Yhteislaulu tuokio

Anonyymi

No mitä mieltä olette jotka musiikista ja laulamisesta jotain tiedätte kyse on tämä kun minua tai ketä tahansa muuta henkilöä pyydetään että voisitko aloittaa laulun jota kaikki alkavat sitten laulamaan ja kun aloitat laulun ja on ensimmäinen säkeistö laulettu tuleekin kommentti että olipa korkeelta eli sillon lauloit väärin näin tulkitsen ja mistä minä tai joku muu voi tietää mikä laulu ala muilla on onko altto basso sopraano vai mikä itseni tiedän kllä joten kyse onkin se laulankominä enää ollenkaan vai mitä tehdä olen lauleskellu karaoke tansseissa jopa 200 enkilölle kukaan missään tilanteessa ei ole sanonu että lauloit väärin tai aloitit väärin päin vastoin kommentteja on tullu sellasia että olit kuin Laura Voutilainen tai sinäkun laulat on kiva tanssia kun et venytä ja laular rytmilleen ja monia muita kivoja asioita mutta se siitä kysympä vaan että mitä tässä otin vähän itseeni en kylläkään voi itse sanoa miten oikeesti laulan ja kuinka laulan ja olen aina sanonu etten osaa laulaa
vaikka kuinka laulu numero nuorempana koulussa joskus annettu on 9

1

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaa on, että välimerkkejä ja kappalejakoa et ainakaan osaa käyttää. Ehkä joku silti lukee raapustuksesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      233
      6961
    2. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      30
      3616
    3. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      Yleistä ohjelmista ja sovelluksista
      2
      3278
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      65
      3038
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      99
      2723
    6. Tämä on persut

Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven
      Maailman menoa
      5
      2623
    7. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      36
      2356
    8. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      38
      2104
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      54
      1841
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      96
      1781
    Aihe