Lomalle lompsis

15

351

Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuonna nakki ja kivi. 😁 Nyt ollaan jännän äärellä 🙄 Näin on nännipihat 🤮

• Ei tuossa tainnut yhtään neutraaleja tuntemuksia herättävää sanontaa ollakaan :D Om nom nom:kin on alkanut ottaa päähän, niin että se "oksennus tulee suuhun" ;(

• Anonyymi

Haa, ei onneksi löytynyt ihan ällöttävimpiä. Enkä kerro mitä mun inhokkisanonnat ja sanat on, muuten niitä on jokaisen mun kommentin perässä tästä lähin 😁

xL

• Eih, nyt mua alkaa piinata, mitkä voi olla _vielä_ ällöttävämpiä.. :(

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Eih, nyt mua alkaa piinata, mitkä voi olla _vielä_ ällöttävämpiä.. :(

No kerron muutaman...

Huikee. Keski-ikäisten teinihörhöä.
        Hupaisa. Hienostelevan tyhjäntärkeilijän käytössä.
        Parhautta. Kuuluu ahkeran face-postaajan kulissin ylläpitosanoihin.

🐒💨

xL

• Anonyymi kirjoitti:

No kerron muutaman...

Huikee. Keski-ikäisten teinihörhöä.
        Hupaisa. Hienostelevan tyhjäntärkeilijän käytössä.
        Parhautta. Kuuluu ahkeran face-postaajan kulissin ylläpitosanoihin.

🐒💨

xL

Hups. En ole ihan varma, käytänkö huikea tai hupaisa -sanaa. Tai ehken itse, mutta mielikuva, että tuota kuulen paljon:D Johtuu varmaan just keski-iästä. Parhautta on kyllä.. juu :/ Ja joskus hätkähdän facessa, kun joku minusta ihan fiksu tyyppi *huutonauraa* :(

• Anonyymi

Älä välitä 😄

Mä yhdistän noi sanat ihan tiettyihin tuntemiini ihmisiin... 🙄 Normaalityypeiltä lipsahdus ei niin häiritse.

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Älä välitä 😄

Mä yhdistän noi sanat ihan tiettyihin tuntemiini ihmisiin... 🙄 Normaalityypeiltä lipsahdus ei niin häiritse.

xL

Heh, otan kohteliaisuutena tuon normaalityypin:D

• Anonyymi

Selvät sävelet, sinnehän kävelet.

• Toi on mennyt multa kokonaan ohi, ihan uusi mulle:) Eli en ole vielä ehtinyt ärsyyntyä.

• Anonyymi

Jos vaikka työnantaja sanoo lomalle lähtiessäsi tervehdyksen noin että: Selvät sävelet, sinnehän kävelet, voi ottaa myös määräyksenä lähteä lomillekin sitten.

Tai hyvän loman toivotuksenakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos vaikka työnantaja sanoo lomalle lähtiessäsi tervehdyksen noin että: Selvät sävelet, sinnehän kävelet, voi ottaa myös määräyksenä lähteä lomillekin sitten.

Tai hyvän loman toivotuksenakin.

Ok, pidetään mielessä.

• Anonyymi

Minulle kerran eräs työnantaja sanoi, kun päätin lopettaa että: voitaisiinko vielä neuvotella että jatkaisit, sanoin että: EI neuvottelut on nyt tehty. Selvä.

• Anonyymi

Toinenkin viisaus tähän ketjuun kuin tuo "selvät sävelet": monestikaan tekojen määräävä ei olekaan se oikea komenta, kuitenkaan todellisuudessa :D

Voi olla valekomentajiakin, mutta ei tarkoita sitäkään suoraan tuollainen vaan aivan muutenkin ;D

• Anonyymi

Kaikki ap.n ketjussa ei ihan tunnu ymmärtävän tuon videon ideaa. Siellä siis on laitettu peräkkäin mahdollisimman ärsyttäviä lauseita tai hokemia, sanontoja.En kyllä ihmettele, ettei kaikki tajua, tällaisilla palstoilla ne on enemmän kuin yleisiä, kun yritetään olla niin letkeää ja rentoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa

Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham
      Maailman menoa
      73
      1330
    2. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      86
      1075
    4. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      98
      1056
    5. 60
      960
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      58
      881
    7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      136
      841
    8. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      288
      755
    9. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      18
      608
    10. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
      Ikävä
      69