Lomalle lompsis

15

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuonna nakki ja kivi. 😁 Nyt ollaan jännän äärellä 🙄 Näin on nännipihat 🤮

      • Ei tuossa tainnut yhtään neutraaleja tuntemuksia herättävää sanontaa ollakaan :D Om nom nom:kin on alkanut ottaa päähän, niin että se "oksennus tulee suuhun" ;(


    • Anonyymi

      Haa, ei onneksi löytynyt ihan ällöttävimpiä. Enkä kerro mitä mun inhokkisanonnat ja sanat on, muuten niitä on jokaisen mun kommentin perässä tästä lähin 😁

      xL

      • Eih, nyt mua alkaa piinata, mitkä voi olla _vielä_ ällöttävämpiä.. :(


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eih, nyt mua alkaa piinata, mitkä voi olla _vielä_ ällöttävämpiä.. :(

        No kerron muutaman...

        Huikee. Keski-ikäisten teinihörhöä.
        Hupaisa. Hienostelevan tyhjäntärkeilijän käytössä.
        Parhautta. Kuuluu ahkeran face-postaajan kulissin ylläpitosanoihin.

        🐒💨

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerron muutaman...

        Huikee. Keski-ikäisten teinihörhöä.
        Hupaisa. Hienostelevan tyhjäntärkeilijän käytössä.
        Parhautta. Kuuluu ahkeran face-postaajan kulissin ylläpitosanoihin.

        🐒💨

        xL

        Hups. En ole ihan varma, käytänkö huikea tai hupaisa -sanaa. Tai ehken itse, mutta mielikuva, että tuota kuulen paljon:D Johtuu varmaan just keski-iästä. Parhautta on kyllä.. juu :/ Ja joskus hätkähdän facessa, kun joku minusta ihan fiksu tyyppi *huutonauraa* :(


      • Anonyymi

        Älä välitä 😄

        Mä yhdistän noi sanat ihan tiettyihin tuntemiini ihmisiin... 🙄 Normaalityypeiltä lipsahdus ei niin häiritse.

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä 😄

        Mä yhdistän noi sanat ihan tiettyihin tuntemiini ihmisiin... 🙄 Normaalityypeiltä lipsahdus ei niin häiritse.

        xL

        Heh, otan kohteliaisuutena tuon normaalityypin:D


    • Anonyymi

      Selvät sävelet, sinnehän kävelet.

      • Toi on mennyt multa kokonaan ohi, ihan uusi mulle:) Eli en ole vielä ehtinyt ärsyyntyä.


      • Anonyymi

        Jos vaikka työnantaja sanoo lomalle lähtiessäsi tervehdyksen noin että: Selvät sävelet, sinnehän kävelet, voi ottaa myös määräyksenä lähteä lomillekin sitten.

        Tai hyvän loman toivotuksenakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka työnantaja sanoo lomalle lähtiessäsi tervehdyksen noin että: Selvät sävelet, sinnehän kävelet, voi ottaa myös määräyksenä lähteä lomillekin sitten.

        Tai hyvän loman toivotuksenakin.

        Ok, pidetään mielessä.


      • Anonyymi

        Minulle kerran eräs työnantaja sanoi, kun päätin lopettaa että: voitaisiinko vielä neuvotella että jatkaisit, sanoin että: EI neuvottelut on nyt tehty. Selvä.


    • Anonyymi

      Toinenkin viisaus tähän ketjuun kuin tuo "selvät sävelet": monestikaan tekojen määräävä ei olekaan se oikea komenta, kuitenkaan todellisuudessa :D

      Voi olla valekomentajiakin, mutta ei tarkoita sitäkään suoraan tuollainen vaan aivan muutenkin ;D

    • Anonyymi

      Kaikki ap.n ketjussa ei ihan tunnu ymmärtävän tuon videon ideaa. Siellä siis on laitettu peräkkäin mahdollisimman ärsyttäviä lauseita tai hokemia, sanontoja.En kyllä ihmettele, ettei kaikki tajua, tällaisilla palstoilla ne on enemmän kuin yleisiä, kun yritetään olla niin letkeää ja rentoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe