Löytyykö näistä sun lemppari-inhokki-sanonta? Mulle tuo biisin nimi on jo top vitosessa:)
https://www.youtube.com/watch?v=cVDZNcp3PkY
Mutta huomenna alkaa silti kesä, joten lomalle lomp...
Lomalle lompsis
15
347
Vastaukset
- Anonyymi
Vuonna nakki ja kivi. 😁 Nyt ollaan jännän äärellä 🙄 Näin on nännipihat 🤮
Ei tuossa tainnut yhtään neutraaleja tuntemuksia herättävää sanontaa ollakaan :D Om nom nom:kin on alkanut ottaa päähän, niin että se "oksennus tulee suuhun" ;(
- Anonyymi
Haa, ei onneksi löytynyt ihan ällöttävimpiä. Enkä kerro mitä mun inhokkisanonnat ja sanat on, muuten niitä on jokaisen mun kommentin perässä tästä lähin 😁
xL- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Eih, nyt mua alkaa piinata, mitkä voi olla _vielä_ ällöttävämpiä.. :(
No kerron muutaman...
Huikee. Keski-ikäisten teinihörhöä.
Hupaisa. Hienostelevan tyhjäntärkeilijän käytössä.
Parhautta. Kuuluu ahkeran face-postaajan kulissin ylläpitosanoihin.
🐒💨
xL Anonyymi kirjoitti:
No kerron muutaman...
Huikee. Keski-ikäisten teinihörhöä.
Hupaisa. Hienostelevan tyhjäntärkeilijän käytössä.
Parhautta. Kuuluu ahkeran face-postaajan kulissin ylläpitosanoihin.
🐒💨
xLHups. En ole ihan varma, käytänkö huikea tai hupaisa -sanaa. Tai ehken itse, mutta mielikuva, että tuota kuulen paljon:D Johtuu varmaan just keski-iästä. Parhautta on kyllä.. juu :/ Ja joskus hätkähdän facessa, kun joku minusta ihan fiksu tyyppi *huutonauraa* :(
- Anonyymi
Älä välitä 😄
Mä yhdistän noi sanat ihan tiettyihin tuntemiini ihmisiin... 🙄 Normaalityypeiltä lipsahdus ei niin häiritse.
xL Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä 😄
Mä yhdistän noi sanat ihan tiettyihin tuntemiini ihmisiin... 🙄 Normaalityypeiltä lipsahdus ei niin häiritse.
xLHeh, otan kohteliaisuutena tuon normaalityypin:D
- Anonyymi
Selvät sävelet, sinnehän kävelet.
Toi on mennyt multa kokonaan ohi, ihan uusi mulle:) Eli en ole vielä ehtinyt ärsyyntyä.
- Anonyymi
Jos vaikka työnantaja sanoo lomalle lähtiessäsi tervehdyksen noin että: Selvät sävelet, sinnehän kävelet, voi ottaa myös määräyksenä lähteä lomillekin sitten.
Tai hyvän loman toivotuksenakin. Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka työnantaja sanoo lomalle lähtiessäsi tervehdyksen noin että: Selvät sävelet, sinnehän kävelet, voi ottaa myös määräyksenä lähteä lomillekin sitten.
Tai hyvän loman toivotuksenakin.Ok, pidetään mielessä.
- Anonyymi
Minulle kerran eräs työnantaja sanoi, kun päätin lopettaa että: voitaisiinko vielä neuvotella että jatkaisit, sanoin että: EI neuvottelut on nyt tehty. Selvä.
- Anonyymi
Toinenkin viisaus tähän ketjuun kuin tuo "selvät sävelet": monestikaan tekojen määräävä ei olekaan se oikea komenta, kuitenkaan todellisuudessa :D
Voi olla valekomentajiakin, mutta ei tarkoita sitäkään suoraan tuollainen vaan aivan muutenkin ;D - Anonyymi
Kaikki ap.n ketjussa ei ihan tunnu ymmärtävän tuon videon ideaa. Siellä siis on laitettu peräkkäin mahdollisimman ärsyttäviä lauseita tai hokemia, sanontoja.En kyllä ihmettele, ettei kaikki tajua, tällaisilla palstoilla ne on enemmän kuin yleisiä, kun yritetään olla niin letkeää ja rentoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402