Tinderi ihan kamala paikka.

Anonyymi

Ennen sai tinderistä seuraa matcheja. Nyt ei siis enää yhtään, olen kirjottanut profiiliin itsestäni ja käyn töissä,mutta en saa osumia siis en voi käsittää. Kuvia on ja hyviä. Mut ehkä pitäs poistaa se kokonaan.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Stailaa profiiliasi silleen, että kerrot olevasi työtä vieroksuva työtön ja pitäväsi Jumalan lahjana mahdollista uutta hallitusta, mikä mahdollistaa Lin ja Antin käytyä taikaseinällä virikeettömän sinkkuelämän. Ja kas matcheja ropisee.

• Anonyymi

Allu85 oot jo monta kertaa sanonut lopettavasi nettitouhut mutta vieläkin vaan jatkat. Tämä siis ap,lle. Jatkuvaa marinaa samasta asiasta.

• Anonyymi

Öö sori en ole mikään allu.

• Anonyymi

Erosin 2002v, ollut noilla saiteilla, kuitenkaan ei oo ollut aikaa treffailla juuri ketään, tarjonta ei ehkä vastannut odotuksia, 7 - vuotta noita saitteja kytänneenä, 2 treffit vuodessa, ei kehkeytynyt muuta kun ollaan tuttuja yhä, pari pitkää suhdetta siinä välissä,itsellä naisena työ ja lapsi vienyt aikanaan ajan, nyt kun lapset jo aikuisia, ei enää jaksa keskittyä näihin laardeihin, saan seuraa ja huomiota livessäkin, joten jätin nää nettidilemmat kokonaan, viimeinen poka oli ambutoitu mies, parisuhde siitä tuli, vanha starat kävi treffeillä, majaili meillä, mä tein samaan aikaan 14 tunnin työpäiviä hoitoalalla, lisäksi yritti syödä mun 17v lapsen ulos kodistaan, isälleen asuu, kun herra ei saanut olla kunkku.

• Anonyymi

Joten hyvät ihmiset, ei näistä treffijutuista löydy kellekään kun hetken hupia, paljon myös työn puolesta, vanhoja kavereita miehiä, erittäin hyvätuloisia, hyvännäköisiä, kaikki jotka löytäneet uuden parisuhteen, tavanneet livessä.

• Anonyymi

Harrastamaan vaan, salille, tapahtumiin etc.

• Anonyymi

Tinder on lakannut toimimasta. Alunperin sillä sai tilattua naisen vaikka kotiin suoraan ensitreffeille, nyt tasokkaallekin miehelle on tarjolla vain b-luokan kamaa.

Puhumattakaan jos tyttöystävämateriaalia hakee, menee mahdottomaksi.

• Anonyymi

Huomannut saman. Vuosi sitten kun tein tinder profiilin, niin viikonlopun aikana saattoi tulla jopa 40 mätsiä.

Nyt ei tule edes 20 mätsiä viikonlopun aikana. Sitä en tiedä onko naisista tullut nirsompia, oma naama kulunut vai onko tinder muuttanut uusien käyttäjien näkyvyyttä.

• Anonyymi

Kyllä tuossa on algoritmi näkyvyyden osalta muuttunut dramaattisesti.
        Paljon vähemmän tulee mätsejä kuin pari vuotta sitten.

• Anonyymi

Minulle ja minun itseluottamukselle Tinder on tehnyt tosi hyvää.

Erosin taannoin pitkästä suhteesta, ja alun shokissa mietin, mahtaako tällaisella melkein nelikymppisellä jätkällä enää olla mitään saumaa parisuhdemarkkinoilla. Sitten liityin Tinderiin.

Kyllä mulle vaan on toistaiseksi sadellut tykkäyksiä ovista ja ikkunoista. Otin maksullisen version, jossa näen kaikkien tykkääjien profiilit. Onhan se kallista, mutta tuntuu silti kannattavalta. Joudun karsimaan pois hyvännäköisiäkin naisia erilaisin kriteerein, kun ei ole aikaa chattailla ja varsinkaan tavata kaikkia.

Uskoni omaan markkina-arvooni on vahvistunut aika huimasti tämän sovelluksen ansiosta. Uskon että kyllä mulle joku vakituinenkin kumppani vielä löytyy, kun olen sellaiseen valmis. Ei ole toistaiseksi ollut Tinderistä muuta valittamista kuin että aikaahan tuo touhu vie.

En tiedä, miksi jotkut muut eivät sieltä seuraa saa. Laittakaa parempia kuvia ja parempi esittelyteksti? Opetelkaa chattaamaan kiinnostavammin? Lukekaa erilaisia deittioppaita. Tästäkin aiheesta riittää kyllä maailmassa tietoa, ja taitohan kehittyy treenaamalla.

Tiedän joidenkin teistä suuttuvan tästä. Antakaa tulla vaan ja syyttäkää valehtelijaksi. En loukkaannu enkä provosoidu, koska tiedän itse, miten asia on.

• Anonyymi

Itse olen siellä lähinnä ajanvietteen vuoksi, kun matsien syntymisestä ei ole toivoakaan näin rumana miehenä. Toki itse asun maaseudulla niin omanikäisiä lapsettomia naisia ei täällä pahemmin ole, joten ainoa paikka melkeempä on netistä/tindusta katseleminen. Mut ajan kuluksi vain tindusta on, muuta tekemistä sillä ei ole.

• Anonyymi

Onko niiden pakko olla lapsettomia? Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko niiden pakko olla lapsettomia? Miksi?

Siksi koska itse olen lapseton. Jos olisi omia lapsia niin tilanne olisi toki toinen, mutta kun ei ole niin ajatus hyppäämisestä suoraan valmiiseen perheeseen ei ole hyvä.

• Anonyymi

No jos ei miellytä niin pakkoko siellä on olla? Vai täytyykö sitä testata omaa viehätysvoimaansa. Luulisi seuraa saavan muutenkin kuin tuollaisen pintapuolisen ulkonäköön perustuvan sovelluksen avulla.

• Anonyymi

Ennen tosiaan sai itsekki osumia, en tiedä mikä naisia vaivaa, ei kelpaa tavallinen mies, alkanu kyllästyy koko paikka ja kohta pysyvä poisto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe