R 1933/-38
Hebr. 10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Kor. 11:25 Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."
Hebr. 2:3 kuinka me voimme päästä pakoon, jos emme välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, jonka Herra alkuaan julisti ja joka niiden vahvistamana, jotka olivat sen kuulleet, saatettiin meille,
Hebr. 12:25 Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista.
Liiton veressä on Hengen voima!
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhulla odotin että Teuvo tulee tätäkin aloitusta herjaamaan mutta jotain tervettä järkeä hänelläkin vielä on ja Jumalan pelkoa.
- Anonyymi
Teuvon taktiikkana on saatanallistaa kaikki ne Kirjoitukset, jotka eivät käy Teuvon pirtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvon taktiikkana on saatanallistaa kaikki ne Kirjoitukset, jotka eivät käy Teuvon pirtaan.
Juurikin niin, hän näkee nämä asiat vain kunmisnhimon täytämisen välineenä ja vallan saavuttamisen välineenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin, hän näkee nämä asiat vain kunmisnhimon täytämisen välineenä ja vallan saavuttamisen välineenä.
Opettele edes kirjoittamaan (kunmisnhimon täytämisen),
vai onko tullut latkittua liikaa sitä symboolista sovitusverta eli "punkkua" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai onko tullut latkittua liikaa sitä symboolista sovitusverta eli "punkkua"Helpottiko? Oletko harkinnut vihanhallintakurssille menoa? Sinun kohdalla se ei liene myöhäistä kuten Teuvon kohdalla on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai onko tullut latkittua liikaa sitä symboolista sovitusverta eli "punkkua"Kirjoita sinä oikein. Symbolinen. Ei symboolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita sinä oikein. Symbolinen. Ei symboolinen.
Et näy ymmärtävän asiasta mitään. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et näy ymmärtävän asiasta mitään. 😄
Ymmärrän täysin oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän täysin oikein.
Niinpä!
- Anonyymi
Miksi pelätä jotain Teuvoa, Jeesuksen veren herjaajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pelätä jotain Teuvoa, Jeesuksen veren herjaajaa?
Ihmettelen Teuvoa. Myi taivasosansa saatanalle, eikä saanut lupauksista huolimatta kuin ikuisen häpeän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisimpänä hebrealaiskirje. Mahtaa Teuvon Raamattu olla jo aika ohut irtirepäistyjen sivujen jälkeen. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisimpänä hebrealaiskirje. Mahtaa Teuvon Raamattu olla jo aika ohut irtirepäistyjen sivujen jälkeen. 😁
Teuvo kävi omassa aloituksessaan hebrealaiskirjeen kimppuun, kun huomasi Devoitin siteeraukset hebrealaiskirjeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo kävi omassa aloituksessaan hebrealaiskirjeen kimppuun, kun huomasi Devoitin siteeraukset hebrealaiskirjeestä.
Huomattu. Teuvolle Devoit on kuin härälle punainen liina. Kas, miten sattuvasti, punainen nimenomaan. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu."
Milainan kirjotta se teuvo oikastaasa on,näyttä siltä että jokapaikassa vääristämässä kaikia kirjoituksia.
- Anonyymi
Kiitos Jeesukselle hyvästä sanasta!
- Anonyymi
Tuskinpa Jeesus on tähän ketjuun osallistunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa Jeesus on tähän ketjuun osallistunut?
Niinhän sinä luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä luulet.
Kuvitteletko tosiaan mielikuvitus jeesuksesi, kirjoittelevan tällaisille pellepalstoille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko tosiaan mielikuvitus jeesuksesi, kirjoittelevan tällaisille pellepalstoille?
Olenko minä niin sanonut? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on kuitenkin Sanan kautta läsnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, paljonhan Sanaa täällä siteerataan.
- Anonyymi
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, paljonhan Sanaa täällä siteerataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pahuus tappaa jumalattoman, ja jotka vanhurskasta vihaavat, ne tulevat syynalaisiksi."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
"Pahuus tappaa jumalattoman, ja jotka vanhurskasta vihaavat, ne tulevat syynalaisiksi."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen!
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
"Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun."
- Anonyymi
Siunattu hebrealaiskirje!
- Anonyymi
Kumma etteivät kaikki tuota varoitusta ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just niin!
Se on just niin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!
- Anonyymi
"Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891