Palstalla täysin asiallisissa keskusteluissa. Huomasin tänään sen, että eilen aloittamani keskustelu formuloihin tai niiden sääntöihin liittyen oli täältä jo poistettu, vaikka aloituksessa ei ollut mitään epäasiallista ja kaikki siihen tulleet vastaukset olivat myös ihan asiallisia.
Jos nyt johonkin keskusteluun tulee joku tai muutama epäasiallinen kommentti, niin eikö ylläpito voisi poistaa mieluummin niitä yksittäisi epäasiallisuuksia, eikä lähtisi poistamaan koko asiallista keskustelua, varsinkaan kun keskustelun aloittaja ei ole itse vastuussa hänelle tulleista vastauksista.
Lisäksi täältä oli taas poistettu muitakin keskusteluja, joihin mm. Peris ja muut palstan turkulaiset kirjoittajat olivat antaneet asiallisia ja hyviä vastauksia.
Sensuuri taas käynyt
9
151
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kyllä jollain tyypillä on sitten tylsä työ lukea palstan asiallisia keskusteluita ja poistaa niitä mielensä mukaan. Varmaan tämä tyyppi osaa vain lukea eikä osaa elämässä mitään muuta tehdä, ei saa kunnollista työtä
Joku täällä kehtasi väittää poistetussa kommentissa sitä, että ylläpidon pitäisi muka poistaa täältä kaikki liljanlaaksolaisten kirjoitukset. Sanon vaan sen, että siinä ei kyllä olisi mitään mieltä, eikä se olisi mitenkään reilua heitä kohtaan, kun he kuitenkin kirjoittavat tänne aina ihan asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia.
Vituttaa tuollainen poistelu. Oma aiheenikin lähti, kun joku oli lisännyt siihen epäasiallisen kommentin.
- Anonyymi00011
Sensuuri on aina ollut ongelma palstalla.
- Anonyymi00012
Kyllä. Juuri mitään ei saa sanoa.
- Anonyymi00014
7 keskustelua poistettu....
- Anonyymi00017
hui mikä kuva ei ole ollut palottimia, eli palovarrimia:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/486cfaf5-653a-4111-b451-b7d0cf2d2f2a
vähän kiiskien grillaaminen pieeleen mennyyt
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568