Yhteislaulu tuokio

Anonyymi

No mitä mieltä olette jotka musiikista ja laulamisesta jotain tiedätte kyse on tämä kun minua tai ketä tahansa muuta henkilöä pyydetään että voisitko aloittaa laulun jota kaikki alkavat sitten laulamaan ja kun aloitat laulun ja on ensimmäinen säkeistö laulettu tuleekin kommentti että olipa korkeelta eli sillon lauloit väärin näin tulkitsen ja mistä minä tai joku muu voi tietää mikä laulu ala muilla on onko altto basso sopraano vai mikä itseni tiedän kllä joten kyse onkin se laulankominä enää ollenkaan vai mitä tehdä olen lauleskellu karaoke tansseissa jopa 200 enkilölle kukaan missään tilanteessa ei ole sanonu että lauloit väärin tai aloitit väärin päin vastoin kommentteja on tullu sellasia että olit kuin Laura Voutilainen tai sinäkun laulat on kiva tanssia kun et venytä ja laular rytmilleen ja monia muita kivoja asioita mutta se siitä kysympä vaan että mitä tässä otin vähän itseeni en kylläkään voi itse sanoa miten oikeesti laulan ja kuinka laulan ja olen aina sanonu etten osaa laulaa
vaikka kuinka laulu numero nuorempana koulussa joskus annettu on 9

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaa on, että välimerkkejä ja kappalejakoa et ainakaan osaa käyttää. Ehkä joku silti lukee raapustuksesi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe