Palstalla täysin asiallisissa keskusteluissa. Huomasin tänään sen, että eilen aloittamani keskustelu formuloihin tai niiden sääntöihin liittyen oli täältä jo poistettu, vaikka aloituksessa ei ollut mitään epäasiallista ja kaikki siihen tulleet vastaukset olivat myös ihan asiallisia.
Jos nyt johonkin keskusteluun tulee joku tai muutama epäasiallinen kommentti, niin eikö ylläpito voisi poistaa mieluummin niitä yksittäisi epäasiallisuuksia, eikä lähtisi poistamaan koko asiallista keskustelua, varsinkaan kun keskustelun aloittaja ei ole itse vastuussa hänelle tulleista vastauksista.
Lisäksi täältä oli taas poistettu muitakin keskusteluja, joihin mm. Peris ja muut palstan turkulaiset kirjoittajat olivat antaneet asiallisia ja hyviä vastauksia.
Sensuuri taas käynyt
9
151
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä jollain tyypillä on sitten tylsä työ lukea palstan asiallisia keskusteluita ja poistaa niitä mielensä mukaan. Varmaan tämä tyyppi osaa vain lukea eikä osaa elämässä mitään muuta tehdä, ei saa kunnollista työtä
Joku täällä kehtasi väittää poistetussa kommentissa sitä, että ylläpidon pitäisi muka poistaa täältä kaikki liljanlaaksolaisten kirjoitukset. Sanon vaan sen, että siinä ei kyllä olisi mitään mieltä, eikä se olisi mitenkään reilua heitä kohtaan, kun he kuitenkin kirjoittavat tänne aina ihan asiallisia ja hyvätasoisia kirjoituksia.
Vituttaa tuollainen poistelu. Oma aiheenikin lähti, kun joku oli lisännyt siihen epäasiallisen kommentin.
- Anonyymi00011
Sensuuri on aina ollut ongelma palstalla.
- Anonyymi00012
Kyllä. Juuri mitään ei saa sanoa.
- Anonyymi00014
7 keskustelua poistettu....
- Anonyymi00017
hui mikä kuva ei ole ollut palottimia, eli palovarrimia:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/486cfaf5-653a-4111-b451-b7d0cf2d2f2a
vähän kiiskien grillaaminen pieeleen mennyyt
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477