyvää muista piittaamatta. Aikuisen naisen on osattava elämässään elää niiden arvomaailmojen suhteen siten kuten toivoo itseään kohdeltavan.

• Anonyymi

Aivan sata varmaan ihmiset on myös "kavereita" ja erusukupuolillakin "kavereilla" on joskus syvällekin meneviä asioita, eikä silloin sovita salaisuuksista vaan asiat tehdään.

• Anonyymi

Se on elämää. Näin tapahtuu monille jossain elämänsä vaiheessa. Papin aamen ei paljoa paina kun vietti vie. Siinä vaiheessa kun ollaan, että mitäs nyt kun on sormukset, asunnot ja lapset. Jotenkin aletaan miettiä, että tässäkö se elämä on ja tulee kriisiä. Siinä vaiheessa voi tavallaan altistua herkemmin ihastumaan muihin. Sitten kun niin käy, se voimakas vietti voittaa lopulta, vaikka kuinka yrittää olla järkevä. Mitä enemmän taistelee vastaan, sitä enemmän lopulta haluaa. Se voi olla vaan yksi katse suoraan silmiin josta kaikki lähtee. Luonto ei ole tarkoittanut ihmistä yksiavioiseksi.

• Anonyymi

Joo, mut vain toisen luokan alemmissa perheissä. Kukaanhan ei sinne kuulu, ennen kuin jompi kumpi sinne perheensä vie. Talousromahdus ja lasten vähempi huolto. Tosin yksinhuoltajakakkonen voi yletä, jos mies on tyhmä (eli rakastunut) eli haluaa tuhota sem mikä lahjaksi elämältä saanut.

• Anonyymi

Voi vaan todeta että kukaan parisuhteen ulkopuolinen ei pääse väliin jos suhde kunnossa. On muakin yrittäneet vuosien saatossa hempukat iskee lähinnä seksiseuraksi mutta muutama seurusteluajatuskin vilahtanut. En ole kyllä sinkkunakaan ollut halukas vehtaamaan parisuhteessa olevien kanssa, on nähnyt muutaman aika härskin esimerkin ja jälkipelit. Vapaat naiset on aina kiinnostaneet silloin voi antaa palaa kunnolla, nyt ei enää väliä kun perhe.

• Anonyymi

Riittää, et toinen puuhaa selän takana, eli suomeksi sanoen pettää. Siitä ei moni parisuhde selviä. Tälläinen tapaus vie molemmat alempaan sosiaaliluokkaan, jos molemmat hankkii noin keskitason luokkaa. Lapset jää heikommalle huolenpidolle, joka tapauksessa jollei heitä uhannut suurempi hätä, kuin elämän tylsyys toisella vanhemmista.

• Anonyymi

Aloittaja on erittäin hyvä esimerkki siitä, miten omien seksuaalisten tarpeiden epätoivoinen tyydyttäminen ja pelko siitä ettei kelpaa enää kenellekään aiheuttaa.

Aloittaja on elämänsä aikana ollut sukupuoliyhteydessä useampien varattujen ja vapaiden miesten kanssa, eikä koe käytöksensä aiheuttaneen kenellekään mitään ikävää.
      Aloittaja on oikeassa, silloin kun ihminen itse ei tiedosta omien tekojensa seurauksia, hän voi elää elämänsä loppuun saakka tyytyväisenä, viis muista, itsellä on hyvä olla. Ei tarvitse koskaan kasvaa ottamaan vastuuta omista teoista.

• Anonyymi

Vai epätoivoinen tyydyttäminen? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        Ei ollut kuule mitään epätoivoa ollut. Eikä se seksi ole mitään ikävää aiheuttanut, ei edes sukupuolitauteja! Enemmänkin hyvää mieltä ja nautinnollisia kokemuksia.
        Se jos joku naimisissa oleva on saanut tunnontuskia siitä että HÄN petti niin se on hänen oma syynsä. Minä en ketään ole vietellyt. Ei ole tarvinnut.
        Nämä pettäjät pettävät ihan suunnitellusti, ei se ole mitään "hups kompastuin ja ..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai epätoivoinen tyydyttäminen? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        Ei ollut kuule mitään epätoivoa ollut. Eikä se seksi ole mitään ikävää aiheuttanut, ei edes sukupuolitauteja! Enemmänkin hyvää mieltä ja nautinnollisia kokemuksia.
        Se jos joku naimisissa oleva on saanut tunnontuskia siitä että HÄN petti niin se on hänen oma syynsä. Minä en ketään ole vietellyt. Ei ole tarvinnut.
        Nämä pettäjät pettävät ihan suunnitellusti, ei se ole mitään "hups kompastuin ja ..."

Et ymmärtänyt viestini sisältöä oikein. Sait mitä halusit, olisit onnellinen.
        Ei muuta kuin tsemppiä vaan loppuelämääsi.

• Anonyymi

Ainahan sitä ihminen selittelee itselleen asioita parhain päin.
      Epätoivoiselta unohtuu moraali ja ylevät periaatteet. Kun on pelko persiissä ettei kelpaa kohta enää kenellekään, sitä ottaa kumppaniksi kenet tahansa joka vain huolii.
      Jos itselleen totuuden tunnustaisi, niin ei pystyisi katsomaan peilikuvaansa silmiin.
      Tyhmemmät eivät tätä vain tajua.

• Anonyymi

Mulla ei ainakaan ole ikäkriisi vielä iskenyt vaikka yli neljäkymppinen olen. Miksi ihmeessä en kelpaisi? Mähän oon just hyvä tämmöisenä kuin olen. Jos ei jollekin kelpaa niin mitä sitten. Tää pallo on täynnä ihmisiä, kyllä aina löytyy joku kenelle kelpaa ja jonka itsekin mieluusti kelpuuttaa 😊
        Tietty jos on itsellä liian korkeat vaatimukset toisen suhteen (ulkonäkö, varallisuus yms) niin vaikeaahan se silloin on. Mulle nuo ei oo koskaan olleet tärkeitä. Toisen persoona ja luonne onne mihin sitä ihastuu ja rakastuu.
        Olen tehnyt selväksi etten etsi itselleni elättäjää. Tässä ja monessa muussa olen hyvin erillainen henkilö mitä rakkaani ex.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole ikäkriisi vielä iskenyt vaikka yli neljäkymppinen olen. Miksi ihmeessä en kelpaisi? Mähän oon just hyvä tämmöisenä kuin olen. Jos ei jollekin kelpaa niin mitä sitten. Tää pallo on täynnä ihmisiä, kyllä aina löytyy joku kenelle kelpaa ja jonka itsekin mieluusti kelpuuttaa 😊
        Tietty jos on itsellä liian korkeat vaatimukset toisen suhteen (ulkonäkö, varallisuus yms) niin vaikeaahan se silloin on. Mulle nuo ei oo koskaan olleet tärkeitä. Toisen persoona ja luonne onne mihin sitä ihastuu ja rakastuu.
        Olen tehnyt selväksi etten etsi itselleni elättäjää. Tässä ja monessa muussa olen hyvin erillainen henkilö mitä rakkaani ex.

Siinä olet oikeassa, kun on riittävän alhaiset toiveet, niin ainahan sitä jonkun löytää. Ja vain huonolla itsetunnolla varustettu vertaa itseään rakkaansa eksään.

• Anonyymi

Hahhaah. Tuskinpa mun toiveet on kobin alhaiset mutta en minä kuuta taivaalta vaadi.
        Enkä "vertaillut"itseäni hänen exäänsä vaan totesin että ollaan hyvin erilaisia ihmisiä. En vähätellyt häntä tai mitään. Minulla ei ole siihen mitään tarvetta.

• Anonyymi

Minkä vuoksi nostat yleensä keskusteluun "rakksssi" exän. " En etsi itselleni elättäjää. Tässä jne" Etkö juuri sano näin, että exä haki elättäjää. Jotain taitaa olla pielessä , kun vertailet, eikö exä, kenties miehen lasten äiti, olisi syytä jättää rauhaan. Onko huono omstunto? Vai halveksitko sittenkin itseäsi, kun sotkeuduit ukkomieheen.

• Anonyymi

Luetun ymmärtämisessä taitaa olla sulla ongelmia

• Anonyymi

No ei ole. Jos olet tyytyväinen parisuhteeseesi, joka alkoi varatun kanssa, et kirjoittelisi täällä noin kuin kirjoittelet. Ei olisi tarvetta siihen. Olet ehkä pettynyt. Moni kakkonen pettyy siihen, kun omaisuus jaetaan puoliksi. Mies maksaa elatusapua, joka lohkaisee nykyisen suhteen elintasoa. Mies on edelleen yhteydessä ex-vaimoonsa jo lasten vuoksi. Ja jokainen ymmärtää myös, että mies on rakastanut exäänsä aiemmin ja liittyy häneen monin asioin ja muistoin.

• Anonyymi

Miksi ootte yhessä rahan vuoksi, rakkaus on tärkeämpi niin ei tartte kateellisena tommosia ajatuksia pohdiskella.

• Anonyymi

Juurihan minä aiemmin kirjoitin etten ole elättäjää etsimässä. Edelleen itseni elätän, en hänen rahoilla elä. Eikä niitä ole ees jaettavaksi. Tietty exä vei puolet talosta yms mut ei se ole mun pussista pois kun ei ole mun omaisuutta. Minulla on oma koti ja oma talous. En minä miestä elättäjäksi tarvitse joten ei mitään pettymyksiä ole sen suhteen.
        Ja kyllä, olen tyytyväinen parisuhteeseeni, mulla on vaan nyt tylsää niin siksi kirjoittelen tänne 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurihan minä aiemmin kirjoitin etten ole elättäjää etsimässä. Edelleen itseni elätän, en hänen rahoilla elä. Eikä niitä ole ees jaettavaksi. Tietty exä vei puolet talosta yms mut ei se ole mun pussista pois kun ei ole mun omaisuutta. Minulla on oma koti ja oma talous. En minä miestä elättäjäksi tarvitse joten ei mitään pettymyksiä ole sen suhteen.
        Ja kyllä, olen tyytyväinen parisuhteeseeni, mulla on vaan nyt tylsää niin siksi kirjoittelen tänne 😁

Ei ollut sinun pussista pois, mutta puolison ja lasten elintasosta oli pois yli puolet. Aiheitit hyvin ikävän asian, joka syytä myöntää. Olet juu hyvin erillainen kuin lastensa äiti, päivääkään et ajatellut heidän lasten parasta. Toit riidat , katleruuden ja vihanpidon perheeseen. Tuhosit uskon oikeaan rakkauteen joka kestää vaikeudet. Näytit mitä on itsekkyys, läheisten pettäminen ja hylkääminen. Aiheutit haavat joita ei paranneta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut sinun pussista pois, mutta puolison ja lasten elintasosta oli pois yli puolet. Aiheitit hyvin ikävän asian, joka syytä myöntää. Olet juu hyvin erillainen kuin lastensa äiti, päivääkään et ajatellut heidän lasten parasta. Toit riidat , katleruuden ja vihanpidon perheeseen. Tuhosit uskon oikeaan rakkauteen joka kestää vaikeudet. Näytit mitä on itsekkyys, läheisten pettäminen ja hylkääminen. Aiheutit haavat joita ei paranneta.

Juuri noin. Hyvin tiivistetty.

• Anonyymi

Lapset täysi-ikäiset, töissä. Rakkaus oli loppunut suhteesta jo aikaa sitten. Tottumuksesta olivat yhdessä joten nää argumentit ei vaan päde mun tapauksessa. Joidenkin muiden varmasti.

• Anonyymi

Seli seli, jos kerran kaikki on muka niin hyvin, sulla ei ole mitään syytä vertailla itseä kenenkään eksään. Näköjään et tunnusta edes itsellesi syytä tuollaiseen käytökseen.

• Anonyymi

Ymmärtämisen vaikeudet jatkuu edelleen. EN OLE vertaillut itseäni exään vaan sanonut että olemme ERILAISIA ihmisiä. Ei se ole vertailua vaan toteamus että olemme luonteeltamme erilaisia. En ole hänestä pahaa sanaa sanonut ja miksi sanoisin kun en tunne koko ihmistä. Tiedän vain sen mitä minulle on kerrottu. Kerrottu, ei haukuttu eikä arvosteltu.
        Meissä jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolet.
        Minä en epäile hetkeäkään ettei se kaunis nainen löydä itselleen uutta rakkautta ja sellaisen henkilön, kenen kanssa elää hyvässä parisuhteessa. Toivon hänelle kaikkea hyvää.
        Sinä vain haluat tehdä minusta pahiksen.
        Jos et tätä kirjoitusta ymmärrä niin kaikkea hyvää sinulle. Turha huudella kuuroille korville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärtämisen vaikeudet jatkuu edelleen. EN OLE vertaillut itseäni exään vaan sanonut että olemme ERILAISIA ihmisiä. Ei se ole vertailua vaan toteamus että olemme luonteeltamme erilaisia. En ole hänestä pahaa sanaa sanonut ja miksi sanoisin kun en tunne koko ihmistä. Tiedän vain sen mitä minulle on kerrottu. Kerrottu, ei haukuttu eikä arvosteltu.
        Meissä jokaisessa on omat hyvät ja huonot puolet.
        Minä en epäile hetkeäkään ettei se kaunis nainen löydä itselleen uutta rakkautta ja sellaisen henkilön, kenen kanssa elää hyvässä parisuhteessa. Toivon hänelle kaikkea hyvää.
        Sinä vain haluat tehdä minusta pahiksen.
        Jos et tätä kirjoitusta ymmärrä niin kaikkea hyvää sinulle. Turha huudella kuuroille korville.

Jos sulla ei ollut tarkoitus vertailla, eikä pahaa sanaa rakkaasi eksästä sanoa...
        miksi ihmeessä kirjoitit - Olen tehnyt selväksi etten etsi itselleni elättäjää. Tässä ja monessa muussa olen hyvin erillainen henkilö mitä rakkaani ex. !!!!!!

Mitä muuta toi lause on kuin arvostelemista ja vertailua?
        Sinähän sanot tuossa suoraan, että rakkaasi eksä oli parisuhteessa rahan takia jne jne jne.

• Anonyymi

Ymmärsit väärin. En tarkoittanut että hän etsii vain elättäjää. Onhan hänellä oma työpaikka. Tosin asumisentaso hänellä muuttui eron myötä (omakotitalosta vuokralle), mutta ei se syy jäädä huonoon liittoon. Ei ainakaan minun mielestäni.
        Ja tiedoksi etten ole pyrkimässä/muuttamassa sitä taloa emännöimään, että siitä on turha syyllistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit väärin. En tarkoittanut että hän etsii vain elättäjää. Onhan hänellä oma työpaikka. Tosin asumisentaso hänellä muuttui eron myötä (omakotitalosta vuokralle), mutta ei se syy jäädä huonoon liittoon. Ei ainakaan minun mielestäni.
        Ja tiedoksi etten ole pyrkimässä/muuttamassa sitä taloa emännöimään, että siitä on turha syyllistää.

Ymmärsin ihan oikein, et olisi maininnut teidän eroista, jos niillä ei olisi sinulle iso merkitys.
        Jos rakastettusi eksällä on työpaikka niin kaipa hän toi oman osansa yhteiseen kotiin, joten aika typerästi sanottu, että eksä oli parisuhteessa vain elintason vuoksi.

Kerroit aiemmin, että rakastettusi oli pitkään yhdessä eksänsä kanssa. Eksä joutui lähtemään kodistaan ja muuttamaan vuokralle sinun takiasi. Onhan tuo tosi ikävä teko sinulta. Mutta ei väännetä veistä haavassa, jos et pysty olemaan rehellinen edes itsellesi, anna olla, selität itsesi vain entistä syvemmälle shittiin.

• Anonyymi

Kuules nyt. Hän ei minum takia muuta mihinkään vaan sen takia että he erosivat!
        Minö en heidän eroaan ole aiheuttanut vaan he itse. Ja tämä ei ole minun kuvitelmaa vaan näin on minulle sanottu.
        Pitäisikö huonossa liitossa olla sen takia ettei joudu vuokralle??? Joo ehdottomasti sen arvoista. Sä otat tän tosi henkilökohtaisesti 😉 suhtaudut huonommin mitä tämä exä!
        On tainnut sulle käydä pahasti. Kantsis käydä se läpi ystävän tai ammattiavun kanssa jos ei muu auta. Ja sitten jatkaa elämääsi.
        Kaikkea hyvää sinulle 😊 minö en jaksa enää tästä jauhaa ihmiselle joka ei tiedä minusta tai meistä yhtäön mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minö en heidän eroaan ole aiheuttanut vaan he itse. Ja tämä ei ole minun kuvitelmaa vaan näin on minulle sanottu.
        Pitäisikö huonossa liitossa olla sen takia ettei joudu vuokralle??? Joo ehdottomasti sen arvoista. Sä otat tän tosi henkilökohtaisesti 😉 suhtaudut huonommin mitä tämä exä!
        On tainnut sulle käydä pahasti. Kantsis käydä se läpi ystävän tai ammattiavun kanssa jos ei muu auta. Ja sitten jatkaa elämääsi.
        Kaikkea hyvää sinulle 😊 minö en jaksa enää tästä jauhaa ihmiselle joka ei tiedä minusta tai meistä yhtäön mitään.

En ota tätä lainkaan henkilökohtaisesti.
        Kysyin sinulta yksinkertaisen kysymyksen; mitkä ovat sinun motiivisi rakkaasi exän moittimiseen.

Selittelet diibadaabaata sinun ja eksän "erilaisuudesta". Korostit asiaa oikein isoilla kirjaimilla ja toistat miten -sinä- et ole hakenut itsellesi elättäjää.
        Lopulta selviää, että ei se rakkaasi eksäkään ole ollut kenenkään elätettävänä, on työssä käyvä ihminen, elää omilla tuloillaan.
        Simppeli kysymys. Minkä takia haukuit täällä rakkaasi eksää siipelijäksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>suhtaudut huonommin mitä tämä exä! > Niinpä, riitaa ja paskaa olet saanut siinä perheessä kyllä lentämään, mutta täällä huippuajatuksinesi liitelet kepeästi kuin koiperhonen.

Joutui sieltä omakotitalosta ymmärtääkseni myös lapset pihalle. Ja että "hyvä vaan oppia niidenkin heikompitasoisten tavoille niinkuin sinunkin pitänyt"? Juupa juu..

• Anonyymi

alitajunta on kiva ns moraalinen kompassi,se muistuttaa että et todellakaan ole jumala ja aitoa rakkautta ei ole olemassa.itse en ole tyytyväinen edes siihen päätökseen että sekoilin sinkkuna vähän aikaa yhden ns tauolla olevan kanssa,nyt tajuan että en voisi koskaan luottaa ihmiseen joka seurustelee ja antaa toisen olettaa että suhde toimi joskus,koska sanonta kuuluu harjoitus tekee mestarin .ja kun pelaa kumpaakin puolta edes puoli teholla niin ei voi hävitä.kunhan pyytää anteeksi.mitä säälittävämpi on sitä paremmin toimii,no seksiä sentään saa. paskat moraalista,mutta heti kun sama tapahtuu itsellen ollaan jo tappamassa kaikki ja kaikki on huoria tai pelimiehiä,ja moraalit löystyy enemmän jäljelle jää pelkkä porno ja tyhjän päiväset panot.joille löytyy nykysin monta paikka minne voi mennä ehkä löydät oman puolisosi sieltä voitte sopia treffit.ja minä hulluna näitä palstoja lukeneena haen vielä normi pari suhdetta johon ei kuulu anteeksi anto ainakaan pettämis tapauksessa, eli aika helppo ero tulee jos on aihetta. ehkä olen vähän tyhmä.mutta koitan uskoa karmaan jos se nainen pettää sille käy niikun monelle muulle, panomies kyllästyy kun pitäis alkaa oikeasti seurustelemaan ja toivottavasti oli helvetin hyvä kusettaja.ja tietty kierre jatkuu jonkun toisen kanssa koska ihmiset ei tiedä mitä helvettiä ne haluaa vaan yrittää metsästää väkisin sitä teini huumaa.vastuu on pari suhteessa olevalla.ei tupla dippailla aika yksinkertaista.mielummin ennen yhteen muuttoa koska se tekee valheeksi kaikki yhteiset vuodet,ja helvetin katkeran ihmisen,joka aika varmasti pettää ennen kun tulee petetyksi,no voi helvetti miksi en voi haluta pelkkää casual panemista,ei olis näitä ajatuksia.

• Anonyymi

Kyllä niitä normaaleja parisuhteitakin löytyy. Tämä palsta vaan ei ole oikea paikka lukea jos siihen haluaa uskoa.
        Ole oma itsesi ja kyllä se oikea ihminen sieltä vielä vastaan tulee 😊

• Anonyymi

Aloittaja, ehkä olet saanut uskoteltua itsellesi, ettei pettämisessä ole vikaa kuin pettäjässä. Ilman sinua mies ei olisi pettänyt vaimoaan kanssasi. Hän olisi tehnyt sen ehkä jonkun muun kanssa, mutta silloin vika olisikin ollut jossain muussa. Sinä olet syy pettämiseen, pysyit sitten suhteen ajan kulisseissa tai et.
      Menit miehen kanssa sänkyyn tietäen, että hän on varattu. Onneksi olkoon, siinä sinä teit virheen sait miehen pettämään. Jos olisit kieltäytynyt, ei mies olisi pettänyt vaimoaan kanssasi. Et voi myöskään sanoa että pari olisi varmuudella eronnut muutenkin, sillä tätä et voi varmuudella tietää.
      Oikeutat tekosi sanomalla, että koskaan ei voi tietää mitä elämä eteen tuo, mikä pitää paikkansa. Vaatii kuitenkin varsin vilkasta mielikuvitusta, että tuolla verukkeella oikeuttaa pettämisen. Koskaan ei voi tietää, mutta kuka tahansa pystyy erottamaan oikean ja väärän. Jos halutaan olla yhdessä, pitäisi suhteeseen pystyä ryhtymään myös ilman kolmansia osapuolia mukana.

• Anonyymi

Ihan sivuhuomautuksena, kyllä avioparin ero on julkista tietoa. Senkun soittaa käräjäoikeuteen ja kysyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sivuhuomautuksena, kyllä avioparin ero on julkista tietoa. Senkun soittaa käräjäoikeuteen ja kysyy!

Jos viittaat kommentilla siihen, että sanoin, ettei varmuudella voi tietää olisiko pari eronnut ilman pettämistä, niin totta, asianhan olisi voinut selvittää. Nyt kuitenkin aloittaja sekaantui suhteeseen, joka olisi ehkä tai sitten ei olisi jatkunut. ”Olisivat eronneet ennen pitkää kuitenkin” on todella huono veruke ja synninpäästö omille törttöilyilleen. Mitä jos ongelmat olisi saatu korjattua? Mitä jos suhde olisi jatkunut? Turha tietysti itkeä kaatunutta maitoa...

• Anonyymi

Ihminen on itsekäs otus (luetaan; keski-ikäiset naiset ovat epätoivoisia).
      Kun ei löydy sopivaa vapaata, niin lasketaan vaatimustasoa kelpuutetaan lähes kuka tahansa joka osoittaa kiinnostusta. Toki känniääliöitä kapakoissa potkitaan jaloista pois, mutta muuten ei niin nokon nuukaa, kunhan mies on jollakin lailla säällisen näköinen ja halukas seksiin. Sitten selitellään omia tekoja itselle moittimalla sitä varatun entistä puolisoa kertoillaan kaikille muille miten niiden parisuhde oli jo ihan kuralla, finito, tämä meidän suhde on ok ja jopa oikein suuri pelastus sille hylätyksi jäävällekin.

• Anonyymi

Sorry nyt vaan, kun sanon tämän, mutta eronneille ei kauheasti kunnollisia vaihtoehtoja löydy vapailta markkinoilta, ainakaan ei ihan niin nuorille. Tottakai on ihanteellista, että löytäisi vapaan, mutta elämä kun ei muutenkaan mene kuin ihanne. Mun mielestä on loukkaava asenne, jos nainen joutuu eroamaan kumppanistaan suhteen korjaantumattomien ongelmien ym.vuoksi, että hän ei enää tulevaisuudessa saisi nauttia hyvästä parisuhteesta. Valitettavasti vapaana n miehistä nyt vaan sattuu olemaan mielenvikaisia, muille kelpaamattomia tai ikisinkkuja. Tämä palsta on erinomainen esimerkki siitä. Tässä maailmassa ei pelkällä kiltteydellä pärjää, vaan ihmisen on vaan otettava mitä haluaa, jos onnelliseksi haluaa tulla ja lisäisin vielä, että hyvän parisuhteen väliin ei kyllä kukaan kiilaa eli katsokaa peiliin nurisijat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry nyt vaan, kun sanon tämän, mutta eronneille ei kauheasti kunnollisia vaihtoehtoja löydy vapailta markkinoilta, ainakaan ei ihan niin nuorille. Tottakai on ihanteellista, että löytäisi vapaan, mutta elämä kun ei muutenkaan mene kuin ihanne. Mun mielestä on loukkaava asenne, jos nainen joutuu eroamaan kumppanistaan suhteen korjaantumattomien ongelmien ym.vuoksi, että hän ei enää tulevaisuudessa saisi nauttia hyvästä parisuhteesta. Valitettavasti vapaana n miehistä nyt vaan sattuu olemaan mielenvikaisia, muille kelpaamattomia tai ikisinkkuja. Tämä palsta on erinomainen esimerkki siitä. Tässä maailmassa ei pelkällä kiltteydellä pärjää, vaan ihmisen on vaan otettava mitä haluaa, jos onnelliseksi haluaa tulla ja lisäisin vielä, että hyvän parisuhteen väliin ei kyllä kukaan kiilaa eli katsokaa peiliin nurisijat.

Hei ihan oikeasti, toivottavasti ymmärsin väärin. Niin todellinen pakko ei voi olla parisuhdetta saada, että varatuista käydään etsimään kumppania kun vapaista ei muka mieleistä löydy. Hyi olkoon. Ei tulisi mieleenkään! Jos on eronnut niin on eronnut ja muodostaa parisuhteen jos niin nyt sattuu käymään, mutta ei todellakaan voi asennoitua niin, että vapaana on vain mielenvikaisia niin laajennanpas etsintääni myös varattuihin!

• Anonyymi

...ja kuka haluaa miehen joka jo tavatessa pettää puolisoaan? Kyllä ihmiset ovat tyhmiä!

• Anonyymi

Voi teidän naiviuttenna hei. Olemalla hyvä ihminen ja ajattelemalla toisten parasta ei tässä maailmassa saavuta mitään. Todellakin ajattelen noin, miten ylempänä kirjoitin! Eli siis sopivat vaihtoehdot katotaan. En mä parisuhteessa, jos ei lopussa oo niin pettäis, mutta en ite ainakaan eronneena omis mutenkään vastuussa jonkun toisen ihmisen pettämisistä tms (ja näinhän miehetkin ajattelee, tosin ehkä vähän loukkaavamminkin jotkut kuten täällä toitottavat eli he käyttää varattuja seksiin, eivät ite tee mitään väärää). Kyllä niitä miehiäkin on varmaan kituvissa liitoissa ja eroaa. Come on, liitostaan voi pitää huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi teidän naiviuttenna hei. Olemalla hyvä ihminen ja ajattelemalla toisten parasta ei tässä maailmassa saavuta mitään. Todellakin ajattelen noin, miten ylempänä kirjoitin! Eli siis sopivat vaihtoehdot katotaan. En mä parisuhteessa, jos ei lopussa oo niin pettäis, mutta en ite ainakaan eronneena omis mutenkään vastuussa jonkun toisen ihmisen pettämisistä tms (ja näinhän miehetkin ajattelee, tosin ehkä vähän loukkaavamminkin jotkut kuten täällä toitottavat eli he käyttää varattuja seksiin, eivät ite tee mitään väärää). Kyllä niitä miehiäkin on varmaan kituvissa liitoissa ja eroaa. Come on, liitostaan voi pitää huolta.

Niin miksi et voi odottaa, että ne hyvät miehet niissä surkeissa liitossaan eroavat?

No toisaalta, vakka ja kansi. Jos mies on valmis pettämään niin varmaan ootte sit ihan sopivat toisillenne, toinen on petturi ja toinen ei muille edes kelpaa.

• Anonyymi

Ei toki koskaan voi tietää, mitä tapahtuu mutta voi varmasti tietää, miten itse käyttäytyy. Ja Ap kirjoitushan on hyvin tyypillinen "piiri pieni pyörii", petetystä pettäjäksi jne. eli parisuhdetta ei arvosteta, ei omaa eikä toisten. On turhaa kuvitella tuollaisella arvomaailmalla saavansa toimivan ja luotettavan parisuhteen koska ajatteleen "ei voi koskaan tietää", huhheijaa. Ihmisellä on aivot ja niitä voi halutessaan käyttää. Tunteet seuraavat omien ajatusten kulkua eli vetoaminen tunneihmisyyteen on vain yksi tapa oikeuttaa oma tyhmä käyttäytyminen.

• Anonyymi

Mä olin kanssa parikymppisenä hyvin mustavalkonen ja jyrkkä, kuuluu ikään. Näin vanhemmiten ja elämää nähneenä olen vähemmän tuomitseva ja jopa ymmärrän hiukka pettämisiä joissakin tilanteissa. En silti puolustele semmosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin kanssa parikymppisenä hyvin mustavalkonen ja jyrkkä, kuuluu ikään. Näin vanhemmiten ja elämää nähneenä olen vähemmän tuomitseva ja jopa ymmärrän hiukka pettämisiä joissakin tilanteissa. En silti puolustele semmosta.

Mitä on"hiukka pettäminen". Tyhmähän sitä täytyy olla jos kuvittelee että pettäjästä kunnon miehen saa. Tai naisen. Huonoin selitys ever on"suhde oli muutenkin lopuillaan". Voi v.ttu oikeesti, suhteen saa lopetettua hetkessä, ei tarvii vetkutella kuukausia ja panna muita siinä välissä.

• Anonyymi

Mun mielestä ihminen joka pystyy pettämään parisuhteessa on täysi paska, eikä tämä mielipide muutu mihinkään.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      260
      5236
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4251
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4131
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3647
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3630
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3425
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      24
      2782
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe