Tinderi ihan kamala paikka.

Anonyymi

Ennen sai tinderistä seuraa matcheja. Nyt ei siis enää yhtään, olen kirjottanut profiiliin itsestäni ja käyn töissä,mutta en saa osumia siis en voi käsittää. Kuvia on ja hyviä. Mut ehkä pitäs poistaa se kokonaan.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Stailaa profiiliasi silleen, että kerrot olevasi työtä vieroksuva työtön ja pitäväsi Jumalan lahjana mahdollista uutta hallitusta, mikä mahdollistaa Lin ja Antin käytyä taikaseinällä virikeettömän sinkkuelämän. Ja kas matcheja ropisee.

• Anonyymi

Allu85 oot jo monta kertaa sanonut lopettavasi nettitouhut mutta vieläkin vaan jatkat. Tämä siis ap,lle. Jatkuvaa marinaa samasta asiasta.

• Anonyymi

Öö sori en ole mikään allu.

• Anonyymi

Erosin 2002v, ollut noilla saiteilla, kuitenkaan ei oo ollut aikaa treffailla juuri ketään, tarjonta ei ehkä vastannut odotuksia, 7 - vuotta noita saitteja kytänneenä, 2 treffit vuodessa, ei kehkeytynyt muuta kun ollaan tuttuja yhä, pari pitkää suhdetta siinä välissä,itsellä naisena työ ja lapsi vienyt aikanaan ajan, nyt kun lapset jo aikuisia, ei enää jaksa keskittyä näihin laardeihin, saan seuraa ja huomiota livessäkin, joten jätin nää nettidilemmat kokonaan, viimeinen poka oli ambutoitu mies, parisuhde siitä tuli, vanha starat kävi treffeillä, majaili meillä, mä tein samaan aikaan 14 tunnin työpäiviä hoitoalalla, lisäksi yritti syödä mun 17v lapsen ulos kodistaan, isälleen asuu, kun herra ei saanut olla kunkku.

• Anonyymi

Joten hyvät ihmiset, ei näistä treffijutuista löydy kellekään kun hetken hupia, paljon myös työn puolesta, vanhoja kavereita miehiä, erittäin hyvätuloisia, hyvännäköisiä, kaikki jotka löytäneet uuden parisuhteen, tavanneet livessä.

• Anonyymi

Harrastamaan vaan, salille, tapahtumiin etc.

• Anonyymi

Tinder on lakannut toimimasta. Alunperin sillä sai tilattua naisen vaikka kotiin suoraan ensitreffeille, nyt tasokkaallekin miehelle on tarjolla vain b-luokan kamaa.

Puhumattakaan jos tyttöystävämateriaalia hakee, menee mahdottomaksi.

• Anonyymi

Huomannut saman. Vuosi sitten kun tein tinder profiilin, niin viikonlopun aikana saattoi tulla jopa 40 mätsiä.

Nyt ei tule edes 20 mätsiä viikonlopun aikana. Sitä en tiedä onko naisista tullut nirsompia, oma naama kulunut vai onko tinder muuttanut uusien käyttäjien näkyvyyttä.

• Anonyymi

Kyllä tuossa on algoritmi näkyvyyden osalta muuttunut dramaattisesti.
        Paljon vähemmän tulee mätsejä kuin pari vuotta sitten.

• Anonyymi

Minulle ja minun itseluottamukselle Tinder on tehnyt tosi hyvää.

Erosin taannoin pitkästä suhteesta, ja alun shokissa mietin, mahtaako tällaisella melkein nelikymppisellä jätkällä enää olla mitään saumaa parisuhdemarkkinoilla. Sitten liityin Tinderiin.

Kyllä mulle vaan on toistaiseksi sadellut tykkäyksiä ovista ja ikkunoista. Otin maksullisen version, jossa näen kaikkien tykkääjien profiilit. Onhan se kallista, mutta tuntuu silti kannattavalta. Joudun karsimaan pois hyvännäköisiäkin naisia erilaisin kriteerein, kun ei ole aikaa chattailla ja varsinkaan tavata kaikkia.

Uskoni omaan markkina-arvooni on vahvistunut aika huimasti tämän sovelluksen ansiosta. Uskon että kyllä mulle joku vakituinenkin kumppani vielä löytyy, kun olen sellaiseen valmis. Ei ole toistaiseksi ollut Tinderistä muuta valittamista kuin että aikaahan tuo touhu vie.

En tiedä, miksi jotkut muut eivät sieltä seuraa saa. Laittakaa parempia kuvia ja parempi esittelyteksti? Opetelkaa chattaamaan kiinnostavammin? Lukekaa erilaisia deittioppaita. Tästäkin aiheesta riittää kyllä maailmassa tietoa, ja taitohan kehittyy treenaamalla.

Tiedän joidenkin teistä suuttuvan tästä. Antakaa tulla vaan ja syyttäkää valehtelijaksi. En loukkaannu enkä provosoidu, koska tiedän itse, miten asia on.

• Anonyymi

Itse olen siellä lähinnä ajanvietteen vuoksi, kun matsien syntymisestä ei ole toivoakaan näin rumana miehenä. Toki itse asun maaseudulla niin omanikäisiä lapsettomia naisia ei täällä pahemmin ole, joten ainoa paikka melkeempä on netistä/tindusta katseleminen. Mut ajan kuluksi vain tindusta on, muuta tekemistä sillä ei ole.

• Anonyymi

Onko niiden pakko olla lapsettomia? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niiden pakko olla lapsettomia? Miksi?

Siksi koska itse olen lapseton. Jos olisi omia lapsia niin tilanne olisi toki toinen, mutta kun ei ole niin ajatus hyppäämisestä suoraan valmiiseen perheeseen ei ole hyvä.

• Anonyymi

No jos ei miellytä niin pakkoko siellä on olla? Vai täytyykö sitä testata omaa viehätysvoimaansa. Luulisi seuraa saavan muutenkin kuin tuollaisen pintapuolisen ulkonäköön perustuvan sovelluksen avulla.

• Anonyymi

Ennen tosiaan sai itsekki osumia, en tiedä mikä naisia vaivaa, ei kelpaa tavallinen mies, alkanu kyllästyy koko paikka ja kohta pysyvä poisto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4021
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3825
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3619
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      82
      3437
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3189
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2678
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2655
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2542
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2209
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2199
    Aihe