Tervehdys, haen koirankoulutus kaveria...

Anonyymi

..Olen noutajakoiran omistava, metsästystä harrastava, n.60v, mies p-savosta. Haen naisista, "samanlaisista" siis, jos omistat noutajakoiran, niin voitas harjoitella, metsästää, marjastaa, sienestää, yhdessä, koiran koulutus ja metsästys, kuitenkin tärkeintä. Vastaile tähän, niin sovitaan lisää. Kiitos jo etukätteen.:).

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös metsästyksessä koiranohjaajakin tarvitse metsästyskortin joten pelkäksi panoks menee ellei löydy naista jolla metsästyskortti on.

• Anonyymi

Kankahalla kasvaa tatti jos toinenkin, mutta koiran ulkoilutus olis tässä vaan mielessä.

• Anonyymi

..joo olet oikeassa, sori, mutta, hyvää jatkoa sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kankahalla kasvaa tatti jos toinenkin, mutta koiran ulkoilutus olis tässä vaan mielessä.

Kiitos, vastauksestasi, mutta en ole sienestäjä, mutta mix, ei mut ei nyt sorivaan. kiutos.

• Anonyymi

Joskus aikain alussa, kun luotiin maailmaa
        Niin tarvittiin myös kansaa kauas susirajan taa
        Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
        Ja tuumi, että: "Pakkasessa tuokin elää voi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus aikain alussa, kun luotiin maailmaa
        Niin tarvittiin myös kansaa kauas susirajan taa
        Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
        Ja tuumi, että: "Pakkasessa tuokin elää voi."

..jos, sinä luojanluomaa, moitit, niin sinä virheen teet. Jumala on oikemielinen kaikkia kohtaan, eli . Jumalaa, nyt pilkkasit, mutta jos saat ansiosi, mukaan, mutta voit, multa, nyt anteeksipyytää, en ole sitä vailla, mutta sillälailla.

• Anonyymi

Anteeksi! ps. täällä ei voi tosikkona olla.

• Anonyymi

Mulla kaks noutajaa mut sunlaisen kans en kyl lähtis, noi sun jutut on jo niin nähty ja luettu

• Anonyymi

Älähän nyt vielä anna periksi, olen rehellinen savolaesmies ja ihan aekuosten oekeesti hän vaan seuraa koiran koulutukseen ja voihan sitä sitten metässä katsoa mitä tekee mieli tehä!

• Anonyymi

Täällä olisi yksi saman henkinen nainen ja lähden mielelläni kanssasi koiran koulutus hommiin metsään. Tauolla voit metsässä näyttää ison tattisi niin minä laitan sillä välin sinulle piirakan lämpimäksi ja eipä sitten muuta kuin rakovalkeaksi.

• Anonyymi

Mie oon oikeesti reilu parikymppinen peräkammaripoika maalta t:AP

• Anonyymi

..jokaine, saa mitä muille vinoilee, eli Jumala teitä siunatkoon, OLEN TOSIISANI, RUKOILEN TEIDÄN PUOLESTANNE. kIITOS, KAIKILLE OSALLISTUNEILLE-/OSALLISTUJILLE. kIITOS.

• Anonyymi

Vieläkin tää jaksaa, eiköhän ole jo näiden kuukausien kuluessa käynyt selväksi että kaikkea muuta ku luotettava...... en koskis pitkällä tikullakaan kun tiedän tään petturin

• Anonyymi

..ota "keppi",, niin voit "koskee" :(

• Anonyymi

Vastailee itellenn, niin, nii...

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      91
      4493
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      232
      1749
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      76
      1440
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1140
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      330
      1072
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1060
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      49
      1039
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      142
      990
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      104
      957
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      944
    Aihe