Löytyykö näistä sun lemppari-inhokki-sanonta? Mulle tuo biisin nimi on jo top vitosessa:)
https://www.youtube.com/watch?v=cVDZNcp3PkY
Mutta huomenna alkaa silti kesä, joten lomalle lomp...
Lomalle lompsis
15
123
Vastaukset
- Anonyymi
Vuonna nakki ja kivi. 😁 Nyt ollaan jännän äärellä 🙄 Näin on nännipihat 🤮
Ei tuossa tainnut yhtään neutraaleja tuntemuksia herättävää sanontaa ollakaan :D Om nom nom:kin on alkanut ottaa päähän, niin että se "oksennus tulee suuhun" ;(
- Anonyymi
Haa, ei onneksi löytynyt ihan ällöttävimpiä. Enkä kerro mitä mun inhokkisanonnat ja sanat on, muuten niitä on jokaisen mun kommentin perässä tästä lähin 😁
xL- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Eih, nyt mua alkaa piinata, mitkä voi olla _vielä_ ällöttävämpiä.. :(
No kerron muutaman...
Huikee. Keski-ikäisten teinihörhöä.
Hupaisa. Hienostelevan tyhjäntärkeilijän käytössä.
Parhautta. Kuuluu ahkeran face-postaajan kulissin ylläpitosanoihin.
🐒💨
xL Anonyymi kirjoitti:
No kerron muutaman...
Huikee. Keski-ikäisten teinihörhöä.
Hupaisa. Hienostelevan tyhjäntärkeilijän käytössä.
Parhautta. Kuuluu ahkeran face-postaajan kulissin ylläpitosanoihin.
🐒💨
xLHups. En ole ihan varma, käytänkö huikea tai hupaisa -sanaa. Tai ehken itse, mutta mielikuva, että tuota kuulen paljon:D Johtuu varmaan just keski-iästä. Parhautta on kyllä.. juu :/ Ja joskus hätkähdän facessa, kun joku minusta ihan fiksu tyyppi *huutonauraa* :(
- Anonyymi
Älä välitä 😄
Mä yhdistän noi sanat ihan tiettyihin tuntemiini ihmisiin... 🙄 Normaalityypeiltä lipsahdus ei niin häiritse.
xL Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä 😄
Mä yhdistän noi sanat ihan tiettyihin tuntemiini ihmisiin... 🙄 Normaalityypeiltä lipsahdus ei niin häiritse.
xLHeh, otan kohteliaisuutena tuon normaalityypin:D
- Anonyymi
Selvät sävelet, sinnehän kävelet.
Toi on mennyt multa kokonaan ohi, ihan uusi mulle:) Eli en ole vielä ehtinyt ärsyyntyä.
- Anonyymi
Jos vaikka työnantaja sanoo lomalle lähtiessäsi tervehdyksen noin että: Selvät sävelet, sinnehän kävelet, voi ottaa myös määräyksenä lähteä lomillekin sitten.
Tai hyvän loman toivotuksenakin. Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka työnantaja sanoo lomalle lähtiessäsi tervehdyksen noin että: Selvät sävelet, sinnehän kävelet, voi ottaa myös määräyksenä lähteä lomillekin sitten.
Tai hyvän loman toivotuksenakin.Ok, pidetään mielessä.
- Anonyymi
Minulle kerran eräs työnantaja sanoi, kun päätin lopettaa että: voitaisiinko vielä neuvotella että jatkaisit, sanoin että: EI neuvottelut on nyt tehty. Selvä.
- Anonyymi
Toinenkin viisaus tähän ketjuun kuin tuo "selvät sävelet": monestikaan tekojen määräävä ei olekaan se oikea komenta, kuitenkaan todellisuudessa :D
Voi olla valekomentajiakin, mutta ei tarkoita sitäkään suoraan tuollainen vaan aivan muutenkin ;D - Anonyymi
Kaikki ap.n ketjussa ei ihan tunnu ymmärtävän tuon videon ideaa. Siellä siis on laitettu peräkkäin mahdollisimman ärsyttäviä lauseita tai hokemia, sanontoja.En kyllä ihmettele, ettei kaikki tajua, tällaisilla palstoilla ne on enemmän kuin yleisiä, kun yritetään olla niin letkeää ja rentoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007