Olen profiloimassa Vesi huvia. Lupaan paljastaa hänet TÄLLÄ PALSTALLA kunhan profilointini valmistuu!
Olen profiloimassa "Vesi huvia"
8
<50
Vastaukset
Mjaa
Profilointi muistuttaa lautasellista höyryävää spagettia, joka pitäisi haarukoida suoraksi.
Muistettava kuitenkin on että vasta kastike tekee pastasta pastaa. Jopa niinkin pienellä ja mitättömällä asialla on pointtinsa, kuin itse lautasella. Saati että menisimme pöydän yksityiskohtiin, tai siirtäisimme katseen itse huoneeseen, jossa yhä höyryävä lautasellisemme on.
Kädet kertovat
(Naurua)Detalji
Istuin kerran työryhmässä, jossa minua yllättäin kuvailtiin ovelaksi ja hämmästyttävän yllättäväksi ajattelijaksi; tämän lisäksi kommentoija oli seksuaalisesti minusta kiinnostunut, mutta minä en hänestä.
Jäin vain pohtimaan, että kuinka ihmiset noin yleisesti ottaen suhtautuvat ilmiöön, joka ristiriitaisuudessaan aiheuttaa lähes aina tuloksen, jossa arkkityypit jäävät todellisuusjyräni alle.
Minusta on surullista se että ennakoasetelmat, eli elämän lavasteet ja perusturva, koskettaa ihmisiä kipeästi kaatuessaan heidän päälleen.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Detalji
Istuin kerran työryhmässä, jossa minua yllättäin kuvailtiin ovelaksi ja hämmästyttävän yllättäväksi ajattelijaksi; tämän lisäksi kommentoija oli seksuaalisesti minusta kiinnostunut, mutta minä en hänestä.
Jäin vain pohtimaan, että kuinka ihmiset noin yleisesti ottaen suhtautuvat ilmiöön, joka ristiriitaisuudessaan aiheuttaa lähes aina tuloksen, jossa arkkityypit jäävät todellisuusjyräni alle.
Minusta on surullista se että ennakoasetelmat, eli elämän lavasteet ja perusturva, koskettaa ihmisiä kipeästi kaatuessaan heidän päälleen.
(Hihitystä)Olen eräällä tavalla "laaja-alainen."
Tämä varmaan liittyy jollain tasolla korkeaan älykkyysosamäärääni, sekä valokuvamuistiini. Mutta silti korostaisin yhä sitä klassista tapahtumaa, jossa minua pidetään jonkinlaisena, ja minun oletetaan olevan jotain, ja sitten tämä "jonkinlaisuus" ja "jokuus" kaatuu profilointiyksikön päälle.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Olen eräällä tavalla "laaja-alainen."
Tämä varmaan liittyy jollain tasolla korkeaan älykkyysosamäärääni, sekä valokuvamuistiini. Mutta silti korostaisin yhä sitä klassista tapahtumaa, jossa minua pidetään jonkinlaisena, ja minun oletetaan olevan jotain, ja sitten tämä "jonkinlaisuus" ja "jokuus" kaatuu profilointiyksikön päälle.
(Hirn)Emotionaalinen sekvenssi
Sydämessäni on asunut rauhallisuus. Aina. Niin kauan kuin inhimillisesti on todennettavissa, niin tämä sama tunne on ollut läsnä. Aivan kuin käsissäni olisi ollut aina ja poikkeuksetta kirkas lasipallo, jonka sisällä ovat leijuneet kaikki mahdolliset syy ja seuraussuhteet, kaikki kysymykset ja kaikki vastaukset. Tämä kaikki sulassa sovussa itseni kanssa.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Emotionaalinen sekvenssi
Sydämessäni on asunut rauhallisuus. Aina. Niin kauan kuin inhimillisesti on todennettavissa, niin tämä sama tunne on ollut läsnä. Aivan kuin käsissäni olisi ollut aina ja poikkeuksetta kirkas lasipallo, jonka sisällä ovat leijuneet kaikki mahdolliset syy ja seuraussuhteet, kaikki kysymykset ja kaikki vastaukset. Tämä kaikki sulassa sovussa itseni kanssa.
(hihitystä)Seksuaalinen tendenssi
Eräänä aamuna makasin vuoteella horroksenomaisessa puolitilassa unen ja toden rajamailla. Minulla oli hyvä olla. Aamu oli jo nostanut katseensa horisontin takaa ja huoneessa kävi viileä ilmavirta.
Sitten kuulin viereltäni äänen kuiskaavan:
- Kuinka kaunis sinä oletkaan.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Seksuaalinen tendenssi
Eräänä aamuna makasin vuoteella horroksenomaisessa puolitilassa unen ja toden rajamailla. Minulla oli hyvä olla. Aamu oli jo nostanut katseensa horisontin takaa ja huoneessa kävi viileä ilmavirta.
Sitten kuulin viereltäni äänen kuiskaavan:
- Kuinka kaunis sinä oletkaan.
(Naurua)Mjoo
Ajatellaanpa hieman tuota kommenttia. Se oli aito kommentti. Se tuli kuin jostain kauempaa kuin sen lausuja itse fyysisesti oli. Se tuli äärimmäisistä sielullisista sfääreistä, ja oli kuin ladattu täyteen hämmennystä ja ihmeen kokemista. Se oli kuin jumalten puhetta, kun nämä olivat ylittäneet itsensä ja todenneet näin oman olemassaolonsa hyödyttömäksi. Oli syntynyt jotain, ja se jokin makasi vuoteella alastomana ja raukeana, eteerisenä hahmona ihmisen kaikista mahdollisista tavoitteista ja pyrkimyksistä.
Ihminen oli löytänyt perille.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Mjoo
Ajatellaanpa hieman tuota kommenttia. Se oli aito kommentti. Se tuli kuin jostain kauempaa kuin sen lausuja itse fyysisesti oli. Se tuli äärimmäisistä sielullisista sfääreistä, ja oli kuin ladattu täyteen hämmennystä ja ihmeen kokemista. Se oli kuin jumalten puhetta, kun nämä olivat ylittäneet itsensä ja todenneet näin oman olemassaolonsa hyödyttömäksi. Oli syntynyt jotain, ja se jokin makasi vuoteella alastomana ja raukeana, eteerisenä hahmona ihmisen kaikista mahdollisista tavoitteista ja pyrkimyksistä.
Ihminen oli löytänyt perille.
(Hirn)Eli siis
Itse ajattelin silloin, että mahtoiko tuo lausahdus olla kysymys, ja haastoin itseni. Välittömästi.
Hylkäsin lauseen siis toteamuksena, ja siirsin fokuksen itseeni.
Eli kuinka kaunis minä todella voin olla. Missä minä lopun.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Eli siis
Itse ajattelin silloin, että mahtoiko tuo lausahdus olla kysymys, ja haastoin itseni. Välittömästi.
Hylkäsin lauseen siis toteamuksena, ja siirsin fokuksen itseeni.
Eli kuinka kaunis minä todella voin olla. Missä minä lopun.
(Hihitystä)Mjoo
Huolellisen harkinnan jälkeen olen päätymäisilläni tulokseen, että minä jatkun loputtomiin asti. Ainoa seikka joka tätä tulosta ahdistaa on se että olen fyysisesti lopullinen, mutta henkisesti en. Minä olen elävä kauneus, kuten kaikki muu on.
Olen siirtänyt itseni sanoihini, sanajärjestyksiin ja kontekstiin, jossa kaaos taipuu käsitettäväksi, saa muodon.
Lisäksi pidän punkista aivan vitun sairaasti.
(Hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3134213Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401018Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein135980- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901- 26897
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877